Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Corona en lat relatie

17-03-2020 15:58 179 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik heb een lat relatie, eigenlijk een lange afstandsrelatie, en we zien elkaar nu al 3 weken niet door het virus. Zitten er meer mensen in deze situatie en hoe zorg je ervoor dat je je toch verbonden met elkaar blijft voelen of besluit je om elkaar toch te gaan zien. Ben benieuwd hoe anderen hiermee omgaan
Serieus? Zitten jullie in een rode zone ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Liefde overwint toch alles?
Iedereen die niet samenwoont en niet bij elkaar langs wil/durft of kan, zijn over 3 weken uit elkaar.

Net als dat alle ouders hun kinderen gaan onterven omdat ze nu even niet 3 weken langsgaan.
anoniem_393625 wijzigde dit bericht op 17-03-2020 16:13
2.03% gewijzigd
Misschien moet je iets meer vertellen.
Is 1 van jullie bejaard?
Is 1 van jullie ziek?
Alle reacties Link kopieren
Nee niet bejaard noch ziek maar wel voorzichtig. Aan de reacties te lezen is dit dus te extreem en hebben jullie gewoon contact met je vriend(in)?
Wij doen niets anders dan anders.
Alle reacties Link kopieren
Wat denk je van Skype
Alle reacties Link kopieren
Je zou toch ook samen binnen kunnen blijven in 1 van jullie huizen?
Alle reacties Link kopieren
Ik zie mijn vriend nog meerdere malen per week. Er is geen verschil met of je wel of niet samenwoont toch?
Alle reacties Link kopieren
Hij durft niet te reizen met het ov en ik werk onregelmatig en nu extra doordat we veel zieken hebben. Skypen doen we maar is toch wat oppervlakkiger
Alle reacties Link kopieren
Dan wil hij niet: daar zijn weinig oplossingen voor.
Tja, dan houdt het op. Het OV is juist lekker rustig nu dus ik vind het een beetje overdreven.
Wij WhatsAppen, veel meer dan normaal en ook wat diepere onderwerpen dan 'Ik moet eerst nog even naar de Jumbo. Heb jij nog iets nodig?' :P . Normaal hebben we buiten het afspreken eigenlijk weinig contact. Denk dat we binnenkort ook wel overgaan op videocalls enzo.
MinkeDeWit schreef:
17-03-2020 16:41
Tja, dan houdt het op. Het OV is juist lekker rustig nu dus ik vind het een beetje overdreven.

Het halve land zit op slot, er gaan momenteel 20 mensen per dag dood en jij vindt het een beetje overdreven. :sigh:
Wij wonen nu even samen op een locatie ipv wisselen tussen onze twee huizen. Ik werk nu veel en hij thuis.
RikM schreef:
17-03-2020 16:45
Het halve land zit op slot, er gaan momenteel 20 mensen per dag dood en jij vindt het een beetje overdreven. :sigh:
Overdreven om niet met de trein te durven als je gezond en fit bent. Er zit geen kip in het OV.
LevadeII schreef:
17-03-2020 16:47
Wij wonen nu even samen op een locatie ipv wisselen tussen onze twee huizen. Ik werk nu veel en hij thuis.
Ja, is dat geen optie TO? En dat je hem evt ophaalt bijv en hij bij jou gaat thuiswerken?
Alle reacties Link kopieren
MinkeDeWit schreef:
17-03-2020 16:52
Overdreven om niet met de trein te durven als je gezond en fit bent. Er zit geen kip in het OV.
Precies
MinkeDeWit schreef:
17-03-2020 16:52
Overdreven om niet met de trein te durven als je gezond en fit bent. Er zit geen kip in het OV.

Ja, maar het gaat nu even niet alleen om ikke hè, het gaat om het niet besmetten van anderen. Je weet wel, om de verspreiding van het virus af te remmen. Dus als het niet nodig is, blijf lekker thuis.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend woont op 7 uur vliegen in t buitenland en onze beide landen zijn zo goed als in lockdown dus het ziet er naar uit dat we elkaar komende maand niet gaan zien zoals gepland. Elkaar vorige maand voor het laatst gezien.

Erg vervelend maar niks aan te doen. Text / (video) bellen voor nu.
Hello, can you hear me?
Alle reacties Link kopieren
Beide overigens nog aan t werk en met het tijdsverschil is dat wel lastig. Hij moet waarschijnlijk binnenkort thuis gaan werken. Hier gaat behalve grote evenementen en reizen alles nog gewoon door.
Hello, can you hear me?
RikM schreef:
17-03-2020 16:59
Ja, maar het gaat nu even niet alleen om ikke hè, het gaat om het niet besmetten van anderen. Je weet wel, om de verspreiding van het virus af te remmen. Dus als het niet nodig is, blijf lekker thuis.
Jij hebt het niet begrepen.
MinkeDeWit schreef:
17-03-2020 17:06
Jij hebt het niet begrepen.

Dus half Nederland zit voor hun lol thuis, wou je zeggen?
Alle reacties Link kopieren
MinkeDeWit schreef:
17-03-2020 16:52
Overdreven om niet met de trein te durven als je gezond en fit bent. Er zit geen kip in het OV.
Als iedereen zo denkt dan zit het OV zo weer vol, en kunnen we weer van voor af aan beginnen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven