Geen resultaten gevonden Probeer een andere zoekterm

Zoekfilters:

Moeders/Vriendinnen uit Tilburg

05-09-2019 20:39 12 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hai allemaal

Een tijdje getwijfeld of ik hier een bericht zal plaatsen, maar ik waag het erop.
Ik merk dat ik behoefte heb aan vriendschap met mensen die in dezelfde levensfase zitten..

Ik ben 29 jaar, getrouwd, moeder van 3 kinderen en woon in Tilburg.

Lijkt het je leuk om gezellig te kletsen en wie weet vriendschap op te bouwen? Let me know!!
Hai Lelie,

Ik misschien wel! 26 jaar, verloofd, 2 kinderen (waarvan 1 recent kort na de geboorte overleden). Ik woon niet in Tilburg (in de buurt van Eindhoven), maar wérk er wel en ben er dus vaak te vinden :) Stuur me gerust een pb!
Loes23 schreef:
05-09-2019 21:11
Hai Lelie,

Ik misschien wel! 26 jaar, verloofd, 2 kinderen (waarvan 1 recent kort na de geboorte overleden). Ik woon niet in Tilburg (in de buurt van Eindhoven), maar wérk er wel en ben er dus vaak te vinden :) Stuur me gerust een pb!

Pb gestuurd! :)
Ja ik misschien ook wel
38 jaar, getrouwd en 1 kind woon en werk in Tilburg. Heb zeker nog tijd om vriendschappen op te bouwen en te onderhouden, gezellig te kletsen met kop koffie of thee of uit eten te gaan bijvoorbeeld.
Moonbird1980 schreef:
05-09-2019 21:31
Ja ik misschien ook wel
38 jaar, getrouwd en 1 kind woon en werk in Tilburg. Heb zeker nog tijd om vriendschappen op te bouwen en te onderhouden, gezellig te kletsen met kop koffie of thee of uit eten te gaan bijvoorbeeld.

Hai moonbird leuk! Ik zal je een pb sturen!
Twijfel bij dit soort dingen altijd. Aan de ene kant is het wel fijn om hier anonimiteit te behouden, maar vind het anderzijds wel heel leuk om nieuwe mensen te leren kennen die wat meer in dezelfde fase zitten als ik.

Een terughoudende ja dus denk ik ;-)

33, samenwonend, 2 kinderen (pre-basisschool)
Er is altijd een excuus voor taart
TijdvoorTaart schreef:
05-09-2019 22:24
Twijfel bij dit soort dingen altijd. Aan de ene kant is het wel fijn om hier anonimiteit te behouden, maar vind het anderzijds wel heel leuk om nieuwe mensen te leren kennen die wat meer in dezelfde fase zitten als ik.
Herkenbaar :)
Lelie12 schreef:
05-09-2019 21:40
Hai moonbird leuk! Ik zal je een pb sturen!
Leuk! PB terug
TijdvoorTaart schreef:
05-09-2019 22:24

Een terughoudende ja dus denk ik ;-)

33, samenwonend, 2 kinderen (pre-basisschool)
Leuk! Ik zal je straks een pb sturen.
Herkenbaar wel hoor.. Ik heb ook best een tijd getwijfeld voordat ik een bericht heb geplaatst.
Lelie12 schreef:
06-09-2019 07:25
Leuk! Ik zal je straks een pb sturen.
Herkenbaar wel hoor.. Ik heb ook best een tijd getwijfeld voordat ik een bericht heb geplaatst.
Nog niets ontvangen. Klopt dat?
TijdvoorTaart schreef:
08-09-2019 15:12
Nog niets ontvangen. Klopt dat?
Huh wat gek, had een heel bericht getypt en verzonden (dacht ik) maar zie je naam ook niet in mijn inbox.
Ik doe nog een poging :hihi:
Lelie12 schreef:
09-09-2019 20:09
Huh wat gek, had een heel bericht getypt en verzonden (dacht ik) maar zie je naam ook niet in mijn inbox.
Ik doe nog een poging :hihi:
Deze keer is hij goed aan gekomen. Berichtje terug

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven