praten op whatsapp met meiden/vrouwen

17-10-2018 20:18 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste kijkers,

ik snap het niet meer ik praat met een meisje op app die ik heb ontmoet op social media. Ze reageert op mijn whatsapp berichten met emojis en toont bet wel interese maar ze neem haar tijd om te reageren ractietijd is tussen de 2-5 uurtjes. ik ken haar nog maar 4 dagen maar dit doet ze elke dag dus heb ik haar deze bericht gestuurd.

.... ik denk niet dat je zoeen interesse hebt in mij weetje wat we doen ik laat je met rust app me als je tog wat wilt x

na deze bericht ging ze achter elkaar typen de reactie tijd was minder dan 5 minuten het leek alsof ze bang was om mij te verliezen. We hebben achter elkaar getypt van wat er niet goed ging etc en ze gaf aan dat ze mij nogsteeds wou leren kennen en hebben we het goed afgesloten.

Dus ik denk nou dat ze wel interesse heeft maar nu doet ze weer het zelfde en reageert heel laat.

wat moet ik hier uit halen alle info is welkom.
Alle reacties Link kopieren
tjonge, misschien heeft ze ook nog andere dingen te doen behalve jou appen?
Van welke planeet kom jij?

En toch is met CH niet met een G!
anoniem_180388 wijzigde dit bericht op 17-10-2018 20:22
14.64% gewijzigd
OMG, wat een ontzettend manipulatief, passief agressief berichtje. Ik had je direct geblokkeerd.
Alweer ?
Ze heeft een leven buiten jou, daarom reageert ze later. Mss zou jij ook op andere dingen moeten focussen dan alleen op haar reactietijd.
Alle reacties Link kopieren
Nemaìn’ schreef:
17-10-2018 20:21
OMG, wat een ontzettend manipulatief, passief agressief berichtje. Ik had je direct geblokkeerd.
nou ik ben open genoeg om haar te laten weten dat als ze geen interesse heeft niet mijn tijd in beslag moet nemen.
ik zie hier niks manipulatiefs of agresiefs aan.
infovivavo schreef:
17-10-2018 20:26
nou ik ben open genoeg om haar te laten weten dat als ze geen interesse heeft niet mijn tijd in beslag moet nemen.
ik zie hier niks manipulatiefs of agresiefs aan.
Ja hoor.

Ga je tijd aan een cursus spelling en grammatica besteden ipv te letten op hoe vaak en hoe snel iemand jou appt.
Alle reacties Link kopieren
Je bent 5?

Meisje heeft gewoon een leven met vrienden, school, familie en misschien werk...hobbies....beetje raar om te verwachten dat iemand de hele tijd appt. Manipulatief en kinderachtig om haar zo onder druk te zetten.
Echt niet leuk.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
:facepalm:

Ik heb verder geen woorden.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
Houd op met dat stomme infantiele puberale geapp en wordt volwassen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Twee dagen geleden had je toch eenzelfde topic?
Eén advies: maak jezelf niet zo belangrijk
Alle reacties Link kopieren
Tijdschriftenverslindster schreef:
17-10-2018 20:42
Twee dagen geleden had je toch eenzelfde topic?
Eén advies: maak jezelf niet zo belangrijk
En haar reactietijd is in die 2 dagen alleen maar langer geworden...

Das een slecht teken hoor, TO!
Alle reacties Link kopieren
Reactietijd van een paar uur vind ik heel normaal hoor. Misschien gewoon iemand die niet zo vergroeid is met haar telefoon :)
Maartje2016 schreef:
17-10-2018 21:01
En haar reactietijd is in die 2 dagen alleen maar langer geworden...

Das een slecht teken hoor, TO!
Duh. Ze moet eerst de boel ontcijferen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat niet zo lang om te reageren. Ik reageer meestal pas na een of twee dagen. Op mijn werk app ik sowieso nauwelijks en als ik bij andere mensen ben of iets dergelijks ook niet, want in beide situaties vind ik het best onbeleefd lang met mijn telefoon bezig te zijn dus reageer ik pas als ik weet dat ik ook echt tijd heb voor iemand, juist omdat ik interesse heb. Misschien heeft zij dat ook of is jullie dagindeling anders ?

Jij hebt jouw manier die je prettig vind op socialmedia. Zij die van haar ook, als je daarmee kan leven is dat fijn en anders matcht het gewoon niet helemaal lekker. Probeer haar niet te veranderen. Waarschijnlijk is het niet bewust zo bedoeld maar met dat appje dat je haar hebt gestuurd lijkt het alsof je haar toch een schuldgevoel hebt aangepraat waardoor ze meer is gaan reageren (ik ga er ook van uit dat dat eerder werd bedoeld met manipulatief), en dat lijkt me niet de basis waarop je contact wil right ? :)
Alle reacties Link kopieren
Herfstvakantie. :hyper: :cheer:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven