Vrijgezelle vriendin in Den Haag gezocht

24-05-2020 17:22 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey dames! Ik ben Lisanne, 35 jaar, woon in Den Haag en ben sinds kort single na een lange relatie. Mijn vriendinnen zijn allemaal gesetteld en de meesten hebben kinderen of willen eraan beginnen. Ik merk nu nog meer wat een totaal ander leven dat is, ben ontzettend blij voor hen maar mis echt wel iets nu.

Het lijkt me heel leuk een nieuwe vriendin te leren kennen, liefst ook single en geen (directe?) kinderwens. Iemand met wie ik lekker wat kan gaan drinken op een terrasje, hapje eten, een wandeling mee kan maken, uit kan gaan.. zoveel leuks te doen en nog leuker samen ;)

Herken jij dit, woon je in de buurt en heb je zin in wat extra gezelligheid?
Alle reacties Link kopieren
Heeyy,
Een heel herkenbaar verhaal is dit haha. Ik ben 30 en woon in Leiden, ook single en zou het leuk vinden om gezellige dingen te ondernemen. Veel vriendinnen zijn al gesetteld en sowieso al niet zo van het uitgaan terwijl ik dat juist leuk vind.
Groetjes dionne
Alle reacties Link kopieren
Hoi Lisanne,

Dit is ook voor mij herkenbaar. Ben wel iets ouder (44 jaar) hopelijk vind je dat geen probleem. Ik ben ook single en heb geen kinderen. Ook woon ik in Den Haag. Heb zin in de extra gezelligheid :)

Groetjes Sandra
Alle reacties Link kopieren
Hai, hier ook uit Den Haag, lijkt me gezellig. :) Ik ben 43. Ik heb wel kinderen maar die gaan naar hun vader dus dan heb ik tijd genoeg.
Alle reacties Link kopieren
Hey, hier ook net single na een aantal jaar relatie en vlak voor de lockdown naar DH verhuisd. Ik houd wel van lekker terrassen en stappen dus ik ga je even een pb sturen!
Alle reacties Link kopieren
Hey!

Heel herkenbaar! Ik woon ook in Den Haag en als het kan, sluit ik me graag aan :-)

Groetjes Astrid
Ik heb moeite om vriendschappen te vinden en te onderhouden, omdat ik een introverte persoon ben.. Maar het lijkt me leuk om af en toe een terrasje te pakken, te wandelen enz..Ik woon in DH.
Hoi, ik vind het ook leuk om aan te haken als dat nog kan. Heb wel een relatie maar geen kinderen en kinderwens. Ben zelf 39 dus fijn dat ik ook reacties lees van mensen tussen 35-45.

Is het anders leuk een appgroep te starten nu het forum binnenkort stopt?
Alle reacties Link kopieren
Goed idee die appgroep! Zal ik je mijn nr pb en?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven