Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Corona 2e golf: wie is er besmet geraakt?

27-07-2020 22:58 144 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het aantal besmettingen neemt weer toe en ik ben gewoon even benieuwd wie er tijdens de 2e golf besmet is geraakt en hoe het ziektebeeld verloopt. Worden mensen er net zo ziek van als tijdens de 1e golf of juist minder ernstig ziek aangezien er nu veel jonge mensen besmet raken? En waar heb je het virus opgelopen?
Het antwoord op je vragen staat gewoon in de krant. Aantal besmettingen, locatie (Randstad) en wie er besmet raken (relatief veel jongeren).
Puz_n_Boots schreef:
28-07-2020 17:59
Take some advice van een ervaren forumster:

Viva is NIET het juiste platform om zinnig van gedachte te wisselen over corona-gerelateerde aangelegenheden. Dus als je op zoek bent naar mensen waarmee je op een redelijke manier over dit onderwerp kunt sparren, kun je beter een forum kiezen waar het doelgroepniveau een tikkie hoger ligt. Voor de meeste op dit forum bestaat corona helemaal niet eens. Hier overheerst met name lang leve de lol en het corona-vrije leven. :cheer:
:rofl:
Puz_n_Boots schreef:
28-07-2020 17:59
Take some advice van een ervaren forumster:

Viva is NIET het juiste platform om zinnig van gedachte te wisselen over corona-gerelateerde aangelegenheden. Dus als je op zoek bent naar mensen waarmee je op een redelijke manier over dit onderwerp kunt sparren, kun je beter een forum kiezen waar het doelgroepniveau een tikkie hoger ligt. Voor de meeste op dit forum bestaat corona helemaal niet eens. Hier overheerst met name lang leve de lol en het corona-vrije leven. :cheer:
Precies. Corona is het beste fake news sinds de maanlanding.
Alle reacties Link kopieren
Puz_n_Boots schreef:
28-07-2020 17:59
Take some advice van een ervaren forumster:

Viva is NIET het juiste platform om zinnig van gedachte te wisselen over corona-gerelateerde aangelegenheden. Dus als je op zoek bent naar mensen waarmee je op een redelijke manier over dit onderwerp kunt sparren, kun je beter een forum kiezen waar het doelgroepniveau een tikkie hoger ligt. Voor de meeste op dit forum bestaat corona helemaal niet eens. Hier overheerst met name lang leve de lol en het corona-vrije leven. :cheer:
Huh? Ik lees hier de uitersten aan beide kanten (van corona-valt-enorm-mee tot we-gaan-allemaal-dood) en vooral ook veel nuchtere genuanceerde mensen die daar ergens tussenin zitten.

Weinig ontkenners lees ik.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Puz_n_Boots schreef:
28-07-2020 17:59
Take some advice van een ervaren forumster:

Viva is NIET het juiste platform om zinnig van gedachte te wisselen over corona-gerelateerde aangelegenheden. Dus als je op zoek bent naar mensen waarmee je op een redelijke manier over dit onderwerp kunt sparren, kun je beter een forum kiezen waar het doelgroepniveau een tikkie hoger ligt. Voor de meeste op dit forum bestaat corona helemaal niet eens. Hier overheerst met name lang leve de lol en het corona-vrije leven. :cheer:
Afbeelding

Helemaal mee eens!
Daar proost ik op!

Jij en ik steken gewoon een middelvinger op naar die hogere doelgroep!
ManOpHetPrikbord schreef:
28-07-2020 18:17
Precies. Corona is het beste fake news sinds de maanlanding.
En 9/11
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
28-07-2020 18:18
Huh? Ik lees hier de uitersten aan beide kanten (van corona-valt-enorm-mee tot we-gaan-allemaal-dood) en vooral ook veel nuchtere genuanceerde mensen die daar ergens tussenin zitten.

Weinig ontkenners lees ik.

Maar als je niet meegaat in de het-is-net-zo-erg-als-in-maart-hype ben je kennelijk al een ontkenner.

Opmerkelijk. Want ik beperk nog steeds mijn buiten-de-deur-activiteiten, hou buiten zoveel mogelijk afstand, heb altijd ontsmettingsdoekjes en/of -gel bij me, knuffel niemand anders dan mijn man, ga bewust niet naar het buitenland voorlopig, kortom, ik ben alles behalve een ontkenner.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Puz_n_Boots schreef:
28-07-2020 17:59
Take some advice van een ervaren forumster:

Viva is NIET het juiste platform om zinnig van gedachte te wisselen over corona-gerelateerde aangelegenheden. Dus als je op zoek bent naar mensen waarmee je op een redelijke manier over dit onderwerp kunt sparren, kun je beter een forum kiezen waar het doelgroepniveau een tikkie hoger ligt. Voor de meeste op dit forum bestaat corona helemaal niet eens. Hier overheerst met name lang leve de lol en het corona-vrije leven. :cheer:
Onzin. Er zijn 22 algemene topics over corona volgepraat door voornamelijk normale mensen.

Als je niet net zo hard als de paniekzaaiers schreeuwt ben je blijkbaar een ontkenner.

Heb jij überhaupt enig idee van de doelgroep van het forum? Waar op het forum lees jij?
Cookielover schreef:
28-07-2020 19:26
Onzin. Er zijn 22 algemene topics over corona volgepraat door voornamelijk normale mensen.

Als je niet net zo hard als de paniekzaaiers schreeuwt ben je blijkbaar een ontkenner.

Heb jij überhaupt enig idee van de doelgroep van het forum? Waar op het forum lees jij?
De stookpijler
Alle reacties Link kopieren
Hunebed schreef:
28-07-2020 19:29
De stookpijler
Was die pijler er maar. Dan kon ik hem laten blokkeren en op de gewone coronapijlerT praten met normale mensen die verstandig omgaan met de maatregelen.
Alle reacties Link kopieren
En verder, eens met Solo en Marinda.
Cookielover schreef:
28-07-2020 19:30
Was die pijler er maar. Dan kon ik hem laten blokkeren en op de gewone coronapijlerT praten met normale mensen die verstandig omgaan met de maatregelen.
Eens! Ik sta altijd open voor goede en interessante gesprekken over Covid19 en de maatregelen. Maar vind het ook belangrijk dat iedereen de mogelijkheid heeft zijn gevoelens zoals angsten en nieuwsgier etc...te uiten en vragen te stellen. En als je goed met iemand kunt discussiëren en elkaars mening respecteert dat is dan ook prettig forummen
Cookielover schreef:
28-07-2020 19:26
Onzin. Er zijn 22 algemene topics over corona volgepraat door voornamelijk normale mensen.

Als je niet net zo hard als de paniekzaaiers schreeuwt ben je blijkbaar een ontkenner.

Heb jij überhaupt enig idee van de doelgroep van het forum? Waar op het forum lees jij?
:D
Alle reacties Link kopieren
Cookielover schreef:
28-07-2020 19:30
Was die pijler er maar. Dan kon ik hem laten blokkeren en op de gewone coronapijlerT praten met normale mensen die verstandig omgaan met de maatregelen.
Veel stokers en complotters vinden zichzelf geen stoker of complotdenker en komen hun onzin op de realistische topics spuien.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
28-07-2020 20:48
Veel stokers en complotters vinden zichzelf geen stoker of complotdenker en komen hun onzin op de realistische topics spuien.
Wij zijn een stel slaapschapen hè, en de anderen 'wakker'.

:sarcastic:
Alle reacties Link kopieren
Florijn1111 schreef:
28-07-2020 19:58
:D
Wat wil je hiermee zeggen?
Alle reacties Link kopieren
Cookielover
maandag 27 juli 2020 om 23:17


Honderden?
:lightbulb:

Nee, hier ook geen last.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren
DerryGirl schreef:
28-07-2020 18:05
Nou, dit is echt overdreven vind ik. Ik denk dat de leden hier een mooie afspiegeling zijn van de samenleving. Ik lees hier echt van alles: van complot tot reëel tot hyperalert en alles wat er tussenin zit.
Klopt, maarrrrrr wijkt je mening af van de gemiddelde hier, komt het viva tribunaal in actie.
Komt als de duvel uit de doos.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren
Hunebed schreef:
28-07-2020 18:19
Afbeelding

Helemaal mee eens!
Daar proost ik op!

Jij en ik steken gewoon een middelvinger op naar die hogere doelgroep!
Dit, een dikke middelvinger viva la forum.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven