opzoek naar leuke vriendinnen in Amsterdam (rond 22 jaar)
woensdag 1 juli 2009 om 19:19
heeey,
ik ben opzoek naar gezellige meiden in Amsterdam om lekker mee te stappen, shoppen, wijntjes drinken en gewoon de lekkere gezellige meiden dingen mee te doen!
Ik ben Lesley 22 jaar en ben een deeltijd student SPH en werk hierbij 3 tot 4 dagen per week in de zorg...
ik woon nu net een paar maanden in Amsterdam en kan hier nog weinig gezellige mensen...
dus als je het gezellig lijkt... laat een bericht achter!!!
kuzzies
ik ben opzoek naar gezellige meiden in Amsterdam om lekker mee te stappen, shoppen, wijntjes drinken en gewoon de lekkere gezellige meiden dingen mee te doen!
Ik ben Lesley 22 jaar en ben een deeltijd student SPH en werk hierbij 3 tot 4 dagen per week in de zorg...
ik woon nu net een paar maanden in Amsterdam en kan hier nog weinig gezellige mensen...
dus als je het gezellig lijkt... laat een bericht achter!!!
kuzzies
donderdag 2 juli 2009 om 13:47
Hey les, lijkt me gezellig! ik ben zelf 20 en woon in de buurt van amsterdam. je kan mij toevoegen op apenstaartjehot.mailpuntcom@hotmail.com als je wilt
misschien tot straks!
misschien tot straks!
donderdag 2 juli 2009 om 15:52
Hoi
ik ben lotte 23 jaar en woon in de buurt van amsterdam
Per 01-08 werk in amsterdam in het ziekenhuis.
Ben net afgestudeerd aan de HBO-V.
Je kunt me mailen: lotte65@kpnmail.nl
Lotte
ik ben lotte 23 jaar en woon in de buurt van amsterdam
Per 01-08 werk in amsterdam in het ziekenhuis.
Ben net afgestudeerd aan de HBO-V.
Je kunt me mailen: lotte65@kpnmail.nl
Lotte
dinsdag 7 juli 2009 om 20:51
Hoi Les,
Ik ben een gezellige meid van 23 jaar en kom ook uit de buurt van Amsterdam! Lijkt me leuk om met je in contact te komen. Mijn mailadres is meisje85@gmail.com.
Groetjes Wendy
Ik ben een gezellige meid van 23 jaar en kom ook uit de buurt van Amsterdam! Lijkt me leuk om met je in contact te komen. Mijn mailadres is meisje85@gmail.com.
Groetjes Wendy
donderdag 9 juli 2009 om 18:04
vrijdag 10 juli 2009 om 21:32
maandag 13 juli 2009 om 15:43