Vriendinnen gezocht Utrechtse Heuvelrug (25-35 jaar)

06-03-2018 11:03 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!

Hoewel ik een stabiel leven heb, mis ik in het dagelijks leven toch een aantal vriendschappen. We kennen het allemaal wel dat we op een leeftijd zijn aangekomen waarbij vriendschappen verwateren doordat vriendinnen gaan samenwonen, kinderen krijgen, etc. Dan is het vaak toch lastig wanneer je eens iets spontaans wilt gaan doen..

Ik ben dus op zoek naar contacten in de buurt om gezellige dingen mee te ondernemen, zoals; biosje pakken, uit eten gaan, terrasje pakken, dagje sauna, wandelen, koffie drinken, gezellig kletsen etc. Persoonlijk ben ik zelf niet van het stappen/festivals/concerten bezoeken.
Ik ben zelf 29 jaar, heb een relatie en werk onregelmatig. Ik ben iemand die de kat uit de boom kijkt en rustig is, maar zodra ik op mijn gemak ben in goed gezelschap wordt ik wel losser.

Sta je hier ook voor open, dan hoor ik je graag!
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi,

Ik ben Veronica, 34 jaar en woon en werk in Utrecht. Ik heb ook onregelmatige werktijden :-). Ik ben zelf ook een kat uit de boomkijker en ben vrij rustig.

Lijkt mij gezellig om een keer een kop koffie/thee te gaan doen.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Maarssengirl!

Leuk dat je reageert! Ik stuur je even een pb :)
Alle reacties Link kopieren
Hoi sabje84,

Helaas geen PB van je ontvangen.

Ik zal proberen er jou één te sturen.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Maarssengirl,

Wat raar... dan is mijn bericht waarschijnlijk niet aan gekomen..?
Ik heb ook niets van jou ontvangen in mn inbox
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Helemaal niks is er aangekomen. Heel vreemd allemaal.

Ik zal je mijn emailadres geven; veronicadenhertog23@hotmail.com

Kijken of het nu wel lukt😉
Alle reacties Link kopieren
Hi Sabje,

Ik ben zelf wel van uitgaan enzo, maar óók van bios, koffie drinken etc. Zowel rustige als actieve dingen vind ik leuk. Ohja, ik ben 36 en woon in Utrecht. Ik herken me in jouw verhaal van de vriendinnen die kinderen krijgen of verhuizen. Die spontaniteit, met nadruk op tijd ;) mis ik ik wel eens. Mocht PB nou niet lukken dan kun je me ook bereiken op Fietsbel1981@gmail.com.

Groetjes!
ik stuur je een PB

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven