Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Bah, bah, bah, ik blijf er zo ontiegelijk klaar mee! Deel 3

15-02-2021 22:39 3855 berichten
Alle reacties Link kopieren
Twee topics vol geklaagd, gemopperd, gefulmineerd, gescholden en gehuild. En nog steeds is het vaccinatiebeleid van prutser De Jonge om te huilen zo slecht, is er elke dag wel een nieuw schandaal (krokettenbakker, anyone? vaccinatievoordringers, anyone?) en staat schijnheil Rutte nog steeds met die godvergeten grijns te doen alsof hij er niks mee te maken heeft.

Jullie lezen het al: ook in deel 3 blijf ik ongelooflijk, ontzettend, ontiegelijk klaar met die kutlockdown en dat kloteCorona.

Dit was deel 2: coronavirus-covid-19/bah-bah-bah-ik-ben ... #p32509131

En dit deel 1: coronavirus-covid-19/bah-bah-bah-ik-ben ... #p32490445

Schrijf het hier lekker van je af. Het lucht hopelijk een klein beetje op.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-02-2021 04:14
Reden: Titel aangepast ⁰
0.00% gewijzigd
Am Yisrael Chai!
Eerlijk is eerlijk, Mark is het ook goed zat volgens mij.
Alle reacties Link kopieren
Calamitycat schreef:
23-02-2021 19:45
Als het minimaal 10 minuten is vind ik het net zo belachelijk. Ga ik naar Karwei voor schroeven, dat moet ik dan 4 uur van tevoren laten weten, ik weet precies wat ik nodig heb en waar het ligt dus loop er rechtstreeks heen en dan moet ik nog 8 minuten in de winkel hangoudere spelen terwijl ik al lang klaar ben en af kan rekenen?
Het lijkt mij niet dat ze bedoelen dat je verplicht tien minuten in de winkel moet blijven maar dat er minimaal tien minuten tussen twee nieuwe klanten moet zitten.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Sjaantje37 schreef:
23-02-2021 19:44
ik vind het nogal verwarrend. Wat ik heb begrepen is dat de contactberoepen nog niet kunnen want er was een negatief advies wat zij volgen.
Dat heb je verkeerd begrepen, contactberoepen, oa. kappers mogen op 3 maart weer aan het werk. De uitzondering die niet aan het werk mogen zijn de sekswerkers.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Cookielover schreef:
23-02-2021 19:45
Dat ligt waarschijnlijk niet aan je internet maar aan dit trage kutforum uit 1999.
Bel je nog in? :
:proud:
Alle reacties Link kopieren
Susan schreef:
23-02-2021 19:46
Het lijkt mij niet dat ze bedoelen dat je verplicht tien minuten in de winkel moet blijven maar dat er minimaal tien minuten tussen twee nieuwe klanten moet zitten.
Laat mij nou gewoon even lekker recalcitrant zijn :|
...
Alle reacties Link kopieren
Merys schreef:
23-02-2021 19:46
Eerlijk is eerlijk, Mark is het ook goed zat volgens mij.
Tot 18 maart tenminste.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren
Wat ik dan echt echt niet begrijp, ook die RIVM link weer lezend.....

Als dan de capaciteit in de zorg het grootste probleem is waarom ik daar dan geen enkel initatief zie dat op te hogen!!!

Dit is echt als... oh u heeft verdriet, hier neem maar een AD pilletje dan wordt het minder..... NEE, doe wat met de oorzaak!!

Ben ik nou gek?
Alle reacties Link kopieren
Nu zit hij De Vooravond te kijken

Opbokken (6)
Susan schreef:
23-02-2021 19:46
Het lijkt mij niet dat ze bedoelen dat je verplicht tien minuten in de winkel moet blijven maar dat er minimaal tien minuten tussen twee nieuwe klanten moet zitten.
Das ook leuk. Heb je een afspraak bij de sigarenboer om twee uur, maar je voorganger kan maar niet kiezen tussen een pakje Samson of een pakje Drum en dan moet ie ook nog vloei en een puzzelboekje, dus die is drie kwartier bezig en intussen sta jij buiten in de regen te verpieteren en je kan niet eens even een sigaretje opsteken want daar kwam je dus juist voor. Om nog maar niet te spreken van al die lui die achter je staan te wachten.
Alle reacties Link kopieren
Merys schreef:
23-02-2021 19:46
Eerlijk is eerlijk, Mark is het ook goed zat volgens mij.
Nah, Mark weet het goed te brengen ;-)
Alle reacties Link kopieren
Led-lampje schreef:
23-02-2021 19:47
Bel je nog in? :
:proud:
Pedoink pedoinkkk krrrrrggggrrrrr
Alle reacties Link kopieren
Ik vertrek gewoon zelf maar naar een andere kamer

Maar ik neem de fles mee :jump:
Schaapies schreef:
23-02-2021 19:49
Wat ik dan echt echt niet begrijp, ook die RIVM link weer lezend.....

Als dan de capaciteit in de zorg het grootste probleem is waarom ik daar dan geen enkel initatief zie dat op te hogen!!!

Dit is echt als... oh u heeft verdriet, hier neem maar een AD pilletje dan wordt het minder..... NEE, doe wat met de oorzaak!!

Ben ik nou gek?
Voor zover ik begreep zijn er gewoonweg onvoldoende ‘handen aam het bed’. Een degelijke opleiding kost toch ook gewoon tijd.
Alle reacties Link kopieren
Calamitycat schreef:
23-02-2021 19:45
Als het minimaal 10 minuten is vind ik het net zo belachelijk. Ga ik naar Karwei voor schroeven, dat moet ik dan 4 uur van tevoren laten weten, ik weet precies wat ik nodig heb en waar het ligt dus loop er rechtstreeks heen en dan moet ik nog 8 minuten in de winkel hangoudere spelen terwijl ik al lang klaar ben en af kan rekenen?
:rofl:
Ja, of eerst afrekenen, en dan nog lekker ff rondhangen en praatje maken met de kassameneer of - mevrouw. "Goh, wat een toestand toch allemaal, heeft u nog een beetje klandizie zo op een dag?"
*op horloge kijkend* "ah, ik mag er van tussen. Tot de volgende keer, goedemiddag!"
Nothing happens for a reason
Cookielover schreef:
23-02-2021 19:51
Nu zit hij De Vooravond te kijken

Opbokken (6)
Hj zit ook op de journalisten vragen op rtlz live.
Alle reacties Link kopieren
Eames6 schreef:
23-02-2021 19:52
Voor zover ik begreep zijn er gewoonweg onvoldoende ‘handen aam het bed’. Een degelijke opleiding kost toch ook gewoon tijd.
Ze hebben intussen al een jaar.

Hoeveel opleiding moet je krijgen voor de basis-stuff zodat een deel van de al opgeleide mensen eventueel kunnen doorgroeien?
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
23-02-2021 19:51
Das ook leuk. Heb je een afspraak bij de sigarenboer om twee uur, maar je voorganger kan maar niet kiezen tussen een pakje Samson of een pakje Drum en dan moet ie ook nog vloei en een puzzelboekje, dus die is drie kwartier bezig en intussen sta jij buiten in de regen te verpieteren en je kan niet eens even een sigaretje opsteken want daar kwam je dus juist voor. Om nog maar niet te spreken van al die lui die achter je staan te wachten.
Ja, hoe zit dat dan? Leuk die minimaal tien minuten, maar zit er dan ook een maximumduur aan je bezoek? Vragen, vragen.....
Nothing happens for a reason
Nee je lult er overheen Baudet staat gewoon arm in arm op foto’s in Volendam
Slap gelul dit.
Alle reacties Link kopieren
juliet64 schreef:
23-02-2021 19:52
:rofl:
Ja, of eerst afrekenen, en dan nog lekker ff rondhangen en praatje maken met de kassameneer of - mevrouw. "Goh, wat een toestand toch allemaal, heeft u nog een beetje klandizie zo op een dag?"
*op horloge kijkend* "ah, ik mag er van tussen. Tot de volgende keer, goedemiddag!"
hahaha!!
...
juliet64 schreef:
23-02-2021 19:52
:rofl:
Ja, of eerst afrekenen, en dan nog lekker ff rondhangen en praatje maken met de kassameneer of - mevrouw. "Goh, wat een toestand toch allemaal, heeft u nog een beetje klandizie zo op een dag?"
*op horloge kijkend* "ah, ik mag er van tussen. Tot de volgende keer, goedemiddag!"
:proud:
Alle reacties Link kopieren
juliet64 schreef:
23-02-2021 19:54
Ja, hoe zit dat dan? Leuk die minimaal tien minuten, maar zit er dan ook een maximumduur aan je bezoek? Vragen, vragen.....
Lijkt mij ook af te hangen van winkel tot winkel.

Als je elke 10 minuten een nieuwe klant hebt knikker je na een kwartier een eeuwig-twijfelaar gewoon buiten.
Hij maakt maar een nieuwe afspraak als ie iets beslist heeft.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Wat een slap gelul ik ga zappen!
En dat dan op een gegeven moment de hele binnenstad is vergeven van de wachtrijen en dat je maar gewoon achter de kudde aanloopt en dan blijkt dat je na drie en een half uur wachten bij C&A voor de deur staat in plaats van bij de sigarenboer. Kun je weer opnieuw beginnen :cry:
Alle reacties Link kopieren
Eames6 schreef:
23-02-2021 19:52
Voor zover ik begreep zijn er gewoonweg onvoldoende ‘handen aam het bed’. Een degelijke opleiding kost toch ook gewoon tijd.
Maar dan nog, we zijn nu 1 jaar verder......Ook op dat vlak zie ik geen initiatieven.
En ook mijn jaarlijkse oranjebitter moet ik vast missen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven