Gezellig kookclubje starten in Rotterdam

10-11-2008 12:39 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,

Ik woon sinds 6 maanden in rotterdam en heb weinig tijd om sociale contacten op te doen dit i.v.m. met mijn werk en studie.

Dus ben ik opzoek naar mensen die van gezelligheid en lekker eten houden. Soort van kookclubje. Gewoon leuk zo'n 1 x per maand bij elkaar komen. Afwisselend koken. Daarnaast evenueel nog andere activiteiten doen,voor wie dit leuk vind.

Ik ben zelf 21jaar oud. Leeftijd voor mij maakt niet uit. Hoop wat reacties te horen.

Groetjes,Katalin
Hai hai,

Ik klik je eventjes aan als 'vriend' want dan kunnen we even gezellig kletsen zonder dat ik aan het hele forum mijn secret identity vrij geef

Groetjes droppertje
Zeg Droppertje, hou je wel rekening met afvallen? .

Maar dit lijkt mij ook wel erg leuk! Ik ben alleen nog niet zo lang 'hobbykok' dus kan ook nog niet zo heel veel, maar ik vind het wel erg leuk!

En hoe zie je het voor je? Eén iemand maakt iets voor de rest of kookt iedereen mee? Ik woon trouwens niet in Rotterdam, maar niet ver er vandaan. Weet niet of dat een probleem is?
Shit hahaha ik wordt alweer veel teveel in de gaten gehouden!!
word zonder t trouwens
Dat lijkt mij een leuk idee!

Ik woon sinds kort op kamers in Rotterdam en heb via school al wel mensen leren kennen maar zou ook graag buiten school mensen leren kennen. Ik ben geen geweldige kok maar de gezelligheid is voor mij vooral belangrijk.

Ik doe graag mee
yeeeh dat maakt al vier
Misschien kunnen we emailadressen aan elkaar doorgeven zodat we eventueel een datum kunnen prikken?
Hai,

Ja dat hadden vruchtenhagel en ik al gedaan door katalin 'vriend' te maken. Dan kan je even prive berichtjes sturen en dan ook je e-mail. Als jij dat ook doet, dan heeft ze het e-mail van ons 3en, kunnen we idd een datum prikken!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven