Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Avondklok oudjaar?

26-12-2020 00:34 185 berichten
Is er een avondklok met oudjaar of is daar nog niks over bekend?
Alle reacties Link kopieren
Ikbedenkookmaariets schreef:
29-12-2020 11:28
Lees hier maar 1 iemand die zich vreselijk aanstelt, fijn dat jij kan beslissen dat er wel een “oplossing” is voor ons huishouden. Dus nee, onze kinderen mogen na tien uur gewoon naar buiten met hun categorie 1 vuurwerk en ouder gaat na twaalf uur lekker naar eigen huis en eigen bed. Ook met een avondklok
Jij bent zeker ook zo iemand die met het hele gezin nu naar de supermarkt gaat?
Alle reacties Link kopieren
Nepalese33 schreef:
28-12-2020 22:35
Dat dus, als mensen willen rellen zal dat gebeuren.
Ik vind dat een ieder het recht heeft om een alleenstaande ouder of tante of weet ik wie te bezoeken.

Sterkte met je vader.
Dank je wel ❤️
Alle reacties Link kopieren
Fizz schreef:
29-12-2020 14:49
Hij kan bij haar blijven slapen of zij bij hem. Waar een wil is, is een weg. En anders wat Gijs zegt.
Dat gaat niet en daarbij mag jij mij een dramaqueen vinden maar dat maakt het niet waar.

Ik neem de boete dan ook voor lief. Kloppen zou het niet. Maar goed er klopt wel meer niet. Het is niet anders. Ik laat hem niet alleen zitten en ga niet zittend op de bank slapen. Ik moet de volgende dag gewoon werken dus tot 12:30 is al laat genoeg op. Mijn punt was dat mensen makkelijk oordelen terwijl er 100 redenen kunnen zijn dat het niet kan. Ik ga hem niet alleen laten zitten en als andere dat wel met hun zieke vader kunnen of willen vind ik dat prima.
Alle reacties Link kopieren
Fizz schreef:
28-12-2020 22:25
Die avondklok gaat er toch niet komen vrees ik, dus je hoeft je niet zo op te winden.
Neem je eigen woorden even ter harte wil je?

Als er iemand is die zich opwindt over een fictieve maatregel ben jij het wel.
Alle reacties Link kopieren
Fizz schreef:
29-12-2020 14:50
Jij bent zeker ook zo iemand die met het hele gezin nu naar de supermarkt gaat?
Toevallig niet nee, doe al negen maanden de boodschappen online en waar nodig ga ik alleen met mondkapje, met desinfecteren en 1,5 meter afstand. Jammer he, geen stok om mee te slaan. En wat iemand hierboven zegt jij wind je zo op om een fictieve avondklok, niet iedereen hoeft te lijden om een stel relschoppers, vooral niet omdat we ons verder gewoon aan de regels houden
Alle reacties Link kopieren
granny71 schreef:
29-12-2020 15:46
Neem je eigen woorden even ter harte wil je?

Als er iemand is die zich opwindt over een fictieve maatregel ben jij het wel.
Precies
Alle reacties Link kopieren
granny71 schreef:
29-12-2020 15:46
Neem je eigen woorden even ter harte wil je?

Als er iemand is die zich opwindt over een fictieve maatregel ben jij het wel.
Ik wind me er niet over op en als er een avondklok zou komen dan zie ik dat als iets in het algemeen belang. We zullen zien hoe het allemaal loopt en hopelijk valt het mee. Het argument dat de goeden onder de kwaden zullen lijden, is erg zwak. Het gaat er namelijk om dat de ziekenhuizen die overvol liggen, worden ontzien. Om die reden is er een vuurwerkverbod en dat verbod is nu eenmaal eenvoudiger te handhaven met een avondklok.
Alle reacties Link kopieren
Dubbel
Alle reacties Link kopieren
12:00 uur - Veel ziekenhuizen kunnen zeer noodzakelijke zorg deels niet geven
Tientallen Nederlandse ziekenhuizen, 29 procent van alle hospitalen, kunnen een deel van de zogenoemde 'kritisch planbare zorg' nu al niet meer verlenen. Het gaat om zorg die binnen zes weken moet worden gegeven, zoals operaties en behandelingen wegens kanker. Dat blijkt uit de wekelijkse rapportage van de Nederlandse Zorgautoriteit (NZa). Er zijn circa negentig ziekenhuizen in Nederland, verspreid over verschillende locaties

Ik hoop echt dat iedereen die morgen ''lekker'' vuurwerk af wilt steken of wilt gaan rellen 2 keer gaan nadenken..

Zat trouwens net tv te kijken en ben 3 keer geschrokken van knallen hier in de buurt. Overdreven misschien, maar mijn humeur slaat gelijk om

Ben zeer benieuwd naar morgen..
Alle reacties Link kopieren
Overdag lekker rustig gehad, maar na 18.00 uur..

Stelletje aso's!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven