Coronavirus COVID-19 alle pijlers

De grote wappendraad, deel 2

04-10-2023 20:37 2454 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Even een deel van de OP van het eerste deel gekopieerd:

Laten we verdergaan met een draad over wappies
Gewoon een luchtige draad om even stoom af te blazen als je weer een complot theorie of iets anders tegen komt van "wakker Nederland"

Met dank aan hollebollegijs.

Deel 1: coronavirus-covid-19/de-grote-wappen-dr ... p=34969427#
solomio wijzigde dit bericht op 04-10-2023 20:39
18.35% gewijzigd
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Sabeltandcavia schreef:
24-10-2025 10:25
Ik las al reacties in de trant van dat we toch niet konden ontkennen dat de prik wel degelijk invloed heeft op het immuunsysteem. ZE haDden gEWoOn GeLIjk. :nut:
:HA:
Vanity of vanities; all is vanity
En we zijn proefkonijnen...vergeet dat niet! En het vaccinatieprogramma of adviseren de prik te nemen staat gelijk aan propaganda. Dus wees geen mak schaap en als je dat al bent leer anders denken en stop ermee een mak schaap te zijn! :jump:
Je pense donc je suis
MadameBijoux schreef:
25-10-2025 20:30
En we zijn proefkonijnen...vergeet dat niet! En het vaccinatieprogramma of adviseren de prik te nemen staat gelijk aan propaganda. Dus wees geen mak schaap en als je dat al bent leer anders denken en stop ermee een mak schaap te zijn! :jump:
En we daan allemaal DEAUD!!!!!!

De wappies gaan ook gewoon dood. Gnagnagna.

David Dunning
Solomio schreef:
25-10-2025 20:51
En we daan allemaal DEAUD!!!!!!

De wappies gaan ook gewoon dood. Gnagnagna.
Zie het maar als reclame: Geen mak schaap meer te zijn biedt veel voordelen"De waarheid en het licht´. :lol:
Je pense donc je suis
Hier hoorde ik van de week ook weer iets heel bijzonders...iemand die zei dat ze in Corona geloofde,zelf alle prikken nam en dat iedereen absoluut altijd het Corona-,griep- en pneumokokken vaccin zou moeten nemen. So far,so good! Maar toen zei ze ´want als niet iedereen altijd alle prikken zou nemen dan zou er op een gegeven moment een wereld ondergang komen en ze had haar agenda al gereed gelegd om het datum erin te zetten.´

Een wereld ondergang zal niet komen maar de zorg zal dan weer in behoorlijke problemen komen zoals veel ziekenhuisopnames,het uitstellen van bepaalde beperkingen en mogelijk nog wat andere beperkingen en uitval/personeel tekort door ziekte. Dat is toch iets heel anders?

En uiteraard hoe meer mensen de prik nemen hoe beter,maar wereld ondergang? Zoiets heb ik nog nooit gehoord. Is dit dan ook een soort complotttheorie?
Je pense donc je suis
Huh, ik weet soms echt niet wat ik lees hier :-D Maar komen jullie die mensen dan allemaal in real life tegen of op internet? Voor zover ik weet ken ik niet van die rare mensen (of ze komen er niet voor uit maar kan het me niet voorstellen)
Sommige mensen hebben echt waanideeën zeg, best zorgwekkend… Aan de ene kant moet ik er soms om lachen maar vind het ergens ook zielig dat je zo moet leven.
Voornamelijk op Facebook.

Irl word ik ook omringd door wappies, maar die spreek ik zo min mogelijk.

David Dunning
Pumpkinlover1991 schreef:
26-10-2025 18:43
Huh, ik weet soms echt niet wat ik lees hier :-D Maar komen jullie die mensen dan allemaal in real life tegen of op internet? Voor zover ik weet ken ik niet van die rare mensen (of ze komen er niet voor uit maar kan het me niet voorstellen)
Sommige mensen hebben echt waanideeën zeg, best zorgwekkend… Aan de ene kant moet ik er soms om lachen maar vind het ergens ook zielig dat je zo moet leven.
Met name op face-book en zo nu en dan in het echte leven,niet iedere dag hoor...
Je pense donc je suis
Weet iemand of en wanneer het griep-en Corona vaccin samen wordt gevoegd zodat je er maar nog een hoeft te nemen? Op internet kon ik namelijk zo snel niets vinden.
Je pense donc je suis
Ik heb al voor de derde keer het Meningokokken vaccin moeten verplaatsen voor onze pubert, ik heb er maar even bij gezegd dat ik niet anti-vaccinaties ben :P
Stressed is just desserts spelled backwards
Maleficent schreef:
28-10-2025 20:48
Ik heb al voor de derde keer het Meningokokken vaccin moeten verplaatsen voor onze pubert, ik heb er maar even bij gezegd dat ik niet anti-vaccinaties ben :P
Haha, voor je het weet heb je een aluminium hoedje aantekening in je dossier.

David Dunning
MadameBijoux schreef:
28-10-2025 20:35
Weet iemand of en wanneer het griep-en Corona vaccin samen wordt gevoegd zodat je er maar nog een hoeft te nemen? Op internet kon ik namelijk zo snel niets vinden.
Volgens mij is nog helemaal niet zeker dat dat überhaupt gaat lukken.
Op dit moment is de griepprik nog 'ouderwets', dus geen mrna. Ik denk dat die twee lastig in 1 prik kunnen.

En mrna-vaccins moeten diepgevroren bewaard worden, wat bij huisartsen vaak niet kan, dus dan zou alles bij de ggd komen te liggen. En of die dat aankunnen weet ik niet.

David Dunning
Dit las ik net op FB. Over circuit Zandvoort.

– Het complex Zandvoort, Nederland, waar satanische pedofiele activiteiten plaatsvonden/vinden, evenals martelingen, tribunalen (voor alles wat tegen satanisme is) en andere helse activiteiten, strekt zich kilometers ver uit. Namelijk onder het circuit naar het noorden tot 4 kilometer onder IJmuiden. Oost tot 2 kilometer links van Bloemendaal en Santpoort. West tot nabij de kust. In het gebied zijn er ingangen, er zijn uitgangen. Aan de randen van het gebied bevinden zich in- en uitgangen. Via het corridorsysteem is het complex verbonden met alle corridors onder Nederland, West-Europa en een groot deel van de wereld. Het complex omvat 10 slachthuizen, 5 keukens, 27 babykamers, 245 rituele kamers, 423 kamers voor het personeel om te slapen.

David Dunning
Solomio schreef:
29-10-2025 05:31

– Het complex Zandvoort, Nederland, waar satanische pedofiele activiteiten plaatsvonden/vinden, evenals martelingen, tribunalen (voor alles wat tegen satanisme is) en andere helse activiteiten, strekt zich kilometers ver uit. Namelijk onder het circuit naar het noorden tot 4 kilometer onder IJmuiden. Oost tot 2 kilometer links van Bloemendaal en Santpoort. West tot nabij de kust. In het gebied zijn er ingangen, er zijn uitgangen. Aan de randen van het gebied bevinden zich in- en uitgangen. Via het corridorsysteem is het complex verbonden met alle corridors onder Nederland, West-Europa en een groot deel van de wereld. Het complex omvat 10 slachthuizen, 5 keukens, 27 babykamers, 245 rituele kamers, 423 kamers voor het personeel om te slapen.
😂😂
Toch knap hoe dat allemaal gebouwd kon worden in zo'n dichtbevolkt gebied, zonder dat gewone burgers het doorhadden.
BassVick schreef:
29-10-2025 08:21
😂😂
Toch knap hoe dat allemaal gebouwd kon worden in zo'n dichtbevolkt gebied, zonder dat gewone burgers het doorhadden.
Ja, de elite hè....

David Dunning
BassVick schreef:
29-10-2025 08:21
😂😂
Dat ligt er natuurlijk al sinds eeuwen, het circuit is daar gewoon gebouwd omdat dat een plek is waar alleen de elite echt binnen kan komen dus een goede 'ingang'.
De andere uitgang ligt vast in de societeit van Minerva ofzo.
Ik zag vandaag een bericht voorbijkomen dat de media-aandacht voor Borsato allemaal bedoeld is om de aandacht af te leiden van de stemmenfraude die vandaag gaat plaatsvinden. :facepalm: :nut:
Ik vind hier dingen van.
Sabeltandcavia schreef:
29-10-2025 11:19
Ik zag vandaag een bericht voorbijkomen dat de media-aandacht voor Borsato allemaal bedoeld is om de aandacht af te leiden van de stemmenfraude die vandaag gaat plaatsvinden. :facepalm: :nut:
Al die media-aandacht.... want de verkiezingen domineren de media niet?
Ik denk eerder dat Borsato enorm geluk heeft (of zn advocaar heeft iets geregeld met de datum van zijn proces) met de timing.
Solomio schreef:
28-10-2025 21:49
Volgens mij is nog helemaal niet zeker dat dat überhaupt gaat lukken.
Op dit moment is de griepprik nog 'ouderwets', dus geen mrna. Ik denk dat die twee lastig in 1 prik kunnen.

En mrna-vaccins moeten diepgevroren bewaard worden, wat bij huisartsen vaak niet kan, dus dan zou alles bij de ggd komen te liggen. En of die dat aankunnen weet ik niet.
Ik kwam er ineens op omdat er ooit over is gepraat om het samen te voegen maar ik had sindsdien niets meer erover gehoord. Dat het bij de huisartsen niet kan omdat het diepgevroren moet worden bewaard wist ik wel. Ik hoop uiteraard dat het ooit samen gevoegd kan worden en als dat überhaupt gaat lukken dan zal dit nog jaren duren...we zullen het zien.
madamebijoux wijzigde dit bericht op 29-10-2025 20:44
0.26% gewijzigd
Je pense donc je suis
Solomio schreef:

Dat moet wel een bijzonder groot gebouw zijn en de architectuur is enig oftewel onopvallend want het is mij niet opgevallen. :hihi:
Je pense donc je suis
5 keukens voor 423 kamers? Da's hard werken, als iedereen een privékamer heeft zijn dat ruim 80 eters per dag.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Solomio schreef:

It’s amaaaaaazing. En niemand heeft ooit gemerkt dat dat aangelegd is. En moet je dan naar al die andere plekken lopen, of hebben ze een hogesnelheidstrein aangelegd? Of laten ze de kinderen een kar trekken ofzo?
De wisenten en herten uit het duin worden in die slachthuizen geslacht en bereid in 5 keukens?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
En dan die herrie van dat circuit boven je hoofd.
Brrrrr.

David Dunning
nlies schreef:
29-10-2025 17:41
5 keukens voor 423 kamers? Da's hard werken, als iedereen een privékamer heeft zijn dat ruim 80 eters per dag.

Kun je nagaan hoe hard je moet koken als er kamers gedeeld worden!

himalaya schreef:
29-10-2025 18:39
It’s amaaaaaazing. En niemand heeft ooit gemerkt dat dat aangelegd is. En moet je dan naar al die andere plekken lopen, of hebben ze een hogesnelheidstrein aangelegd? Of laten ze de kinderen een kar trekken ofzo?
De wisenten en herten uit het duin worden in die slachthuizen geslacht en bereid in 5 keukens?

Electrische steppen, ze zoefen zo van de ene naar de andere kant. Of van die leuke postkarren waarmee ze op m'n werk in de keldergangen rondrijden.
AnnaNiem schreef:
30-10-2025 09:35
Kun je nagaan hoe hard je moet koken als er kamers gedeeld worden!

Electrische steppen, ze zoefen zo van de ene naar de andere kant. Of van die leuke postkarren waarmee ze op m'n werk in de keldergangen rondrijden.
Nee, fatbikes. Daarom worden ze zo massaal gestolen. Je gaat het pas zien als je het doorhebt.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven