Gezelligheid gezocht uit de omgeving NIJMEGEN

30-04-2009 20:12 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is een oproep aan alle gezellige meiden van het viva forum.

Kom je héééél toevallig uit de omgeving Nijmegen en lijkt het je gezellig eens te mailen of een borrel te gaan drinken in de stad laat dan wat van je horen.

Ik ben een gezellige meid van (bijna) 25 jaar, heb een lieve vriend waar ik sinds 2 jaar mee samen woon en ben dol op leuke dingen doen.... terrasje pakken met mooi weer, high tea, filmpje kijken, hapje eten, koken (lijkt me leuk om bijvoorbeeld een KOOKCLUBJE op te richten met meiden uit de regio !!!!).

Wacht in spanning af op hopelijk heel veel leuke reacties !!
oh ja.... heb niet zoveel met leeftijd dus wat mij betreft mag iedereen reageren !!

Ben zelf 25, maar volgens mijn vrienden eentje met een oude ziel...
Hey hoi,

Ik vind het ook leuk om gezellige meiden te leren en en een kookclubje lijkt me ook super!!

Als je me even je mailadres doorgeeft kunnen we elkaar beter leren kennen :-)

Groetjes Sanne
Hoi,

Mij lijkt het ook heel leuk om nieuwe meiden in Nijmegen te leren kennen! Ik woon nu een jaar in Nijmegen en eigenlijk wonen al mijn vrienden in Zutphen of her en der in het land. Ik mis het om op een saaie avond zoals deze gewoon spontaan iets af te kunnen spreken. Kookclubje of gezellig andere dingen doen lijkt me hartstikke leuk!

Groetjes Nadieh
hoi!

Kookclubje lijkt me keigezellig! Woon niet in Nijmegen maar niet zo ver uit de buurt .
Heyyy gezellig... ik kom ook uit de omgeving en ben 25 jaar.

Waar wonen jullie Sanlog, Nadie en Chanty ? En hoe oud zijn jullie?

Misschien kunnen we mailadressen uitwisselen en eens berichtje sturen.
hey meiden,

Nou het kookclubje gaat vast lukken als iedereen het leuk lijkt!

Ik ben helemaal niet bekend op deze site en het lukt me ook niet om prive bericht te sturen. Als jullie mij je mailadres doorgeeft dan laat ik je via de mail mijn mailadres weten!

Groetjes Sanne
Meiden, mijn mail is zoetje2009@live.nl

Mail gerust !!!
Hi,

Een kookclubje en andere gezellige dingen lijkt mij ook wel wat!

Ik ben 26 jaar en verhuis binnenkort naar Nijmegen. Nu ben ik er ook al de halve week (bij mijn vriend). Is er nog plek over in het 'clubje' ?
Tuurlijk Myle..... super gezellig.

ja toch rest van de girls ?

quote:myle schreef op 08 mei 2009 @ 10:47:

Hi,

Een kookclubje en andere gezellige dingen lijkt mij ook wel wat!

Ik ben 26 jaar en verhuis binnenkort naar Nijmegen. Nu ben ik er ook al de halve week (bij mijn vriend). Is er nog plek over in het 'clubje' ?
Heyhey,

Zie net je oproepje... en ben wel in voor het ondernemen van gezellige dingen! Ook het idee van een kookclubje vind ik erg leuk! Dus als er nog een plekje vrij is ......

Ben 26 jaar en woon in Nijmegen..

Lijkt me leuk iets van je/jullie te horen.

Groetjes, Dana
Zomersevlaflip en de rest van de meiden, is het wellicht een idee om met elkaar mailadres uit te wisselen en eens een berichtje verzenden naar elkaar met wie we zijn en wat we doen enzo ?

Als jullie het een goed idee vinden zou ik jullie (ZOMERSEVLAFLIP, SANLOG, NADIEH21, CHANTY67, MYLE EN DAHLIA26) willen vragen een mail naar mij te verzenden. Dan heb ik in iedergeval jullie mailadressen en breng ik ons allen bij elkaar... en hopelijk ook snel eens live kennismaken.

Mijn mailadres is zoetje2009@live.nl

Tot mails !!!!
hallo

Mijn mailadres is chantalle67@live.nl

groetjes Chanty
Hey zoetje,

Goed initiatief Heb je gemaild.

Groetjes!
Hi Chantalle zou jij mij een email willen verzenden met wie je bent en wat je doet ? Dan verzamel ik alle adressen en stuur ik een gezamelijke email naar iedereen.

Thanks.

quote:chanty67 schreef op 10 mei 2009 @ 09:23:

hallo

Mijn mailadres is chantalle67@live.nl

groetjes Chanty
Hej meiden,

Ik lees toevallig jullie berichtje. Ik woon sinds kort in Nijmegen en het lijkt me heel erg leuk wat gezellige meiden hier te leren kennen. Dus als jullie nog een plekje over hebben...dat zou echt super zijn!

Groetjes en wie weet tot snel,

Diana

jadorediana@hotmail.com
GIRLS, ik heb nog van niet iedereen een berichtje ontvangen.

Reageer dus ook nog even via de mail naar zoetje2009@live.nl

Tot mails.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven