Leuke meiden gezocht in Eindhoven E.O.

05-07-2009 17:01 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik zoek vrouwen die van een praatje, uit eten, fitness en nog veel meer houden. Leeftijd maakt mij niets uit, maar ik ben zelf 44 als het jou wel uitmaakt.
Insanity is doing the same thing, over and over again, but expecting different results.
Misschien kun je wat meer info over jezelf geven? Ben je getrouwd of niet; heb je kinderen; dat soort dingen?

Ik woon ook omg. Eindhoven en ben 40+.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Ik ben dus 44 jaar, ik woon samen en we hebben 1 kind (jongen, 10 jaar). Ik werk 32 uur per week en ik ben met een studie HBO office management bezig. Ik zoek mensen om gewone gezellige dingen mee te doen, omdat op dit moment mijn leven voornamelijk bestaat uit gezin, werk en school. Ik vind heel veel dingen leuk om te doen, maar mijn favorieten zijn: lekker kletsen over vanalles- van de toestand in de wereld tot kleine dingen die we meemaken ed- lezen, knutselen, naar de speeltuin of zwemmen met ons zoontje, uit eten gaan, een terrasje pikken. Niet echt wereld schokkende dingen, maar voor mij toch broodnodig. Laat me maar weten of het je aantrekt.

Groetjes
Insanity is doing the same thing, over and over again, but expecting different results.
Eerlijk gezegd heb ik nog nooit eerder op een oproepje gereageerd, en ik ken je ook niet van schrijven hier, dus ik ben nog een beetje terughoudend. Ik zag hier ook nog een oproepje van iemand anders uit Eindhoven, heb je dat gezien?

Heb je, met gezin, werk en school wel tijd over om andere dingen te doen?
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven