Leuke (stap)vriendinnen gezocht (omgeving Arnhem/Nijmegen)

19-10-2007 10:07 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

ben inmiddels alweer een tijdje single en druk bezig mijn sociale leventje weer "leven" in te blazen.

Ben een 31-jarige spontane, vrolijke meid uit Zetten. Ik hou van uitgaan (vnl. naar discotheken/dansen), uit eten gaan, bioscoopje, terrasje, shoppen, reizen, spiritualiteit. Ik zou het leuk vinden om weer leuke mensen tegen te komen om gezellig mee te gaan stappen, shoppen, goede gesprekken mee te hebben en natuurlijk veel lol samen te hebben.

Dus meiden: stuur een leuk berichtje en dan zullen we zien of het klikt!

groetjes, Edith
.
iris29 wijzigde dit bericht op 10-11-2010 21:48
Reden: achterhaald
% gewijzigd
Hoi Edith en Iris,

Ik kom ook uit omgeving Nijmegen.

Ben regelmatig op MSN te vinden dus ook zin om te kletsen? Ik zie je mail tegemoet

Krullie

krullenbol34@live.nl
Hoi Edith, Iris en Krullie,

Ik woon ook in de omgeving van Nijmegen en het lijkt me leuk om mee te kletsen en jullie beter te leren kennen!

Ik ben een 31 jarige, spontane meid, single en ben ook op zoek naar nieuwe mensen.

Ik hou van dansen, shoppen, bioscoop.

Mijn email is femkevlinder@hotmail.com

Groetjes, danser31
Hai allemaal.

Ik heb dezelfde interesses en wil mijn bestaan een beetje verdynamiseren (haha dit is geen woord denk ik). Vooral reizen en spiritualteit... daar ben ik ook echt veel mee bezig. Ben 28 jaar en woon in Nijmegen

Mijn email is nienk88@hotmail.com.

Groetjes.
Heyhey,

misschien een beetje 'offtopic', maar agz jullie op zoek zijn naar stapvriendinnen kunnen jullie me misschien ook wel helpen met deze vraag. Ik ben pas in Arnhem komen wonen en ga er morgen voor het eerst stappen. Nu ben ik natuurlijk helemaal niet bekend met het Arnhemse uitgaansleven, dus hebben jullie nog tips? Wat zijn leuke plekken om te gaan dansen? Bijvoorbeeld leuke danskroegen? Iets alternatievere (maar wel dansbare) muziek kan ik erg waarderen. Maar ook mainstream wel.

En wat zijn leuke cafeetjes om gewoon rustig te zitten?

Alvast bedankt!
Hey dames,

Ik zag jullie topic en voor degene uit Arnhem kijk eens onder het topic Single meiden Arnhem 28+. We spreken sinds kort elke week wel af om wat te doen. Leeftijd varieert van 28 tot 38. Dus als jullie je aan willen sluiten dan is dat natuurlijk alleen maar gezellig.

FionaGala wat ik aan kan bevelen om te dansen is 5th Avenue (aan de Korenmarkt) en als je meer gaat voor alternatief (rockcafe met livemuziek ga dan eens kijken bij Dollars (ook aan de Korenmarkt).

Je kunt ook altijd kijken op de site www.stappeninarnhem.nl

Ben benieuwd hoe je het hebt gehad.

Groetjes,

Sandra
Hoi Sandra, bedankt voor de tips en die site! Uiteindelijk ben ik in een andere stad gaan stappen omdat dat beter uit kwam. Maar voor de volgende keer iig bedankt voor de info

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven