Veertigers, Utrecht en zonder kinderen

14-12-2018 14:15 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai,
Mij lijkt het leuk om wat meer mensen te leren kennen in Utrecht, die ook geen kinderen hebben. Bewust of onbewust maakt voor mij niet uit. Ik ben begin 40, woon samen met mijn vriend en we werken beiden fulltime (HBO/WO).
Naast mijn werk studeer ik (nog een half jaartje hoop ik) dus dat slurpt tijd. Maar naast deze 'verplichtingen' vind ik het leuk om de stad in te gaan voor een hapje/drankje/dansje. Ga regelmatig naar een feestje in Tivoli, of een concert. Verder verzot op dieren, bordspellen (thuis) en gezelligheid.
Ik probeer 2x in de week hard te lopen, dat gaat soms goed en soms stort het volledig in. Reizen doe ik (we) graag, helaas ondanks geen kinderen wel gebonden aan de schoolvakanties ivm onderwijsbaan. Het varieert van het tentje bij de boer tot backpacken in Azië of Afrika, tot een stedentripje, met Spaanse steden als favoriet.
Ongecompliceerd, intelligentie, wederzijdse interesse, eerlijkheid, humor (inclusief grof en zelfspot) met af en toe wat diepgang, zijn enkele kreten waar ik me in kan vinden.

Leuk om wat van je te horen.
Oh wauw, ik kon dit bijna letterlijk zelf geschreven hebben! Heel herkenbaar en een leuke add, echter woon ik helaas wat ver van Utrecht vandaan. Succes met je zoektocht!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Puk31,

Ik ben geen veertiger, maar een dertiger.
Ik ben Veronica, 35 jaar oud en woon en werk in Utrecht.
Ik heb onregelmatige werktijden en daardoor ook vaak doordeweeks lekker vrij.
Ik kickboks 1 keer in de week en kan daar heerlijk in losgaan.
Ik woon samen met mijn kat Femke.

Dol op lunchen, dineren en borrelen. Maar ook een concert/theater/musical/dagje erop uit dat doe ik graag.

Hoop wat van je te horen.

Groetjes Veronica
Alle reacties Link kopieren
Ha Veronica,
ik heb je een pbtje gestuurd.
-
anoniem_164584 wijzigde dit bericht op 09-02-2019 11:30
99.71% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoi Puk31,

Ik heb je PB niet ontvangen.

Ik heb jou er nu 1 gestuurd. Hopelijk krijg je die wel binnen.

Mijn emailadres is veronicadenhertog23@hotmail.com

Groetjes Veronica
Alle reacties Link kopieren
Hoi Puk 31,

Leuk oproepje!
Ik ben 34 woon in Utrecht en ben ook docent! Ik hou erg van (alternatieve) muziek, koken/eten of samen lunchen of een drankje doen.

PB's werken niet zo goed, dus je kan me ook mailen op nieuwevriendinnenutrecht@gmail.com

Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Puk31 en anderen,

geen idee of hier al iets uit is voortgekomen maar hier komt dan toch een spuit 11 reactie :) van iemand die zich ook kan vinden in het oproepje!

Ik ben midden 40, getrouwd, geen kinderen, woonachtig in Utrecht met een fulltime baan buiten Utrecht ;). Gek op reizen (vooral Azië), dieren, lekker eten (en koken) en op zijn tijd in voor een avondje theater, dansen of kletsen onder genot van een (hapje en) drankje.

Benieuwd of hier nog wat uit komt :)!
-
anoniem_164584 wijzigde dit bericht op 09-02-2019 11:30
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
hamaika schreef:
04-02-2019 14:19
TO heeft nooit meer ergens op gereageerd dus helaas......
Jullie mogen me ook mailen via nieuwevriendinnenutrecht@gmail.com, dan kunnen we kijken wat daar uit voortvloeit!

Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Zeemeermin84, ik heb een mail gestuurd.
Alle reacties Link kopieren
tvp
Alle reacties Link kopieren
mag een bijna 30-er ook meedoen?

Lijkt me leuk!
Nou hier gaat niks meer uitkomen, uit dit topic. Doe maar geen moeite meer.

TO is nooit meer terug geweest en ook Zeemeermin reageert al een aantal dagen niet op niet op haar mail dus ik haak af.

Jammer hoor, maar goed succes allemaal verder.
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal, jammer dat Puk niet meer reageert. Jullie kunnen ook mij een mail sturen. Ik reageer wel.

Groetjes Terrasje10
terrasje10 wijzigde dit bericht op 19-02-2019 23:17
10.47% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hallo hallo,
Ik ben er weer. Ik log niet erg vaak in, zoals er gemerkt is.
Leuk dat er wat reacties zijn.
Ik kijk even of ik een privebericht kan sturen.
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal, ik heb Puk31 net een privé bericht gestuurd maar begrijp dat dit niet altijd goed aankomt? Dus bij deze:

Hier ook een spuit 11 die zich kan vinden in dit oproepje 😁
Ik ben bijna 40, single, zonder kids en kinderwens en woonachtig in Utrecht. Ik hou van theater, musical, concerten, terrasjes, flinke wandelingen maken, reizen en leuke feestjes in Tivoli.

Helaas zijn de meeste vriendinnen die ik ken gesetteld met kinderen en zitten in een andere levensfase. Daarom wil ik graag meer gelijkgestemden leren kennen om lekker mee de hort op te gaan. Spontaan een hapje en drankje mee te doen etc.😄

Het lijkt mij leuk om wat van je te horen.
Groetjes Renske
Alle reacties Link kopieren
Ha Renske,
ik heb je net een prive berichtje teruggestuurd!
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, Puk31 heeft mij gemaild.

Blondedolly, pennenbak, gekopreizen, en TravelGirl, ik zou het leuk vinden als jullie ook reageren. En anderen mogen natuurlijk ook reageren. Prive berichtjes werken hier niet.
Mijn mail is: ikbenerweer1944@hotmail.com

Wie weet kunnen we gauw op een terrasje zitten :cheers:

Groetjes Terrasje
Alle reacties Link kopieren
:hello:
Alle reacties Link kopieren
up
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Hier nog een veertiger die in Utrecht woont en graag een drankje drinkt.
Is er nog ruimte voor meer mensen in de club?
Alle reacties Link kopieren
Hoi Celine2002, ik heb een prive bericht gestuurd. Anders stuur je een mail naar mij: ikbenerweer1944@hotmail.com

Ik heb een app groep, geef me je telnr. dan voeg ik je toe.

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hai Celine,

Leuk dat je reageert! Voor iemand die graag een drankje drinkt is er zeker nog ruimte ;-)
Ik heb je een berichtje gestuurd, hopelijk is deze aangekomen?
Groetjes Puk
Alle reacties Link kopieren
Hallo terrasje10 en Puk31,

Puk31, jouw bericht is helaas niet aangekomen. Heb jullie beide een bericht gestuurd.

Groet, Celine

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven