Coronavirus COVID-19 alle pijlers

De grote wappendraad, deel 2

04-10-2023 20:37 2614 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Even een deel van de OP van het eerste deel gekopieerd:

Laten we verdergaan met een draad over wappies
Gewoon een luchtige draad om even stoom af te blazen als je weer een complot theorie of iets anders tegen komt van "wakker Nederland"

Met dank aan hollebollegijs.

Deel 1: coronavirus-covid-19/de-grote-wappen-dr ... p=34969427#
solomio wijzigde dit bericht op 04-10-2023 20:39
18.35% gewijzigd
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Ik was mijn handen altijd als ik naar huis kom maar vaak ook voor het eten. Is niets bijzonders hoor. :)
Je pense donc je suis
Iemand nog een leuke wappie-quote?
Ik vind hier dingen van.
https://www.reddit.com/r/tokkiefeesboek ... /#lightbox

Titanic is dus ook al verzonnen. Het is een hoax. o_o
Je pense donc je suis
Een historische uitspraak van de rechtbank in Trøndelag heeft nu vastgesteld dat Marianne Torp Foss ziek is geworden door het coronavaccin. De rechtbank concludeert met een overwicht aan waarschijnlijkheid dat het Pfizer-vaccin haar CVS/ME heeft veroorzaakt. Voor het eerst in Noorwegen – en waarschijnlijk ook in Europa – heeft een rechtbank geoordeeld dat mRNA-injecties mogelijk tot ME hebben geleid.

Een hoop lopen met hetzelfde goedje in hun bloed te wachten op het moment dat plotseling ook bij hun het licht uit gaat...dus pas maar op...heul gevaarlijk! Sluit je ogen niet want anders besodemieter jij jezelf! Dit is het topje van de ijsberg en moet internationaal aan worden gepakt. We moeten ervoor gaan zorgen dat niemand zijn straf ontloopt.

Jesusmina,de plaat is echt blijven hangen bij de wappies en ze geloven echt alles,zelf een fake-bericht zoals dat hierboven. :facepalm: En wat een uitspraken lees ik weer op face-book! Ze zijn zo ba-hang na na na... B-) en ha,ha,ha. :rofl:
Je pense donc je suis
CVS/ME lijkt uitgelokt te worden door een (over)reactie van het immuunsysteem.
Dus bijv na een virus. Of na een vaccinatie.
Helemaal niet bijzonder dus.

Maar voor wappies natuurlijk weer koren op hun molen.

David Dunning
Solomio schreef:
06-12-2025 22:12
CVS/ME lijkt uitgelokt te worden door een (over)reactie van het immuunsysteem.
Dus bijv na een virus. Of na een vaccinatie.
Helemaal niet bijzonder dus.

Maar voor wappies natuurlijk weer koren op hun molen.
Wat ik inderdaad opvallend is dat ze dit dan uitvergroten en van alles erbij halen. Ze willen natuurlijk bereiken dat we het licht gaan zien. Dus blijven ze drammen.
Je pense donc je suis
MadameBijoux schreef:
07-12-2025 12:17
Wat ik inderdaad opvallend is dat ze dit dan uitvergroten en van alles erbij halen. Ze willen natuurlijk bereiken dat we het licht gaan zien. Dus blijven ze drammen.
Heel veel voorspellingen zijn tot nu toe ook niet uitgekomen, dus ze moeten wel iets he?
Stressed is just desserts spelled backwards
Maleficent schreef:
07-12-2025 13:08
Heel veel voorspellingen zijn tot nu toe ook niet uitgekomen, dus ze moeten wel iets he?
Zeker weten! En als dat niet uitkomt dan verzinnen ze wel iets nieuws en zoeken naar bewijzen en er hoeft maar een klein ding te gebeuren en dan zeggen ze ´I told you so´.
Je pense donc je suis
MadameBijoux schreef:
07-12-2025 13:10
Zeker weten! En als dat niet uitkomt dan verzinnen ze wel iets nieuws en zoeken naar bewijzen en er hoeft maar een klein ding te gebeuren en dan zeggen ze ´I told you so´.
Ze speuren niet voor niks alle berichten af in het nieuws van overleden mensen of mensen die jong ernstig ziek worden (zoals Freek van Susan) om hun punt te maken. Zelfs bij auto-ongelukken staan er suggestieve teksten over dat er veel meer gebeuren dan vroeger.
Stressed is just desserts spelled backwards
Maleficent schreef:
07-12-2025 13:08
Zelf denken ze van wel. Dat is helemaal zo raar om te zien.

David Dunning
Maleficent schreef:
07-12-2025 13:13
Ze speuren niet voor niks alle berichten af in het nieuws van overleden mensen of mensen die jong ernstig ziek worden (zoals Freek van Susan) om hun punt te maken. Zelfs bij auto-ongelukken staan er suggestieve teksten over dat er veel meer gebeuren dan vroeger.
Het is gewoon eng en dat zijn degene die mensen bang maken met hun theorieen,tenminste als je daar vatbaar voor bent.
Je pense donc je suis
Het houdt niet op.
Afbeelding

En, kan ik geen plaatje van vinden:

C = Certificate
O = Of
V = Vaccination
ID = Identification
1 = A = Artificial
9 = I = Intelligence

David Dunning
Solomio schreef:
08-12-2025 10:25
Het houdt niet op.
Afbeelding

C = Certificate
O = Of
V = Vaccination
ID = Identification
1 = A = Artificial
9 = I = Intelligence
Gut ja, dat we dat nou niet zelf konden bedenken. Maar ja, schapen hè, dan krijg je dat. :facepalm:
Solomio schreef:
08-12-2025 10:25
Het houdt niet op.
Afbeelding

C = Certificate
O = Of
V = Vaccination
ID = Identification
1 = A = Artificial
9 = I = Intelligence
Daar hebben ze weer iets nieuws bedacht. En het volgende komt er ook zo weer aan. De gekste dingen had ik van de week weer op face-book gevonden. Eigenlijk zijn zij degene die het nog het meeste over Corona hebben.
Je pense donc je suis

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven