Gezocht; gezellige mensen in Nijmegen en omgeving!

19-02-2020 18:41 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Mijn naam is Linda en ik ben 32 jaar. Onlangs ben ik verhuisd voor de liefde naar Nijmegen. Super leuke stad, voel me thuis!

Alleen er is een kleine maar... ;-)
Ik ben vanuit de randstad deze kant op gegaan en ik heb dus hier nog geen sociaal netwerk. En het lijkt me heel gezellig om hier een netwerk op te bouwen... dus mocht je er voor open staan... let me know!
Heey,

Ik ben 30 jaar en woon in Wageningen (ligt redelijk in de buurt). Ik zou het ook leuk vinden om wat nieuwe mensen te leren kennen! Stuur maar een pb als je meer info wilt!
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik ben ook opgegroeid in de randstad. Woon inmiddels al 12 jaar in Nijmegen. Ben hier niet voor de liefde naar toen gegaan maar wel gebleven voor de liefde. Ik ben 33.

Stuur maar een pb als je nog meer wil weten
Hoi ik ben 34 jaar. Ik kom uit de randstad en woon in Beuningen. Leuk om in contact te komen. Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Ik ben 30 jaar en kom uit Nijmegen.
Lijkt mij ook gezellig om in contact te komen.

Groetjes
vanaf september woon ik ook in Nijmegen, kom ook uit een andere stad en ken bijna niemand!
Hoi, ik ben een vrouw van 48 uit Arnhem en zoek leuke vriendinnen om dingen mee te ondernemen, kletsen, lachen, bios, thee drinken, winkelen, festivals etc. Lijkt mij leuk om je te leren kennen. Als je dat ook leuk lijkt dan hoor ik het graag.

Hartelijke groet,

Marleene

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven