Vriendinnen contact in Amsterdam

30-09-2025 05:27 2 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi!
Ik waag hier een poging 🙂

Door het uit elkaar vallen van mijn vriendinnengroep, vrienden die zijn geëmigreerd, anderen die druk zijn met relaties en jonge kinderen, en een lang ziekbed is mijn sociale kring behoorlijk uitgedund. Dat vind ik jammer, want ik onderneem graag leuke dingen (en praat ook best gezellig tegen mensen van vlees en bloed, niet alleen tegen mijn planten 🌱).

Ik ben 41 jaar, heb geen partner of kinderen, werk drie dagen per week en studeer daarnaast. Ik ga (als het lukt) drie keer per week naar de sportschool 💪, houd van koudwaterzwemmen (ja, vrijwillig), nieuwe restaurantjes ontdekken, musea, creatief bezig zijn, filmhuizen, huisfeestjes, lezen en nog veel meer.

Ik zoek gezellig contact in Amsterdam: iemand om mee koffie te drinken (ik ben goed gezelschap, zelfs vóór mijn tweede kop 😉), een museum te bezoeken, misschien mee te gaan zwemmen, een avondje uit te gaan, een goed gesprek te voeren of misschien bedenk jij nog iets heel anders leuks.

Stuur gerust een pb als dit je aanspreekt!
Alle reacties Link kopieren Quote
Hey Sheldon, leuk oproepje, ik stuur je een pb!
Hmm het lukt niet.. staat het misschien uit bij jou?
Ennieweej, hier ook geen kinderen, ga (als het lukt) wel 4 keer maar de sportschool, heb een aantal jaar winterzwemmen gedaan, maar heb nu niemand die met me mee wil helaas en in mn eentje heb ik daar geen discipline voor.
Koffie, lunch, musea, wandelen in een parkje, kunstmarktjes, sporten, allemaal leuk!
Als je zin hebt om verder te praten kun je mij misschien een pb sturen?
Gruss,
Angela
angiepangie wijzigde dit bericht op 30-09-2025 16:37
82.62% gewijzigd

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven