Bandjes&whisky in Amsterdam :)

08-03-2020 16:02 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi guyz,
Ik ben Claudia, en ben gek op Amsterdam. Het lijkt mij heel leuk wat toffe meiden te leren kennen met dezelfde interesses.
Ik hou zelf erg van bandjes, rare Kunstinstallaties of ADM (je weet wel, die hippies in West), films (filmhuis), theater, whisky, filosofie, literatuur en mannen met gitaren. Ik sport heeeeeeeeeel soms (hardlopen, wielrennen), maar hang ook best vaak in de wijnbar. :):):):):):):)
Een paar jaar terug hebben we ooit een geweldige groep gehad via deze site. Elke dag opnieuw kwam er wel iemand met een te gek plan. Dus: who knows!
Sinds kort weer single, dus even behoefte aan wat nieuws! Wie heeft er zin in wat leuks?
Ben zelf 38, maar heb vriendinnen tussen 30-45!
Bericht me op insta: claudiejaa!

Groetjes, Claudia
anoniem_170664 wijzigde dit bericht op 08-03-2020 16:12
6.67% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Je mag hier geen reklame maken voor je blog/vlog, noch persoonlijke info delen. Lees ff de huisregels.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Daarnaast is je achternaam in je mail verwerkt waardoor iedereen in no time alles van je weet incl. waar je werkt, wat je doet em je sociale media. De kern van dit forum is anoniem zijn.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Mag een foto wel? Is ook niet echt anoniem? In hoeverre zijn we nog anoniem tegenwoordig. Op mijn blog is helemaal alles te vinden. Is toch eigen keuze.
Ik verdien geen geld met mijn blog, dus reclame is het niet. Maar ik heb het al weggehaald. No problem.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga niet over de huisregels maar je topic wordt weggehaald en je krijgt geen waarschuwing en meteen een ban....en smoezen of zeuren maakt daarin geen verschil geloof ik.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
viva-amber schreef:
08-03-2020 16:07
Daarnaast is je achternaam in je mail verwerkt waardoor iedereen in no time alles van je weet incl. waar je werkt, wat je doet em je sociale media. De kern van dit forum is anoniem zijn.
Is het de schrijver van het Werkboek Prostaatkanker?
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
08-03-2020 16:41
Is het de schrijver van het Werkboek Prostaatkanker?
Ja die is het.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
wauw :whip:
Ze zijn streng bij de Viva! :-o
Wel bedankt trouwens!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven