Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Dubio: festival of niet?

21-04-2021 10:50 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Inmiddels twee jaar geleden heb ik met een vriendin van mij een kaartje gekocht voor een festival. Gisteren hoorde ik van haar dat er op Facebook een bericht stond dat het festival begin juli gewoon doorgaat. Ik weet eigenlijk niet of ik daar wel echt op zit te wachten... Ik heb eigenlijk geen zin om besmet te raken, het spontane is er af en ik heb geen idee hoe dit zal gaan plaatsvinden. Mijn vriendin heeft er al heel veel zin in. Ik sta nog niet bepaald te trappelen, maar voel me schuldig als ik het af zou zeggen. Ik denk dat ik het in eerste instantie maar even zal afwachten. Het is natuurlijk nog geen juli. Wat zouden jullie doen?
Alle reacties Link kopieren
Lastig. Het gaat om een festival in NL?
Ik zou aan vriendin vertellen hoe je er in staat. Dat is niet meer of minder waard dan haar ideeën er over.

Daarbij schat ik de kans dat festivals door kunnen gaan op dat moment op vrijwel nihil.
Celine*28 schreef:
21-04-2021 12:44
Ik ben tegen die tijd wel gevaccineerd, aangezien ik kinderverpleegkundige ben. Maar het zit me om de één of andere reden toch nog niet helemaal lekker. Ik denk dat ik het maar eventjes op z'n beloop laat en het volgende maand even afwacht. Ik heb wel zin in een feestje, maar ik weet niet of ik er op deze manier zin in heb...

Dat is niet zo aardig naar je vriendin toe.
Alle reacties Link kopieren
Als je je er niet goed bij voelt, en alleen zou gaan om een schuldgevoel te voorkomen zou ik kiezen om eerlijk te zijn en af te zeggen. Ik zou mijn kaartje ook aan haar geven zodat ze eventueel een ander mee kan nemen.
Alle reacties Link kopieren
Celine*28 schreef:
21-04-2021 12:44
Ik ben tegen die tijd wel gevaccineerd, aangezien ik kinderverpleegkundige ben. Maar het zit me om de één of andere reden toch nog niet helemaal lekker. Ik denk dat ik het maar eventjes op z'n beloop laat en het volgende maand even afwacht. Ik heb wel zin in een feestje, maar ik weet niet of ik er op deze manier zin in heb...

Je bent dan gevaccineerd, dus beschermd. Wat houd je dan tegen? Waar ben je dan bang voor?

Of geloof jij, dat wanneer we allemaal gevaccineerd zijn we nog steeds aan de maatregelen moeten houden?
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Kaartje aan vriendin geven, zodat ze iemand anders mee kan vragen.
Alle reacties Link kopieren
hamerhaai schreef:
21-04-2021 19:19
Je bent dan gevaccineerd, dus beschermd. Wat houd je dan tegen? Waar ben je dan bang voor?

Of geloof jij, dat wanneer we allemaal gevaccineerd zijn we nog steeds aan de maatregelen moeten houden?

Eens. Wat houd je tegen?

We zullen op een bepaald moment weer moeten beginnen met leven.
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
LīlyRose schreef:
21-04-2021 19:59
Kaartje aan vriendin geven, zodat ze iemand anders mee kan vragen.
Dit inderdaad. Geef je kaartje zsm weg aan je vriendin. Kan zij andere plannen maken.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou wel nog even afwachten. Dat vaccineren kan alle kanten op gaan. Dat ging het al en nu de Jansen fabriek in de VS stil is gelegd..... Als het allemaal anders loopt gaat t misschien niet door en kunnen jullie daarna zien wat de organisatie van plan is.
T is pas april dus ik zou zeker gezien alle onzekerheid het helemaal niet gek vinden om in ieder geval tot eind van mei te wachten met beslissen.
Een zebra is geen paard met strepen
Alle reacties Link kopieren
Ik zou niet gaan en dat ook gewoon tegen je vriendin zeggen. Schuldgevoel heb je nu omdat je niet eerlijk bent over je twijfel, dus bespreekbaar maken dan gaat ook je schuldgevoel weg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven