Ladies in 't Gooi, Amsterdam, Utrecht

05-07-2009 19:02 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey ladies,

Het lijkt mij leuk om een gezellig groepje dames bij elkaar te krijgen die ongeveer dezelfde interesses heeft, leeftijd vind ik niet zozeer belangrijk maar wel hoe je in het leven staat! Trefwoorden: Feesten, festivals (denk aan Awakenings, MysteryLand), trendy clubs, mode, reizen/cultuur, goed restaurant en dus ook lekker eten, reizen, films, dagje uit, terrasje, dagje strand, goeie wijn bij een goed gesprek met een goede vriendin enz enz... Spreekt dit je aan en ben je een vlotte, hippe meid/vrouw, spontaan, wijs maar ook een party-girl? Dan hoor ik graag van je. Als je je emailadres achterlaat dan hoor je zsm van mij. Over mij: 26 jaar, spontaan, vrolijk, ambitieus, full-time werkzaam, down to earth!

Hopelijk hoor ik snel van je en kunnen wij ons eigen SATC-groepje oprichten!!!!

Greetzzz
Hoi BellaDonna!

Ik las je oproepje, en hij sprak me meteen aan!

Over mij; 25 jaar, spontaan, vrolijk, sportief, creatief, werkzaam in het middelbaar onderwijs, nuchter, vissen(sterrebeeld van he :D), hou van stappen en leuke dingen doen. Heb een relatie, maar ben niet zo iemand die alleen maar met haar vriendje op de bank zit.

Binnekort woonachtig in de Bilt, dus zou het leuk vinden om in de omgeving meer mensen te leren kennen.

Lijkt me leuk meer van je te horen!

Mijn mailadres; mirjamvanmaris@hotmail.com

Ciao!
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven