praten over whatsapp met vrouwen

15-10-2018 14:47 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste kijkers,

ik ben 23 jaar oud.
ik ben iemand die niet snel afstapt op vrouwen daar breng ik nou verandering in maar ik heb problemen met het begrijpen van sommige dingen.

dit is wat er gebeurt ik app met een meisje leuke gesprek met geintjes erin beetje teasen daar reageert ze allemaal goed op alleen ze neemt haar tijd om te reageren. soms is het 30 min soms reageert ze binnen 3 uurtjes en soms reageert ze direct en daarna neemt ze weer haar tijd wat zou ik in zoeen situtatie moeten doen?

ik probeer een gesprek te voeren zodat we elkaar beter kunnen leren kennen maar voordat we een onderwerp sluiten is de dag al voorbij. Dus als ik dan een berichtje krijg van der dan reageer ik ook binnen 5-10 min indien ik tijd heb soms reageer ik er direct op en daarna laat ze me weer wachten op een antwoord.

wat zal ik in dit situatie moeten doen haar laten hangen midden in een leuke gesprek en de volgende dag weer appen?
zal ik ook mijn tijd moeten nemen voordat ik haar een berichtje stuur?

En zou je met een meisje die je net kent elke dag kunnen appen of hoe moet ik dat zien ik denk als ik der niet app dat ze de interesse kwijt raakt in mij dus app ik haar elke dag wat is het beste?


alle tips zijn welkom.

bedankt.
Alle reacties Link kopieren
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook vaak een gesprek voer “in afleveringen”. Dat is juist het voordeel van de app.
De ander hoeft daar zeker geen gebrek aan interesse uit te lezen, wel aan tijd vaak.

Hou het luchtig, dring je niet op en maak het niet te bont met het aantal berichtjes. Dat is al gauw stalkerig.
Alle reacties Link kopieren
een leuk meisje, met serieuze interesse, maakt het echt niet uit of je na 5 minuten of 5 uur appt

app is trouwens niet geschikt voor echte gesprekken, meer voor losse opmerkingen
Alle reacties Link kopieren
Wat is er toch mis met bellen?

Beste kijkers????
anoniem_377263 wijzigde dit bericht op 15-10-2018 14:56
24.05% gewijzigd
Ik reageer ook afwisselend tussen 5 minuten en een hele dag :lol: Dat zegt niets over mijn interesse in iemand, maar meer of ik tijd heb om te antwoorden. Maak je daar dus gewoon geen zorgen over.

Verder eens met Solanger: app niet te vaak en ook niet elke keer nadat zij iets stuurt, dat komt nogal opdringerig over. Het is prima als je een paar uur niets laat horen, jij hebt ook gewoon een leven naast de app.
Alle reacties Link kopieren
Vixxen schreef:
15-10-2018 14:56
Ik reageer ook afwisselend tussen 5 minuten en een hele dag :lol: Dat zegt niets over mijn interesse in iemand, maar meer of ik tijd heb om te antwoorden. Maak je daar dus gewoon geen zorgen over.

Verder eens met Solanger: app niet te vaak en ook niet elke keer nadat zij iets stuurt, dat komt nogal opdringerig over. Het is prima als je een paar uur niets laat horen, jij hebt ook gewoon een leven naast de app.
Sterker nog....het maakt je veel aantrekkelijker als je laat zien dat je ook een eigen leven hebt en haar niet nu al gaat “claimen” door van haar te verwachten dat ze meteen reageert.
Alle reacties Link kopieren
Geniet van de keren dat ze direct reageert en neem het voor lief dat ze er soms wat langer over doet.
Het mooiste wat we kunnen ervaren, is het mysterie. Het is de bron van alle ware kunst en wetenschap. Einstein ♡
Alle reacties Link kopieren
en wat over elke dag appen zou ik haar bijvoorbeeld 2 dagen moeten appen en dan paar dagen niks zeggen en dan weer appen?
Petrolblauw75 schreef:
15-10-2018 14:55
Wat is er toch mis met bellen?

Beste kijkers????
Of gewoon op date gaan. Nog veel beter dan bellen. Dat gebel vind ik dan weer niks.
infovivavo schreef:
15-10-2018 15:16
en wat over elke dag appen zou ik haar bijvoorbeeld 2 dagen moeten appen en dan paar dagen niks zeggen en dan weer appen?
Want?

App gewoon als je kan en wil. Rare domme spelletjes zit niemand op te wachten.
Alle reacties Link kopieren
Petrolblauw75 schreef:
15-10-2018 14:55
Wat is er toch mis met bellen?

Beste kijkers????
bellen zorgt ervoor dat je niks anders kan doen dan ben je gebonden aan die gesprek.
ik ben meer een apper zodat ik andere dingen ook kan regelen
Alle reacties Link kopieren
infovivavo schreef:
15-10-2018 15:16
en wat over elke dag appen zou ik haar bijvoorbeeld 2 dagen moeten appen en dan paar dagen niks zeggen en dan weer appen?
daar zijn geen regels voor
app gewoon wat je appen wil, en als ze leuk is en bij je past, valt dat in goede aarde
Maar expres 2 dagen wachten om iets te forceren oid, werkt absoluut niet
Alle reacties Link kopieren
Vixxen schreef:
15-10-2018 14:56
Ik reageer ook afwisselend tussen 5 minuten en een hele dag :lol: Dat zegt niets over mijn interesse in iemand, maar meer of ik tijd heb om te antwoorden. Maak je daar dus gewoon geen zorgen over.

Verder eens met Solanger: app niet te vaak en ook niet elke keer nadat zij iets stuurt, dat komt nogal opdringerig over. Het is prima als je een paar uur niets laat horen, jij hebt ook gewoon een leven naast de app.
je advies klopt maar hoe denk je dan over elke dag appen hoe zou ik dat moeten doen paar dagen appeen en dan paar dagen niet. want ik heb ook al op youtube gekeken zoveel info alsof het rocket since is.
Alle reacties Link kopieren
Ja bijvoorbeeld. Dan heb je ook weer wat te vertellen, of te vragen. Je merkt aan haar reacties wel hoe het valt.

Ik had ooit een soort van chatvriendje die dat heel handig aanpakte. Af en toe heel kort. Nooit too much. Net genoeg om even te glimlachen... Ah, daar is hij weer. Ik verdenk hem er nog steeds van dat hij gewoon een alarm in zijn telefoon had gezet eens in de zoveel tijd: “app Solanger” of zoiets ;)
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
15-10-2018 15:19
daar zijn geen regels voor
app gewoon wat je appen wil, en als ze leuk is en bij je past, valt dat in goede aarde
Maar expres 2 dagen wachten om iets te forceren oid, werkt absoluut niet
bedankt lilalinda
Alle reacties Link kopieren
infovivavo schreef:
15-10-2018 15:20
je advies klopt maar hoe denk je dan over elke dag appen hoe zou ik dat moeten doen paar dagen appeen en dan paar dagen niet. want ik heb ook al op youtube gekeken zoveel info alsof het rocket since is.
gewoon niet nutteloos appen, en alleen als je echt wat te melden hebt
Alle reacties Link kopieren
infovivavo schreef:
15-10-2018 15:19
bellen zorgt ervoor dat je niks anders kan doen dan ben je gebonden aan die gesprek.
ik ben meer een apper zodat ik andere dingen ook kan regelen
Ik ook. Ik haat bellen. Soms spreek ik dan wel weer geluidsfragmentjes in als ik te lui ben om veel te typen B)
Alle reacties Link kopieren
bijv nou heb der geappt van goed opletten he in de klas ;) niet stiekem aan mij denken.

ik probeer niet bored te appen probeer het leuk te houden ik bedank jullie voor de adviezen.
Alle reacties Link kopieren
App is niet bedoeld voor direct antwoord, daar is bellen voor uitgevonden. Ik krijg echt de kriebels van mensen die direct antwoord verwachten op een app, doe rustig. Denk alsjeblieft niet dat ik de hele dag naar mijn telefoon ga staren.
Alle reacties Link kopieren
Kijk.... die is leuk. Beetje geintje, flirt af en toe. Dickpics bewaren voor als ze erom smeekt, dat soort werk.

Goed bezig, TO!
Alle reacties Link kopieren
Solanger schreef:
15-10-2018 15:29
Kijk.... die is leuk. Beetje geintje, flirt af en toe. Dickpics bewaren voor als ze erom smeekt, dat soort werk.

Goed bezig, TO!
haha ja van een kant denk ik ook hoe meer ze je leert kennen hoe meer ze van je zou willen weten en wel de moeite zal doen om te reageren. vroeger was ik er super goed in maar nou minder
Alle reacties Link kopieren
Kan ook aan de klik met haar liggen hè? En niet perse aan jou.
Het is een spel, dat hoef ik je niet te vertellen. De meeste vrouwen willen ook wel zien dat je moeite doet.
Lastig eigenlijk, hoe weet je dat het teveel is, te weinig, precies goed?
Ik begrijp wel dat je daar onzeker van wordt soms, hoor.
Hier even een ander geluid om de verwarring compleet te maken ;-)

Als ik een man wel aardig vind maar verder geen interesse heb reageer ik juist heel sporadisch. Als ik daar zin in heb.

Maar als er een leuk exemplaar appt dan stop ik even met mijn mails checken (of waar ik dan ook mee bezig ben) om direct te antwoorden.

Als ik in aan het werk ben oid dan moet dat uiteraard wachten. Maar ik reageer van zodra ik het zie.

Dus... zou het kunnen dat dit een gevalletje "she's just not that in to you" is?
Alle reacties Link kopieren
Appen is voor pubers. Praten doen volwassenen mensen in het echt.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
15-10-2018 16:04
Appen is voor pubers. Praten doen volwassenen mensen in het echt.
nee joh,
volwassen mensen doen echt beiden
Ik verstuur tientallen appjes per dag
alleen nooit als vervanging van een gesprek

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven