Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Covid in de zorg

21-06-2020 11:36 377 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal.

Ik ben zelf werkzaam in een umc als verpleegkundige. Ik merk dat, nu de covid periode wat minder word en de reguliere zorg opstart ik meer tijd heb om na te denken wat er allemaal gebeurt is de afgelopen tijd. Ik moet zeggen... het doet me meer dan ik dacht.

Ik heb dit topic geopend met als reden dat er misschien meer zorgmedewerkers zijn die dit ook zo ervaren, hun hart willen luchten of tips hebben voor anderen.
Leven en laten leven :)
Alle reacties Link kopieren
code zwart niet door de patienten maar door uitval van personeel ja!

en eerlijk? Bij ons zitten nu zoveel personeelsleden om onzinnige redenen NIET ZIEK thuis. Als je een postiieve huisgenoot heb mag je dus niet komen werken als je niet geboosterd ben....heel bijzonder beleid...als je wel geboosterd ben mag het wel. Nouja, er zijn best wat collega's niet gevaccineerd en/of meer geboosterd.

en dan heb je ook nog een zooi 'zieken' die wel een postiieve test hebben maar helemaal geen klachten maar thuis zitten



ja sorry hoor maar zo creeer je kunstmatig een code zwart.
Alle reacties Link kopieren
Hier hebben ze de regels aangepast. Als je in contact ben geweest met iemand die positief is getest moet je elke dag zn thuis test doen. Worden verstrekt door werkgever. En op dag 5 pcr. Wel dien je dan een ffp2 kap op te zetten.

Als je positief getest ben en geen klachten heb mag je ook komen werken met ffp2 op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven