Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Corona of teken van einde ingewikkelde situatie

06-04-2020 01:37 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al heel lang vriendschappelijk contact opgebouwd met een vrouw dat ik langzamerhand toch verliefd ben geworden. Ik wilde altijd het contact niet zo ver laten komen, want bij beide willen en weten van elkaar dat we toch met een man willen en zullen eindigen. Ik kan wel op een vent vallen, als hij veel moeite doet indruk te maken op mij en vertrouwd met mij verder wilt. Maar de afgelopen jaren ben ik of de verkeerde tegen gekomen of de juiste en dan niet op de right timing voor mij waardoor ik er geen zin of behoefte aan had.

Nu heeft dit contact toch een andere wending gekregen. We hadden beide verwacht niet zo ver zijn te gekomen, we waren elkaars type eigenlijk ook niet. Maar goed nu wil ik niemand anders meer en heb ik weer t verpest door niet te reageren twee dagen doordat ik ff wat stresvolle situaties onderging en geennzin had uitgebreid te reageren. Nu is ze boos en heeft ze mij geblokkeerd. Best wel kinderachtig. Maar goed dir doet ze vaker doordat ze geen asociaal gedrag wil accepteren. Nu ben ik er zo ontdaan van geraakt dat ik ben geschrokken hoe erg het mij raakt. Het is niet eens een dag voorbij en ik heb huilbuilen. Ik kan alleen aan haar denken of fantaseren en wil dat ze t liefst bij mij is maar ze wil nier meer afspreken vanwege deze corona.

Ik heb ons laatste afspraakje voor lief genomen en gecanceld terwijl ik haar dan nog even had kunnen zien zon twee weken geleden. Ik denk ergens dat he t ook niet meer goed komt. Zon lange tijd zonder fysiek contact, t liefst zie ik haar nu even voor een laatste keer zodat ik erna voorgoed afscheid kan nemen. Of vinden jullie een laatste ontmoeting onzin? Ik wil r liever nu einde aan dan later met meer hartpijn. Dat is ook de reden waarom ik me denk ik zo gedraag en mezelf niet volledig over laat gaan. Maar ergens voelt t nu als een onbeantwoorde liefde die mij terug pakt.

Als ze over een paar dagen ps weer contact opzoekt ben ik er helemaal klaar mee. Eigenlijk nu al, maar ik wil t ergens niet. Wat vinden jullie dat ik moet doen? Ik had nog een berichtje kort erna gestuurd maar heb geen reactie ontvangen dus heb ik haar nu ook geblokkeerd om mijn gevoelens te dempen. Ik kan niet langer in onzekerheid leven. Dus wil nu of een zekere pijnlijke einde of toch nog proberen excuses aanbieden doorgaan met een bittere einde als ze er nog voor openstaat. Dat betwijfel ik niet, alleen denk ik dat we t niet kunnen volhouden met de corona. Anders zoek ik wel een ander persoon op die haar kan vervangen en wie weet wel openstaat om af te spreken. Ben ik raar of gek dat ik t bekenden enz wel blijf zien? Dacht dat sociale onthouding iets was voor mensen die je niet goed genoeg kent. Ik leef zelf bij mijn ouders die allebei een risico vormen en ik blijf wel afstand van hen beide behouden maar begrijp niet waarom mijn crush mij niet wilt zien. Begrijp t we ergens, toen de corona net opkwam was t voornamelijk alleen in mijn regio aanwezig en ik kende wat mensen in mijn omgeving die t ook hadden gekregen. Ik had het zelf niet, was ook nier ziek maar voelde me er roch niet echt lekker bij om af te spreken dus had dat ook in alle eerlijkheid verteld.

Nu word ik denk ik opzelfde manier behandeld maar had ik alleen niet zo gewild anders was ik wel die laatste keer gegaan. Ik had tenslotte ook niet gedacht dat t zo lang zou duren of dat zij van gedachten zou veranderen. Dus nu baal ik er extra van en wil ik iemand anders opzoeken om mijn leegte aan te vullen. Maar ik vertrouw en wil eigenlijk geen ander:(
Too much drama.

Zelfs voor de regisseur van Goede Tijden Slechte Tijden gaat dit te ver :-).
anoniem_387728 wijzigde dit bericht op 06-04-2020 01:51
12.57% gewijzigd
Ik hoor de begin song van GTST afgaan...
Alle reacties Link kopieren
Marnamai schreef:
06-04-2020 01:47
Too much drama.

Zelfs voor de regisseur van Goede Tijden Slechte Tijden.
Ja zij maakt er een drama van iedere keer. Ben het zat geraakt iedere keer dreigementen met weggaan en dan weer verdwijnen voor een paar dagen om vervolgens weer erna contact te nemen. Ik wilde het luchtig houden en dan vind ik dat je het allemaal niet zo moet aanpakken. Ik weet het niet, het is allemaal onnodig en vaak luchtig opgelost weer met humor maar nu denk ik gwn ff reeel alles na en Weet ik niet wat ik wil. Vind t onzinnig om met elkaar contact te behouden als n ander niet meer wilt afspreken. Dat kan nog wellicht een halfjaar duren. Wat is the point nog, tis t niet meer waard denk ik.
MeisjeVanDeBuurt schreef:
06-04-2020 01:54
Ja zij maakt er een drama van iedere keer. Ben het zat geraakt iedere keer dreigementen met weggaan en dan weer verdwijnen voor een paar dagen om vervolgens weer erna contact te nemen. Ik wilde het luchtig houden en dan vind ik dat je het allemaal niet zo moet aanpakken. Ik weet het niet, het is allemaal onnodig en vaak luchtig opgelost weer met humor maar nu denk ik gwn ff reeel alles na en Weet ik niet wat ik wil. Vind t onzinnig om met elkaar contact te behouden als n ander niet meer wilt afspreken. Dat kan nog wellicht een halfjaar duren. Wat is the point nog, tis t niet meer waard denk ik.
Dn stop je ermee.
Alle reacties Link kopieren
Santaaa schreef:
06-04-2020 01:55
Dn stop je ermee.
Dat kan ik niet. Ik verlang ernaar.
Santaaa schreef:
06-04-2020 01:55
Dn stop je ermee.
Ze wil zelf dumpen ipv gedumpt te worden.
Dat je dat niet snapt :-D.

En tegelijk weet ze niet of ze er wel een eind aan wil breien.


Miss Drama is her middle name.
Alleen heeft ze nu ook nog een probleempje dat Miss Corona haar de loef komt afsteken.


Met andere woorden:
Stuur je verhaal naar een aantal tv-stations.
En laat er ook nog een halfbakken liefde voor een man in voorkomen :-D.
Marnamai schreef:
06-04-2020 01:58
Ze wil zelf dumpen ipv gedumpt te worden.
Dat je dat niet snapt :-D.

En tegelijk weet ze niet of ze er wel een eind aan wil breien.


Miss Drama is her middle name.
Alleen heeft ze nu ook nog een probleempje dat Miss Corona haar de loef komt afsteken.


Met andere woorden:
Stuur je verhaal naar een aantal tv-stations.
En laat er ook nog een halfbakken liefde voor een man in voorkomen :-D.
Ik heb haar verhaal maar half gelezen, op een geven moment had ik het idee alsof ik baar een script van GTST zat te kijken...
Alle reacties Link kopieren
Marnamai schreef:
06-04-2020 01:58
Ze wil zelf dumpen ipv gedumpt te worden.
Dat je dat niet snapt :-D.

En tegelijk weet ze niet of ze er wel een eind aan wil breien.


Miss Drama is her middle name.
Alleen heeft ze nu ook nog een probleempje dat Miss Corona haar de loef komt afsteken.


Met andere woorden:
Stuur je verhaal naar een aantal tv-stations.
En laat er ook nog een halfbakken liefde voor een man in voorkomen :-D.

Hahahah hoezo heet ik nou miss drama. Heb t wel vaker gehoord maad wil dat zeggen dat zij niet dezelfde gevoelens of verlangen ervaart. Ik wil dat ze in ieder geval wel een paar jaar bij mij blijft. We hadden zelfs besloten dat als een ieder een ander ontmoet een potentiële kandidaat we dat ook eerlijk tegen elkaar zouden vertellen en bevriend zouden blijven. Ik betwijfelde dat maar goed denk toch achteraf dat dat wel beter is dan helemaal geen contact. Of gwn langzamerhand beetje afbouwen met die lust en gevoelens zodat we beide onverwacht van een ander kunnen houden en dan vanzelf wel uitdooft waardoor we miss niet eens meer de behoefte hebben aan enige contact. Dus voortaan ga ik niet meer zomaar negeren, alleen ben ik wel altijd zo naar mijn medemens en dat is toch echt wel hoe ik gwn ben. Heb soms ff ruimte voor mezelf nodig vooral als ik chagrijnig ben ofso. Waarom begrijpen mensen dat niet? Velen wel van mijn vriendenkring. Ik vind t zelf echt geen probleem als iemand even niet reageert. Het interesseert me zelfs niks. Contact verbreken wel. Vind dat ook te heftige ingrepen iedere keer als gevolg van geen reactie. Alsof ik heel wat heb gedaan! Ik zou iig me nooit zo boos maken voor zoiets. Als iemand zelfs pas na een week of een maand reageert vind k t ook prima. Zo behoud je ook gezonde afstand.
Santaaa schreef:
06-04-2020 01:50
Ik hoor de begin song van GTST afgaan...
Ik die van ATWT

Ik ben oud....
Maar gezien je topictitel wat is je vraag? Heb je last van je longen en hoesten dan is het ws corona. Heb je last van blokkades op Whatsapp en heen en weer gepiep dan is het ws gwn een ingewikkelde toéstand. (Het leeeven is een zureeee booom)

Voila dokter Simon heeft gesproken.
Alle reacties Link kopieren
Wat wil je überhaupt van haar? Aan de ene kant zeg je dat verliefd bent, aan de andere kant dat je geen toekomst meer haar ziet, even later dat jaar wel een paar jaar in je leven wil en nog daarna weer dat het niets meer waard is. Wat is het nou? Iets helderder formuleren kan praktisch zijn, nu heb ik geen idee of ik een gemiddelde YA-serie beleef qua drama-niveau of dat er wel degelijk ooit een gezonder relatie is geweest zonder al te veel drama.
Alle reacties Link kopieren
Eggo schreef:
06-04-2020 02:20
Maar gezien je topictitel wat is je vraag? Heb je last van je longen en hoesten dan is het ws corona. Heb je last van blokkades op Whatsapp en heen en weer gepiep dan is het ws gwn een ingewikkelde toéstand. (Het leeeven is een zureeee booom)

Voila dokter Simon heeft gesproken.
Ik heb zin in liefde dus ik ga mezelf niet voor de gek houden. Ik vind t alleen spijtig want had t graag met haar willen delen maar nu heb ik t verpest eigenlijk haha dus dan ga ik weer met iemand anders afspreken waarbij ik met nul gevoelens meot beginnen en t zoenen is niet zo lekker hemels als mijn vriendschappelijke crush dus dan krijg ik toch spijt. Waarom voor iets gaan dat niet te evenaren is als wat je voelt voor een ander. Soms maak je keuzes en dan zie je dat een ander precies tzelfde oppakt en dan krijg je spijt. Ik denk dat ik ook bang ben. Voor wat weet ik niet. Ik heb altijd haar uitgesteld en nu ik haar niet meer kan zien is het een bigdeal. Denk dat ik gwn nog steeds heel erg houd van onbereikbare personen en ontoegankelijk zijn dan is het mega opwindend en dan krijg ik de kans en laat ik t weer voorbij gaan en denk ik waar ben ik allemaal mee bezig. Ik snap mezelf gewoon niet. Als ik heel eerlijk ben denk ik dat ik haar wel wil maar tegelijkertijd weet ik dat verboden vruchten gewoon het lekkerst zijn en is dat mijn genot en passie haha. Snappen jullie mij nog? Alleen denk ik wel oprecht dat zij en ik een prima team zouden kunnen vormen voor een tijd. Alleen zit deze corona serieus in de weg dus mijn vraag aan jullie.. is het raar dat ik het beledigend vind dat ze me zo oang niet meer wilt zien uit voorzorg?
Alle reacties Link kopieren
Blablabla97 schreef:
06-04-2020 02:35
Wat wil je überhaupt van haar? Aan de ene kant zeg je dat verliefd bent, aan de andere kant dat je geen toekomst meer haar ziet, even later dat jaar wel een paar jaar in je leven wil en nog daarna weer dat het niets meer waard is. Wat is het nou? Iets helderder formuleren kan praktisch zijn, nu heb ik geen idee of ik een gemiddelde YA-serie beleef qua drama-niveau of dat er wel degelijk ooit een gezonder relatie is geweest zonder al te veel drama.
We hebben sowieso geen toekomst voor eeuwig maar ik heb altijd gezegd dat je geen enkele band op basis van die antwoord met elkaar wel of niet moet omgaan. Alleen denk ik dat ik gwn soms asociaal, onzeker en stom kan zijn of mezelf alvast wil voorbereiden om t contact op mijn manier aan te pakken. Dus wanneer ik er zin in heb en af en toe ff geen contact als ik ruimte nodig heb. Daarnaast mag ze niet zomaar steeds contact verbreken. Voor de rest wil wel contact behouden maar waarom ik het over niet waard had is om t feit dat ze niet meer wilt afspreken tenzij t gedoe va corona voorbij is en ze wilt ook niet bellen dus had ooo geen zin meer in contact. Toen belde ze me gisteren maar had heel de dag niet gereageerd en vervolgens reageerde ik heel brutaal en kill op haar reactie maar dat is in een opwelling gedaan.
Ze wilt vrienden met voordelen zijn, ik wil stiekem haar helemaal maar dat kan ik niet eisen want wil zelf ook wel trouwen en moet zeggen dat t miss ook beter is om alvast contact te verbreken zodat ik me kan focussen om mn toekomst. Straks komt ze er ineens mee dat ze al ervandoor gaat met een man en dan heb ik jaren aan haar verspild en heb ik niet open kunnen staan voor anderen. In principe zou ze wel direct eerlijk vertellen zodra ze al contact met een ander zou krijgen. Geen idee of t echt zo is, maar vertrouwd daar haar wel weer in maar ik weet niet krijg nu al een brok in mn keel als ik daar aan denk. T heeft me ook twee jaar geduurd voordat ik gevoelens kreeg. Al die tijd dat ze me jaloers probeerde te maken deed t me oprecht niks en nu word ik er misselijk van als ze zoiets zou durven uit te halen. Dus wat moet ik doen. Contact opnemen heeft weinig als iemand van plan is maanden je niet te zien, dan ben ik al miss over haar heen en wellicht was dat toch t beste voor ons beiden.
Alle reacties Link kopieren
Mijn god, ik word al moe van al dat drama als ik het alleen maar lees. Wat haal jij voor positiefs uit deze relatie?

Wat heb je met de tip uit je vorige topics gedaan om hulp voor jezelf te zoeken?

Neem geen contact meer met haar op, blokkeer haar en ga aan jezelf werken voordat je in een nieuwe relatie stapt.
Alle reacties Link kopieren
badmuts111 schreef:
06-04-2020 04:04
Mijn god, ik word al moe van al dat drama als ik het alleen maar lees. Wat haal jij voor positiefs uit deze relatie?

Wat heb je met de tip uit je vorige topics gedaan om hulp voor jezelf te zoeken?

Neem geen contact meer met haar op, blokkeer haar en ga aan jezelf werken voordat je in een nieuwe relatie stapt.
Nou ik weet niet. Ik kan niet meer zonder haar. Denk ook wel t gemis van aandacht enz. Maar heb ook nooit zo erg naar iemand verlangd en sowieso is het bijzonder dat iemand zo lang geduld heeft weten op te brengen voor zon lastpak als mij. Ik denk gwn dat Ik behoeftes heb en dat alleen met haar zou willen delen.

En ik heb al aanmezelf gewerkt. Ben genezen en tevreden. Ben ook niet meer depri. Heb zin in t leven juist en wil samen n leuke tijd tegemoet.
Maar dan moet ze ervoor openstaan want denk dat ik er zelf geen zij meer in heb als ze maanden wil gaan wachten.
Alle reacties Link kopieren
MeisjeVanDeBuurt schreef:
06-04-2020 01:57
Dat kan ik niet. Ik verlang ernaar.
Je doet het jezelf aan. Punt.
Alle reacties Link kopieren
Als je alle tijd die je nu aan dit drama spendeert eens gebruikt om je echt te laten informeren over wat social distancing inhoudt, wat de huidige adviezen zijn en waarom deze adviezen er zijn, dan spendeer je je tijd een stuk nuttiger.
Alle reacties Link kopieren
WasHetMaarWat schreef:
06-04-2020 07:22
Als je alle tijd die je nu aan dit drama spendeert eens gebruikt om je echt te laten informeren over wat social distancing inhoudt, wat de huidige adviezen zijn en waarom deze adviezen er zijn, dan spendeer je je tijd een stuk nuttiger.
Dat weet ik ook wel hoor. Om de bezetting te kunnen controleren en niet uit de hand te laten komen.
Dus ze heeft geen reden niet te willen afspreken.. toch?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het nu geaccepteerd. Ze heeft niet op mijn berichten gereageerd.
Nu weet ik dat het beste is om gewoon geen contact meer te hebben en indd aan mezelf te werken. Ik besef nu ook dat je niet van een ander kunt houden als je nog niet van jezelf kan houden.
Ik heb even met ontkenning en emotionele instabiliteit te maken gehad, maar vanaf morgen zal ik me focussen op mezelf en alleen maar verbetering maken om mezelf te veranderen. Dit kan ik nu nadat ik dit heb beseft en onder ogen zie dat ik indd eerst aan mezelf moet werken alvorens ik iemand wat kan bieden. Hoe treurig dat ook is, heb nog wel werk te gaan en sta er hoopvol in. Al kan ik haar aan t einde van dit proces niet terug krijgen omdat ik dan al waarschijnlijk ook al klaar voor ben anderen te ontmoeten en leren kennen. Heb alleen geen zin om iemand anders helemaal opnieuw te gaan leren kennen :(
Alle reacties Link kopieren
"Iemand zoeken om haar te vervangen", dat is dan wel heel zielig voor die andere persoon die je ontmoet.

Het was niet iemand waarmee je op lange termijn iets wilde opbouwen en vice versa. Een gebroken hart zat er dus sowieso wel in, alleen vroeger dan verwacht.

Ze blokkeert je gelijk, heeft dat al een aantal keer gedaan, en dan neemt ze weer contact op omdat ze asociaal gedrag niet wil tolereren? Sorry, maar iemand telkens blokkeren en terug deblokkeren, dat vind ik pas asociaal. En enorm kinderachtig.

Op je laatste bericht: zo lang je er maar niet vanuit gaat dat dit verwerkingsproces lineair verloopt. Je zal echt nog momenten hebben dat je haar extreem mist.

Doe jezelf ook een plezier en duik niet te snel in het "serieus" daten als je er nog niet klaar voor bent.

Ook dat je nu al triestig bent omdat je weet dat je haar tegen de tijd dat ze terug contact opneemt, niet meer wil, is echt veelzeggend over de babysteps die je nu nog maar aan het nemen bent. Wees je hier wel bewust van.
leeg
Alle reacties Link kopieren
Ik ben indd diep triest besef ik me zojuist. Terwijl ik op het internet mezelf aan het healen was met allerlei tips en adviezen om iemand terug te winnen of over iemand heen komen te lezen, kwam ik een blog tegen die me als een magneet steeds verder liet lezen om vervolgens tot een bepaald moment je in verlangen achter te laten dat hij zijn trucs en geheimen verder verteld na het betalen. Heb uiteindelijk 40 euro gespendeerd aan een dom cursus like wtf haha ik moet echt normaal gaan. Terwijl ik dit typ besef ik dat er niet klaar voor zijn en toch iets beginnen en zo lang volhouden toch wel achteraf voor extra pijn kan zorgen. Ik wil mijn best doen om mezelf te verbeteren en van het leven kunnen genieten zonder de verslavende aandacht en liefde dat ik kreeg. Ik baal ee nog meer van doordat ik het zelf ook wel verpest heb door heel oang dr te vermijden, negeren en zelfs ook een x te hebbeb uitgesproken geen contact meer te willen. Dir heb ik teouwejs maar een x gedaan en zij wel talloze keren. Alleen had ik r volgens haar geen reden voor en zij wel doordat ik er dus om vroeg. Ik weer eigenlijk niet waarom ik et niet meer wilde. Ohjha doordat ze maanden wilde wachten mer afspreken en ook geen zin had om te bellen. Uiteindelijk gaf ik op en reageerde ik niet meer en toen nam ze de moeite mij te bellen en ging er weer een nacht voorbij zonder te reageren en toen reageerde ik ook nog in botheid en felheid toen ze me vroeg waarom. Ik gedroeg me te nonchalant en uiteindelijk had ik r laten gaan maar besef nu dat ik niet zonder kan dus wat moet ik nu doen? Ik weet op mezelf focussen, maar eerlijk ik wil haar wel graag terug en wellichr moet ik meer moeite doen om het goed te maken.
Alle reacties Link kopieren
Eggo schreef:
06-04-2020 02:20
Maar gezien je topictitel wat is je vraag? Heb je last van je longen en hoesten dan is het ws corona. Heb je last van blokkades op Whatsapp en heen en weer gepiep dan is het ws gwn een ingewikkelde toéstand. (Het leeeven is een zureeee booom)

Voila dokter Simon heeft gesproken.
Was Rick toch?
Alle reacties Link kopieren
Dag 4 en nog steeds geen reactie. Wat moet ik doen? Als ik nu besluit haar te vergeten wil ik haar ook niet meer terug als ze dit wel weer besluit na haar tijd te hebben genomen. Of misschien was en is dit wel verstandig zodat ik weet dat t toch nooit iets gaat worden en niet meer ga hechten aan een persoon. Denken jullie dat we wel voor eeuwig vrienden kunnen blijven? Nu weet ik dat ik gevoelens de overhand heb laten nemen en een stap terug moet nemen. Het is eigenlijk nooit slim om echt verliefd te worden. Heb ook altijd alleen korte intense contacten gehad, elkaar 2 of 3 keer zien en dan is t contact klaar. Dat werkt wel beter denk ik, voel me echt zielig terwijl ik dit typ.
Ik ben bang dat als ik straks een beter mens ben geworden haar niet meer nodig heb zoals ik nu naar haar verlang en of dat we beiden verder zijn gegaan en t opnieuw proberen na lange tijd maar de schade te groot is geworde.
Alle reacties Link kopieren
Zal ik haar nummer dan ook maar blokkeren om het beter te kunnen vergeten maar dan belemmer ik wel n moment dat ze wellicht contact zou kunnen opnemen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven