Gezellige meiden in Almere en e.o.!

02-09-2007 20:15 67 berichten
Alle reacties Link kopieren
25- jarige Almeerse is op zoek naar gezellige meiden om leuke dingen te ondernemen zoals shoppen, uitgaan, film, uiteten, dagjes weg etc..

Groetjes!!!
Hai Medine, ik kom ook uit Almere..altijd leuk om kennissenkring uit te breiden!
Hier nog een Almeerder, die er al bijna 25 jr . woont ! Shoppen, uitgaan, film, uit eten, dagjes weg etc.., dat klinkt ongezellig, hahaha!
Hey hey!

Ik woon 20 min rijden van Almere vandaan en ken Almere goed!

Lijkt me wel wat om iets leuks te gaan doen!

Ik ben 24 jaar, ben single en werk fulltime.

Groetjes!
Nou...de wil is er duidelijk... :-)

En nu?
Hallo meiden!

Leuk dat jullie gereageerd hebben op mijn oproepje!

Mijn emailadres: [bewerkt door moderator, ivm mailadres]

Hoop van jullie ook het emailadres te ontvangen, dan kunnen we gezellig mailen.

Groetjes,
Hi Hallo!

Ik ben Kim, ook 25jr en kom uit Almere!

Leuk zo'n oproepje! Het is altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen!

Zijn jullie vrijgezel/relatie? Wat zijn de hobby's? Werk?

Liefs Kim
Nou, das ook van een koude kermis thuiskomen.

Afgesproken met 'Medine', na divers mailcontact,....belt ze minder dan een uur van tevoren af (ik zat al in de auto). Ach, kan gebeuren . Daarna (na twee mails van míjn kant notabene) niks meer vernomen....

Netjes is anders....maar goed, weet ik ook gelijk waar ik wel of niet energie in moet steken

Ben nog wel hoopvol hoor
Das ook lullig inderdaad ... misschien vond ze het toch wel heel erg eng??

Wel jammer dat je zoveel energie hebt gestoken in ... niets.
quote:Euqinorev schreef op 26 oktober 2007 @ 12:12:

Nou, das ook van een koude kermis thuiskomen.

Afgesproken met 'Medine', na divers mailcontact,....belt ze minder dan een uur van tevoren af (ik zat al in de auto). Ach, kan gebeuren . Daarna (na twee mails van míjn kant notabene) niks meer vernomen....

Netjes is anders....maar goed, weet ik ook gelijk waar ik wel of niet energie in moet steken

Ben nog wel hoopvol hoor

hoi eu....,

jammer dat het niet gezellig = geworden met medine..ik ben tiffany en kom ook uit almere ben single..en wil ook graag wat nieuwe vriendinnen leren kennen...hou ook van shoppen/dansen/uitgaan....tot horens!
hoi ik woon ook in almere, en vind t erg leuk altijd nieuwe mensen te leren kennen....

ben alleen wel wat ouder dan jullie ( 42) ....maar wie weet zijn dr meer van mijn leeftijd???

hoor t wel! ik woon in almere stad muziekwijk!
Hoihoi,

Nou als de topicstarter niet meer reageert kunnen we ook met elkaar mailen enzo toch?
anoniem_23666 wijzigde dit bericht op 07-11-2007 12:39
Reden: spelvoud
% gewijzigd
hoi Cherokee, ik ben van jouw leeftijd en woon ook in Almere.....
leuk helleveeg!! lijkt me leuk kennis te maken met je! weet alleen niet hoe dat werkt om evt mailadressen uit te vogelen met elkaar??
quote:Nrg50 schreef op 05 november 2007 @ 12:39:

Hoihoi,

Nou als de topicstarter niet meer reageerd kunnen we ook met elkaar mailen enzo toch?hoihoi ik vind het ook gezellig om te mailen en wie weet komt er iets leuks uit...het lijkt mij leuk om te gaan stappen en shoppen/ eten samen? ik woon in almere ,30 j...en single...en jij?
quote:tiffanydutchgirl schreef op 06 november 2007 @ 19:07:

[...]

hoihoi ik vind het ook gezellig om te mailen en wie weet komt er iets leuks uit...het lijkt mij leuk om te gaan stappen en shoppen/ eten samen? ik woon in almere ,30 j...en single...en jij?

Woon in danswijk, wordt zaterdag 27 en woon samen.

Heb je ook Hyves?

Mijne is http://nrg50.hyves.nl/
Hallo mede Almeerders. Ik ben 28 en woon samen in Muziekwijk. Ga graag de stad in om te shoppen of even een hapje en een drankje te doen. Sport bij Sportcity en ga graag naar de film of naar theater voor een cabaretvoorstelling. Groetjes en tot mails!
quote:tiffanydutchgirl schreef op 06 november 2007 @ 19:07:

[...]

hoihoi ik vind het ook gezellig om te mailen en wie weet komt er iets leuks uit...het lijkt mij leuk om te gaan stappen en shoppen/ eten samen? ik woon in almere ,30 j...en single...en jij?quote:Nrg50 schreef op 07 november 2007 @ 12:36:

[...]

Woon in danswijk, wordt zaterdag 27 en woon samen.

Heb je ook Hyves?

Mijne is [bewerkt door moderator, ivm privacy][/URL]

Hoi ben ook op zoek, ben ook net 27 geworden, woon samen in Almere-stad en hou erg van een wijntje drinken, dansen en shoppen

quote:cruisegirl schreef op 13 november 2007 @ 21:57:

Hallo mede Almeerders. Ik ben 28 en woon samen in Muziekwijk. Ga graag de stad in om te shoppen of even een hapje en een drankje te doen. Sport bij Sportcity en ga graag naar de film of naar theater voor een cabaretvoorstelling. Groetjes en tot mails!

Heey, ik sport ook bij sportcity! Ga donderdag naar Cabarestafette

Heb je hyves? anders is mijn mail: [bewerkt door moderator, ivm vermelding mailadres]
Hallo allemaal,

Ik woon nu bijna 3 jaar samen met mijn vriend in Almere. We kwamen beiden uit een andere provincie en dus kennen we niet veel mensen hier. Omdat wij niet van die uitgaanstypes zijn kom je ook niet zo snel iemand tegen.

Af en toe mis ik een goede vriendin best wel!

Ik ben 26 jaar, woon dus samen, en werk 36 uur per week.

Ik hou erg van shoppen, tv kijken, bisoscoop, vakanties en lekker eten.

Het lijkt me leuk om hier wat contacten op te doen!

Groetjes Kaylie
Hai Debbie, volg je lessen bij Sportcity of doe je aan fitness?

Ik ben ook een keer bij Cabarestafette geweest en het was erg leuk. Wij gaan in jan naar Najib Amhali in Bussum. Was hier helemaal uitverkocht.

groetjes

quote:Nrg50 schreef op 14 november 2007 @ 06:11:

[...]

Heey, ik sport ook bij sportcity! Ga donderdag naar Cabarestafette

Heb je hyves? anders is mijn mail: [bewerkt door moderator, ivm mailadres]
Hallo allemaal,

misschien kunnen we in het nieuwe jaar een datum prikken en met zijn allen iets gaan drinken in de stad? Kunnen we eens kennismaken met elkaar en tegelijk iedereen ontmoeten.

Wie doet er mee?
Goedeavond dames,

klinkt allemaal goed, als jullie een keer wat gaan afspreken wil ik best mee.

Ik ben 24 jaar en woon in almere stad, na een relatie van 7,5 jaar ben ik weer single.

Ik ben op zoek naar meiden om leuke dingen mee te doen shoppen bioscoopje pakken naar het theater ed, en om mee te gaan stappen natuurlijk.

groetjes
Hoi Allemaal!

Hier ook een Almeerse van 28 jaar. Helaas na 8 1/2 jaar weer single en ik mis wel wat leuke meiden om dingen mee te ondernemen dus.... Lijkt het je leuk om met me te mailen en als het klikt misschien wat leuks te gaan doen?

mail me dan op [bewerkt door moderator, ivm vermelding emailadres]

Groetjes, Jessica
quote:jess28 schreef op 09 december 2007 @ 12:44:

Hoi Allemaal!

Hier ook een Almeerse van 28 jaar. Helaas na 8 1/2 jaar weer single en ik mis wel wat leuke meiden om dingen mee te ondernemen dus.... Lijkt het je leuk om met me te mailen en als het klikt misschien wat leuks te gaan doen?

mail me dan op [bewerkt door moderator, ivm mailadres]

Groetjes, Jessica

hoi angeligue,

jou verhaal klinkt mij bekend in de oren..ik ben naar een relatie van 6 jaar ook weer single,en heb ook weer zin om gezellige meiden dingen te ondernemen....

het lijkt me leuk om = te mailen op msn...lijkt het je wat hoor ik het wel!

groetjes!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven