Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Bah, bah, bah, iedereen is er straks klaar mee! Deel 4

24-02-2021 23:47 2960 berichten
Alle reacties Link kopieren
Drie topics vol geklaagd, gemopperd, gefulmineerd, gescholden en gehuild. En ondanks lichte versoepelingen is er geen licht aan het einde van de tunnel. Integendeel, die kwal van een Rutte, zijn horrible sidekick De Jonge en hun walgelijke posse bestaande uit types als Van Dissel hebben het inmiddels over de derde golf alsof ze er voor betaald krijgen.

Dus helaas, deze reeks gaat nog wel even door. Scheld, vloek, klaag, jank, bid en verwonder in deel 4. Fuck Corona.

Hier vind je deel 3: coronavirus-covid-19/bah-bah-bah-ik-bli ... #p32549700

Dit was deel 2: coronavirus-covid-19/bah-bah-bah-ik-ben ... #p32509131

En dit deel 1: coronavirus-covid-19/bah-bah-bah-ik-ben ... #p32490445

Schrijf het hier lekker van je af. Het lucht hopelijk een klein beetje op.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
juliet64 schreef:
25-02-2021 08:12
:proud:
Ik kan inmiddels alle straten in een straal van 3 km rondom mijn huis uittekenen.
Doe me een blinddoek voor, zet me een paar kilometer verderop en ik loop zo naar huis.
Wij gaan over drie weken verhuizen. Dan hebben we tenminste eens een ander rondje om het huis. ;-D
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Alle reacties Link kopieren
Ik lag maandag gillend van de pijn bij de fysio. Reden? Me verstapt. Tijdens het wandelen. En nu moet ik verplicht een week rust houden. En ja, dan mis je dat wandelen opeens.
Ik ga even wat nuttigs doen, aankleden, wasje erin want ik krijg zo bezoek! :cheer:

En moet ook nog even wandelen naar de supermarkt.
Alle reacties Link kopieren
Andersom schreef:
25-02-2021 08:19
Ja lachen, 1 verdieping van 200m2 voor 2 personen, maar als je een winkel hebt met drie verdiepingen van 25m2 dan mogen er wel zes mensen naar binnen. En dat moeten we serieus nemen?
Terwijl we in de eerste lockdown in file door de Intratuin schuifelden. Met die enorme winkelwagens ertussen was anderhalve meter afstand houden een makkie, dat scheelt.
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Alle reacties Link kopieren
Oh en tot overmaat van ramp heeft man per ongeluk decafé koffie meegenomen in plaats van gewone. HOE DAN!!! Je kunt tegenwoordig ook niemand meer om een boodschap sturen.
Alle reacties Link kopieren
Lopervanhiernaardaar schreef:
25-02-2021 07:17
Waarom al maar klagen, leer er mee leven en zie de positieve punten.
Pleur op.
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Alle reacties Link kopieren
DS1971 schreef:
25-02-2021 08:16
Ik denk dat het nog steeds bedoeld is om ouders zoveel mogelijk thuis te laten werken. Maar dat ze dat nu niet meer eerlijk erbij zeggen.
Oh ja dat was het ook nog natuurlijk... Maar ik vind het dus persoonlijk echt mega frustrerend want ik kan werken echt niet fatsoenlijk combineren met een peuter en kleuter thuis. En met 1 van de 2 thuis is het ook absoluut niet ideaal... En nu mag peuter mijn 3 werkdagen naar de opvang en kleuter 5 dagen tot 1345 naar school. En blijkbaar kun je in een niet vitaal beroep onbeperkt minder werken dan je contract uren of vrij nemen of blijf je de energie houden om je uren op andere momenten (avond en weekend) in te halen ofzo... De rek is er ook helemaal nog niet uit he... :facepalm:
happyapple wijzigde dit bericht op 25-02-2021 08:51
4.57% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
MissPiglet, dat is echt het toppunt pffffff inderdaad HOE DAN!

Nou fijn dan ga ik eerst een paar uur werken dan als de wiedeweerga naar de Boerenbont.

Eind van de middag een gezellige uhuh Meeting met het hele bedrijf, normaal hadden we dan een borrel met hapjes enz ergens in de stad.
Nu is het suf lullen ik voel een KPN storing aankomen tussen 16:00 en 17:30 :bye:
Alle reacties Link kopieren
Het is een dikke bende zo!
En het wordt maar erger en erger!
Echt, ik zie alleen maar hele donkere wolken.
Ik zie ook niet dat we ‘ samen ‘het’ er onder zullen krijgen’. Niet meer in ieder geval.
Ik trek nog even t dekbed over me heen...
Lopervanhiernaardaar schreef:
25-02-2021 07:17
Waarom al maar klagen, leer er mee leven en zie de positieve punten.
:sherlock:

:zzz: :bonk: :blabla:
Alle reacties Link kopieren
noglangnietjarig schreef:
25-02-2021 08:30
Het is een dikke bende zo!
En het wordt maar erger en erger!
Echt, ik zie alleen maar hele donkere wolken.
Ik zie ook niet dat we ‘ samen ‘het’ er onder zullen krijgen’. Niet meer in ieder geval.
Ik trek nog even t dekbed over me heen...
Gewoon doen!
Ik had dat gisteren, nou ja ik moest werken, maar heb me de hele dag zo kut gevoeld.

Nu gaat het wel weer redelijk.
Alle reacties Link kopieren
MissPiglet schreef:
25-02-2021 08:22
Oh en tot overmaat van ramp heeft man per ongeluk decafé koffie meegenomen in plaats van gewone. HOE DAN!!! Je kunt tegenwoordig ook niemand meer om een boodschap sturen.
Ow echt RUK! Décafe pffffffffffff
Alle reacties Link kopieren
Koffie! Dat heb ik nodig, maar de keuken is zo ver weg
Wanna grow up to be
Be a debaser
Alle reacties Link kopieren
tanteslankie schreef:
25-02-2021 08:28
Pleur op.
:hihi:
...
MissPiglet schreef:
25-02-2021 08:22
Oh en tot overmaat van ramp heeft man per ongeluk decafé koffie meegenomen in plaats van gewone. HOE DAN!!! Je kunt tegenwoordig ook niemand meer om een boodschap sturen.
Als ik zie hoe je erop reageert lijkt het mij alleen maar goed, due decafe. ;)
Alle reacties Link kopieren
Dat mensen de regels zat zijn begrijp ik. Maar die menigte in het Vondelpark (en andere parken) vind ik werkelijk van de pot gerukt.
En dan zo'n teringbende achterlaten, wat bezielt je dan?!? :steam: :swear: :furious:
...
Calamitycat schreef:
25-02-2021 08:48
Dat mensen de regels zat zijn begrijp ik. Maar die menigte in het Vondelpark (en andere parken) vind ik werkelijk van de pot gerukt.
En dan zo'n teringbende achterlaten, wat bezielt je dan?!? :steam: :swear: :furious:
Ik begrijp het heel goed. Zijn twintigers. Die willen feesten.
Alle reacties Link kopieren
Calamitycat schreef:
25-02-2021 08:48
Dat mensen de regels zat zijn begrijp ik. Maar die menigte in het Vondelpark (en andere parken) vind ik werkelijk van de pot gerukt.
En dan zo'n teringbende achterlaten, wat bezielt je dan?!? :steam: :swear: :furious:
Ik zag net de beelden, wat een rotzooi hebben die lui achtergelaten zeg, ruim die troep dan ook gewoon op als je zonodig moet feesten.
Wanna grow up to be
Be a debaser
Alle reacties Link kopieren
LadyLola schreef:
25-02-2021 08:36
Gewoon doen!
Ik had dat gisteren, nou ja ik moest werken, maar heb me de hele dag zo kut gevoeld.

Nu gaat het wel weer redelijk.
Gelukkig :hug:

Op zich gaat het wel hoor, maar deze toestand; het blijft maar uitzichtloos, voor iedereen!

Ja KOFFIE! Heb vannacht de pot al klaargezet, ff aanslingeren, douche, hele dag naar buiten kijken én forummen!
Het wordt wéér een feesje vandaag!

Mss dat ik t weer weghaal, dus niet quoten aub
Ik zit al maaaaaanden thuis met chronische nekklachten waar ik mss wel mee moet leren leven. Klachten zijn als die van een nekhernia.
Dus ik claim ff mijn eigen uitspraak hier:
Just another day in paradise!
Alle reacties Link kopieren
Melofkim schreef:
25-02-2021 08:50
Ik begrijp het heel goed. Zijn twintigers. Die willen feesten.
:sarcastic:
Tuurlijk joh.
Kunnen ze ook vandaag hun door hun zelf gecreëerde varkenstal opruimen.
...
Alle reacties Link kopieren
En ja hoor.
Hebben we niet de schilders maandenlang op 20 cm van me in de steigers met een debiele radio aan, zijn het wel de kabelleggers die 20 keer de straat opbreken en herrie maken, en serieus naast mijn raam gaan staan bellen in een taal die ik niet spreek (hallo, ik wil wel mee kunnen genieten in deze ergernis ja) ... En nu de ketelmonteurs voor buren van me. Wat contstant heen en weer loopt, busje bij mij voor, trap op en trap af wat zo heerlijk in mijn huis doordreunt.

En ik héb geen andere kant van mijn woning, alles ligt aan deze kant, bij deze enkel glas ramen. Pleurt op allemaal. Ik wil rust!

Ik ben blij met glasvezel, met kozijnen in de lak, met buren met goede verwarming. Maar waaaaaaaaarom moet dat altijd irritant lang duren. En altijd op momenten dat ik aan huis gebonden ben/niet weg kan/alles dicht is!

Geef me geduld en geef 't nu!
Alle reacties Link kopieren
Melofkim schreef:
25-02-2021 08:50
Ik begrijp het heel goed. Zijn twintigers. Die willen feesten.
Ook een twintiger moet zijn rotzooi opruimen.
Wanna grow up to be
Be a debaser
Alle reacties Link kopieren
nou vandaag ben ik er even niet klaar mee want het is payday, altijd fijn!
Chienandalou schreef:
25-02-2021 08:56
Ook een twintiger moet zijn rotzooi opruimen.
Tuurlijk. Maar ik snap het heel goed.
Alle reacties Link kopieren
Melofkim schreef:
25-02-2021 08:50
Ik begrijp het heel goed. Zijn twintigers. Die willen feesten.
Ik snap het ook wel. Niet die rotzooi, wel dat ze daar met zijn allen waren. Veel mensen snakken naar samen zijn, deel van een groep zijn, contact, even verstand op nul en de luchtigheid van het leven beleven. Ik snak er ook naar, maar mijn hersens zijn voldoende volgroeid om bij een vol park te denken: toch maar niet. Maar toen ik zondag door het - ook best drukke - park in mijn stad liep, dacht ik ook: wat heerlijk... die mensen bij elkaar! Gezellig! Ik geloof zelfs dat de besmettingrisico's in de buitenlucht minimaal zijn.
Ik geloof niet meer in sprookjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven