filmavond voor 20 jarigen gtroningen

09-02-2019 16:15 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
het lijk me leuk twee keer in de maand een film avond te organiseren voor twintig jarigen in Groningen voor mensen die meer film willen zien en of nieuwe mensen willen ontmoeten
k weet dat misschien verenigingen zoiets ook doen maar omdat ik nu geen student ben en misschien ander ook dat dat nu geen keuze is. zoals de naam beschrijft gaan we die avonden een film kijken die we met z'n allen hebben gekozen ik weet nog niet de plek maar ik wil eerst weten of er mensen zijn geïnteresseerd voor dat ik een plek regel ik had in gedachten om het eerst bij jimmy te proberen. ik had het idee om het misschien twee keer in de maand doen

deze avond ook is voor twintig jarigen die het leuk lijken en of mensen ontmoeten

Dus het lijkt me leuk om te vragen wie nog meer leuk vindt om mee te doen .
Hoe krijg je in vredesnaam elke veertien dagen twintig jarigen bij elkaar die liever met negentien andere wildvreemde jarigen naar de film gaan dan gewoon een verjaardagsfeestje te geven voor vrienden en familie?
:rofl:
Lady*Voldemort schreef:
09-02-2019 16:37
Hoe krijg je in vredesnaam elke veertien dagen twintig jarigen bij elkaar die liever met negentien andere wildvreemde jarigen naar de film gaan dan gewoon een verjaardagsfeestje te geven voor vrienden en familie?
Dat dacht ik ook al, maar ik denk dat er best behoefte aan kan zijn. Niet iedereen wil visite over de vloer op zijn verjaardag, en zo heb je toch een feestje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven