Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Doutzen heeft weer een mening

05-03-2021 21:33 339 berichten
Alle reacties Link kopieren
https://www.ad.nl/gezin/bekende-moeders ... ~a02e1639/

Wat vinden jullie?

Zolang mijn zoon van een vaccin niet opeens Ajacied wordt vind ik alles prima :rofl:
Ik krijg jeuk van Doutzen. Wie denkt ze wel wie ze is ?
Als je de term moederhart niet-ironisch gebruikt, dan mag je van mij sowieso niet meer meedoen.
Alle reacties Link kopieren
Blijkbaar niet alleen Doutzen. Ze kunnen beter mensen oproepen zich te verdiepen in op wie ze willen stemmen.
Zoon kan altijd nog voor FC Knudde opgaan.
Alle reacties Link kopieren
Led-lampje schreef:
05-03-2021 21:38
Zoon kan altijd nog voor FC Knudde opgaan.
Dat zou gezien de huidige prestaties wel slim zijn
Alle reacties Link kopieren
PienterePookje schreef:
05-03-2021 21:36
Ik krijg jeuk van Doutzen. Wie denkt ze wel wie ze is ?
Dit ja. En Lieke staat ook niet meer met beide benen op de grond... bemoei je er gewoon niet mee...
Alle reacties Link kopieren
Zo blij dat de bekende moeders zich eindelijk uitspreken! Ik zat al maanden te wachten op de mening van Lieke van Lexmond en Doutzen Kroes, maar nu weet mijn moreel kompas gelukkig eindelijk welke kant het op moet wijzen. #Dankbaarmoederhart
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Doutzen prachtig, maar als ze haar mond open doet komt er alleen maar viezigheid uit.
Alle reacties Link kopieren
Wat is precies het verschrikkelijke waartegen zij hun prinsjes en prinsesjes willen beschermen? Dat je een ander niet besmet door thuis te blijven of testen bij klachten?
Alle reacties Link kopieren
MollyMalone schreef:
05-03-2021 21:49
Ik vind Doutzen prachtig, maar als ze haar mond open doet komt er alleen maar viezigheid uit.
Nee er komt een stupiditeitsvirus uit
Tadderak30 schreef:
05-03-2021 21:48
Zo blij dat de bekende moeders zich eindelijk uitspreken! Ik zat al maanden te wachten op de mening van Lieke van Lexmond en Doutzen Kroes, maar nu weet mijn moreel kompas gelukkig eindelijk welke kant het op moet wijzen. #Dankbaarmoederhart
Precies! Al die zogenaamde deskundigen die we het afgelopen jaar gehoord hebben. Virologen, epidemiologen, omt-ers, wat weten die er nu van??

Échte moeders. Dat hebben we nodig.

Nu zal alles goed komen.
Alle reacties Link kopieren
Vergeet niet om voor het slapengaan een glaasje klei te drinken om negatieve straling af te voeren!
Alle reacties Link kopieren
-Livia- schreef:
05-03-2021 21:51
Precies! Al die zogenaamde deskundigen die we het afgelopen jaar gehoord hebben. Virologen, epidemiologen, omt-ers, wat weten die er nu van??

Échte moeders. Dat hebben we nodig.

Nu zal alles goed komen.
Hahaha, nou inderdaad zeg.
Alle reacties Link kopieren
Sorry maar dit is toch gewoon lachwekkend. :rofl: Wie neemt deze meisjes dames nou serieus. Gewoon niet teveel aandacht aan besteden.
Alle reacties Link kopieren
-Livia- schreef:
05-03-2021 21:51
Precies! Al die zogenaamde deskundigen die we het afgelopen jaar gehoord hebben. Virologen, epidemiologen, omt-ers, wat weten die er nu van??

Échte moeders. Dat hebben we nodig.

Nu zal alles goed komen.
Haha, perfect omschreven
Tadderak30 schreef:
05-03-2021 21:55
Vergeet niet om voor het slapengaan een glaasje klei te drinken om negatieve straling af te voeren!
Gemengd met appelazijn en quinoa
Alle reacties Link kopieren
PienterePookje schreef:
05-03-2021 21:36
Ik krijg jeuk van Doutzen. Wie denkt ze wel wie ze is ?
Al een lever-detoxje geprobeerd? :cheer2:
Een redelijk IQ is geen voorwaarde om BN’er te zijn blijkt wel weer.
Tsja. Haar partner was in elk geval zo slim om geen domme dingen te zeggen toen hij bij Jinek zat.
Ik ben het volledig eens met Doutzen, blij dat er iemand is met een groot bereik die zich uitspreekt.
Penelope_ schreef:
05-03-2021 22:28
Ik ben het volledig eens met Doutzen, blij dat er iemand is met een groot bereik die zich uitspreekt.
Ik denk niet dat weldenkende mensen anders gaan denken omdat een supermodel iets vindt.
Moederhart.nl laadt dus niet maar wat worden wij als niet bekende Nederlanders nou geacht te doen dan?

Een klein jaartje geleden was Doutzen nog zo ‘dankbaar’ voor corona, met dat idiote filmpje opgenomen in lollipopland. Wat is er gebeurd?
cuculuscanorus schreef:
05-03-2021 22:30
Ik denk niet dat weldenkende mensen anders gaan denken omdat een supermodel iets vindt.
Dat vraagt ze toch ook niet?
Tadderak30 schreef:
05-03-2021 21:48
Zo blij dat de bekende moeders zich eindelijk uitspreken! Ik zat al maanden te wachten op de mening van Lieke van Lexmond en Doutzen Kroes, maar nu weet mijn moreel kompas gelukkig eindelijk welke kant het op moet wijzen. #Dankbaarmoederhart
Nou! Ik heb het tot nu toe moeten doen met de coronadocumentaire van Dries Roelvink, maar voelde ergens dat ik toch behoefte had aan wat meer duiding. Die is er nu gelukkig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven