Leuke mensen (m/v) in Rotterdam City

19-10-2008 11:49 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey Hey!

Hier 2 leuke meiden (27en 30) uit Rotterdam. Wij zijn op zoek naar leuke mensen (m/v) om samen leuke dingen te ondernemen zoals uitgaan (Rotown, Watt, Vibes, Stalles, Camping, Tikibar, Waterfront) uit eten, bios, concerten, festivals, museumnacht enz. Verder houden wij van reizen (city trips, backpacken) en dansen op lekkere muziek!

Heb je zin? Stuur een mailtje naar paarsinthecity@live.nl en wie weet tot gauw!
Up up; hup hup, er hebben al een paar meiden gemaild maar het zou natuurlijk leuk zijn als er nog meer reageren zodat we met een groep kunnen afspreken!!!
Hey,

Klinkt helemaal leuk! Zou graag mee afspreken. Woon nog niet zo heel lang in Rotterdam. (nee wacht, nu al bijna 9 maanden. dat ging snel. 3mnd over de top veel werken om 3 maanden op reis te kunnen. en nu dus 3mnd echt hier aan het wonen.) Anyways, ik verdwaal nog steeds op de fiets hier. Oh over mij: Ben 24, Toneelschool, loop stage op Zadkine als docent, blijk een hekel aan pubers te hebben en heb vanavond de woonkamer maar weer eens anders in gericht.

Gezellig!

Groet Sophia
Hey Sophia,

Bedankt voor je leuke reactie! We zijn al een gezellig etentje/drankje aan het plannen om kennis te maken met elkaar dus zou superleuk zijn als je ook mee gaat! mail anders even naar paarsinthecity@live.nl!
Hi dames,

Ik wil ook wel meedoen! Paarsinthecity ik ga je even een mail sturen, misschien kan ik nog meedoen. Jullie hebben waarschijnlijk ondertussen al kennisgemaakt.

Misschien tot snel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven