Vriendinnen gezocht Amsterdam

20-09-2019 21:01 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik ben op zoek naar nieuwe vriendinnen in omgeving Amsterdam om leuke dingen mee te doen. Ik ben 30+ spontaan en in voor gezelligheid. Met werk en alles is het best lastig om leuke vriendinnen te vinden. Gezelligheid staat voorop en ik ben gek op Amsterdam. Drankje doen of stappen of iets met musea en kunst, bootje varen festival. Kortom tijd voor meer gezelligheid!
Lijkt het je leuk stuur gewoon een berichtje :-D
Tot snel!
Hey! Ik wil graag reageren, ondanks dat ik 29 ben en geen 30+. Ik woon in Amsterdam, werk ook en ik zoek ook gezelligheid. Zelf ben ik geen party animal, maar een drankje doen, museum, etc: super leuk!
Alle reacties Link kopieren
Ik stuur je ook even een PB :)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je een privé berichtje gestuurd.

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Ook mannen welkom?

(De titel suggereert van niet, maar dat kan ook zijn vanuit een aanname dat hier vooral vrouwen komen).
Alle reacties Link kopieren
PB sturen lukt me niet, maar leuk oproepje. Ik ben halverwege dertig en woon in Amsterdam. Ik zal later nog even proberen of ik toch een PB kan sturen :)
Ik geloof in feeën, mythes en draken. Ze bestaan allemaal, ook al is het alleen in je hoofd.
Heyy, leuk je oproepje, weet niet of je nog op zoek bent naar gezelligheid, maar lijkt me leuk te kletsen en wie weet af te spreken! Pb je ook nog wel even :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven