Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Bah, bah, bah, ik blijf er zo ontiegelijk klaar mee! Deel 3

15-02-2021 22:39 3855 berichten
Alle reacties Link kopieren
Twee topics vol geklaagd, gemopperd, gefulmineerd, gescholden en gehuild. En nog steeds is het vaccinatiebeleid van prutser De Jonge om te huilen zo slecht, is er elke dag wel een nieuw schandaal (krokettenbakker, anyone? vaccinatievoordringers, anyone?) en staat schijnheil Rutte nog steeds met die godvergeten grijns te doen alsof hij er niks mee te maken heeft.

Jullie lezen het al: ook in deel 3 blijf ik ongelooflijk, ontzettend, ontiegelijk klaar met die kutlockdown en dat kloteCorona.

Dit was deel 2: coronavirus-covid-19/bah-bah-bah-ik-ben ... #p32509131

En dit deel 1: coronavirus-covid-19/bah-bah-bah-ik-ben ... #p32490445

Schrijf het hier lekker van je af. Het lucht hopelijk een klein beetje op.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-02-2021 04:14
Reden: Titel aangepast ⁰
0.00% gewijzigd
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Dit topic voelt als een veilige haven. Blij mee. Ik zie het helemaal voor me, wegrennen met perspectief, als met een schepje uit de zandbak. :rofl:
Suzy65 schreef:
15-02-2021 23:37
Ik dacht dat we overdag snel gingen, maar zienu: alweer 5 blz verder in het nieuwe topic! :O

Kan het niet bijbenen, hoor, ben moe, heb mezelf vanmiddag blijkbaar al sufgeluld, laat staan anderen hier, maar sommigen zijn nog overeind gelukkig, zie ik :D
Ik heb nu de energie en zin omdat ik de hele dag niks heb geschreven.
Het moet leuk blijven he? Alleen schrijven als jij tijd en zin hebt. Soms kan alleen meelezen ook genoeg zijn.
Alle reacties Link kopieren
frambozentaartje schreef:
15-02-2021 23:42
Dit topic voelt als een veilige haven. Blij mee. Ik zie het helemaal voor me, wegrennen met perspectief, als met een schepje uit de zandbak. :rofl:
Hahaha, nu zie ik het ook :D .
Am Yisrael Chai!
Suzy65 schreef:
15-02-2021 23:39
+1000
:bigkiss:
Calamitycat schreef:
15-02-2021 23:40
:there: Ik probeer er al een tijdje mee te stoppen maar kom niet weg hier.
Hoe kunnen we je van dienst zijn?
Alle reacties Link kopieren
feow schreef:
15-02-2021 23:28
Als iemand nu nog “perspectief” zegt pak ik dat perspectief af en ren ik er heel hard mee weg.
En ik geef het ook niet terug.
:proud:
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Een collega die ik ooit heel hoog had zitten kwam een paar jaar geleden jubelend het kantoor binnen. Ikzelf was in mineur en in shock vanwege de verkiezingsuitslag. Dus ik vroeg me al af waarom ze zo vrolijk was. Bleek dat 'haar' Baudet had gewonnen, ze was euforisch.
Nooit verwacht dat zij een FvD-stemmer was, dus ik viel echt van mijn stoel. Vanaf dat moment eigenlijk nog amper een woord met haar gesproken, ik kon het gewoon niet. Dus nee, ook voor mij geen smalltalk met mensen die op dat soort partijen/lijsttrekkers stemmen. Staat zover af van mijn eigen normen en waarden dat ik er helemaal niets mee kan.
...
Daar is ze weer, prinses Laurentien

https://www.ad.nl/show/prinses-laurenti ... ~a3247940/
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
15-02-2021 23:44
Hoe kunnen we je van dienst zijn?
Nou, als jullie zelf nu eens allemaal naar bed gaan, dan heb ik hier ook niets meer te zoeken voor vandaag ;-D
...
Sorry...ik zou wel willen maar het lukt me nog niet. Denk aan een warm dekbed, lekker liggen. Een enkeltje naar dromenland. Over mooie keukens en strakke kozijnen.
Vooropgesteld, die hele Baudet krijgt alleen al door de laatste posts teveel aandacht. Maar toch moest ik het benoemen. Negeren is niet altijd de juiste strategie.

Je kunt alles negeren wat je niet aanstaat, toch?

We moeten komende maand naar de stembus, ook maar negeren?
Calamitycat schreef:
15-02-2021 23:45
Een collega die ik ooit heel hoog had zitten kwam een paar jaar geleden jubelend het kantoor binnen. Ikzelf was in mineur en in shock vanwege de verkiezingsuitslag. Dus ik vroeg me al af waarom ze zo vrolijk was. Bleek dat 'haar' Baudet had gewonnen, ze was euforisch.
Nooit verwacht dat zij een FvD-stemmer was, dus ik viel echt van mijn stoel. Vanaf dat moment eigenlijk nog amper een woord met haar gesproken, ik kon het gewoon niet. Dus nee, ook voor mij geen smalltalk met mensen die op dat soort partijen/lijsttrekkers stemmen. Staat zover af van mijn eigen normen en waarden dat ik er helemaal niets mee kan.
Begrijpelijk. Blijft gek, dat je iemand die je heel leuk vindt, ineens heel an ders gaat bekijken.
Andrieske1976 schreef:
15-02-2021 23:52
Vooropgesteld, die hele Baudet krijgt alleen al door de laatste posts teveel aandacht. Maar toch moest ik het benoemen. Negeren is niet altijd de juiste strategie.

Je kunt alles negeren wat je niet aanstaat, toch?

We moeten komende maand naar de stembus, ook maar negeren?
Ah toe nou. Je bent wel echt aan het drammen nu. Het is hier geen politiek topic!
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
15-02-2021 23:42
Ik heb nu de energie en zin omdat ik de hele dag niks heb geschreven.
Het moet leuk blijven he? Alleen schrijven als jij tijd en zin hebt. Soms kan alleen meelezen ook genoeg zijn.
Thanks, I know..
Haha, hier andersom dus: ik heb nu niet de energie en zin omdat ik de hele dag heb geschreven :D
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
15-02-2021 23:53
Begrijpelijk. Blijft gek, dat je iemand die je heel leuk vindt, ineens heel an ders gaat bekijken.
Ja precies, hele vreemde gewaarwording.
...
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
15-02-2021 23:52
Sorry...ik zou wel willen maar het lukt me nog niet. Denk aan een warm dekbed, lekker liggen. Een enkeltje naar dromenland. Over mooie keukens en strakke kozijnen.
Dat vind ik wel een heel goed plan :) Truste :hello:
...
Alle reacties Link kopieren
Andrieske1976 schreef:
15-02-2021 23:52
Vooropgesteld, die hele Baudet krijgt alleen al door de laatste posts teveel aandacht. Maar toch moest ik het benoemen. Negeren is niet altijd de juiste strategie.

Je kunt alles negeren wat je niet aanstaat, toch?

We moeten komende maand naar de stembus, ook maar negeren?
Nogmaals: dit topic gaat niet over politiek. Het is geen discussietopic en zelfs niet primair een kletstopic.

Het is een topic dat ik geopend heb omdat ik verzuip in de coronaellende. Ga je in andere topics waar mensen in aangeven dat ze er volledig doorheen zitten ook zo ongepast drammen en zeiken?

Dankzij jou lig ik nu huilend en volledig over de zeik in bed, ben je trots op jezelf?
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Slaap lekker CC!
...
Alle reacties Link kopieren
Andrieske1976 schreef:
15-02-2021 23:52
Vooropgesteld, die hele Baudet krijgt alleen al door de laatste posts teveel aandacht. Maar toch moest ik het benoemen. Negeren is niet altijd de juiste strategie.

Je kunt alles negeren wat je niet aanstaat, toch?

We moeten komende maand naar de stembus, ook maar negeren?
Je moet helemaal niks net zoals ik niet de dialoog aan moet gaan.
Hou nou maar op. Ga anders op actueel de dialoog aan.
meisje22 wijzigde dit bericht op 15-02-2021 23:58
0.53% gewijzigd
Julus schreef:
15-02-2021 23:53
Ah toe nou. Je bent wel echt aan het drammen nu. Het is hier geen politiek topic!
Politiek is zeiken en ik ben aan het zeiken! Dat mag in een zeiktopic over politieke maatregelen rond de coronacrisis en ik ben daar ook heel erg klaar mee. En ik vind dat ik mag drammen.

Never nooit gaat mijn stem straks in Maart naar dat stelletje idioten als Baudet e.c.
Alle reacties Link kopieren
FV, da's pas echt klote! :hug: :hug: :hug:
...
meisje22 schreef:
15-02-2021 23:57
Je moet helemaal niks net zoals ik niet de dialoog aan moet gaan.
Hou nou maar op. Ga anders op actueel de dialoog aan.
oh sorry, ja, je hebt gelijk.
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
15-02-2021 23:52
Sorry...ik zou wel willen maar het lukt me nog niet. Denk aan een warm dekbed, lekker liggen. Een enkeltje naar dromenland. Over mooie keukens en strakke kozijnen.
Ik ga nog even Droomhuis op het platteland afkijken ipv zelf in dromenland door voorstellingen te maken over mooie keukens en strakke kozijnen in mijn eigen hoofd, haha.
Het rustgevende muziekje en al dat groen wat de UK te bieden heeft allen al word ik rmegarelaxt van zo vlak voor het slapengaan.
En een wijntje erbij natuurlijk.

Slaap lekker allemaal zometeen :zzz:
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Andrieske1976 schreef:
15-02-2021 23:58
Politiek is zeiken en ik ben aan het zeiken! Dat mag in een zeiktopic over politieke maatregelen rond de coronacrisis en ik ben daar ook heel erg klaar mee. En ik vind dat ik mag drammen.
Nee. Doei.
Alle reacties Link kopieren
Als allerlaatste nog een lichtpuntje en dan zijn jullie van me verlost voor vandaag.
Ik hoef niet meer met keteltjes kokend water naar mijn buisje! :yes: :cheer2:
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven