Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Duizelig-zouden jullie een test doen?

30-12-2020 01:30 108 berichten
Ik lig er duidelijk wakker van! Vanavond wees ik ineens en langdurig duizelig alsof ik flauw ging vallen. Ik moest ook erg huilen (wat ik niet snel doe). Een dame in de buurt riep meteen: ‘oh, dat is Corona, zo begon het bij mij ook’.

En dat laat me niet los.. ik ben super voorzichtig en zou dan ook geen risico moment kunnen bedenken... Wel was ik de laatste tijd extreem druk en had ik vandaag veel stress. De klachten passen daar uitstekend bij.

Met het oog op de jaarwisseling: zouden jullie testen? Voor 139 Euro kan ik morgen een PCR test doen met dezelfde dat uitslag.

Dank voor het meedenken.
Negatief!!

Ben toch blij dat ik getest ben, want ik ben behoorlijk ziek... Maar dat hoort dus bij de blaasontsteking...
Alle reacties Link kopieren
lattemachiato schreef:
30-12-2020 14:50
Verstandig dat je gaat testen. Corona komt in vele vormen. Eigenlijk alles dat anders is dan anders kan het zijn. Het standaard lijstje zegt niet veel. Daar staat bijvoorbeeld hoesten op. Nou ik hoest dus altijd en toen ik corona had niet, dat was dus anders dan anders. Bij veel mensen begint het met een down gevoel en huilen. Staat niet op het lijstje, maar van veel mensen gehoord. Mijn man was al 3 dagen boos en chagrijnig en wilde zelfs ontslag nemen, pas daarna werd hij ziek.
Dat downgevoel en in huilen willen uitbarsten heb ik al elke maand sinds mijn 12e. Moet ik mij nu elke maand laten testen als het pilstripje weer leeg is en de tamponnetjes er weer in mogen?
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
Mutsje78 schreef:
30-12-2020 19:19
Dat downgevoel en in huilen willen uitbarsten heb ik al elke maand sinds mijn 12e. Moet ik mij nu elke maand laten testen als het pilstripje weer leeg is en de tamponnetjes er weer in mogen?
Ik heb me laten testen vanwege duizeligheid en misselijkheid. Volgens sommige geen Corona klachten volgens anderen wel.
Alle reacties Link kopieren
Mutsje78 schreef:
30-12-2020 19:19
Dat downgevoel en in huilen willen uitbarsten heb ik al elke maand sinds mijn 12e. Moet ik mij nu elke maand laten testen als het pilstripje weer leeg is en de tamponnetjes er weer in mogen?
Sowieso zijn heel veel mensen in deze tijd down.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
RosainVietnam: fijn dat je negatief getest bent!

Ik geef je groot gelijk dat je het zekere voor het onzekere hebt genomen, hoor.
Het stikt van de reclames over corona, waarin gezegd wordt "denk je aan corona, laat je dan testen" oid, als je twijfelt of alleen al als het in je opkomt, zeg maar, ook zonder (a)specifieke klachten dan wordt opgeroepen om wél te testen.

Beterschap met de blaasontsteking. Ook geen pretje, hopelijk knap je met antibiotica snel op.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Suzy65 schreef:
30-12-2020 20:44
RosainVietnam: fijn dat je negatief getest bent!

Ik geef je groot gelijk dat je het zekere voor het onzekere hebt genomen, hoor.
Het stikt van de reclames over corona, waarin gezegd wordt "denk je aan corona, laat je dan testen" oid, als je twijfelt of alleen al als het in je opkomt, zeg maar, ook zonder (a)specifieke klachten dan wordt opgeroepen om wél te testen.

Beterschap met de blaasontsteking. Ook geen pretje, hopelijk knap je met antibiotica snel op.
Dank je wel voor je lieve reactie☺️
RosainVietnam schreef:
30-12-2020 18:29
Negatief!!

Ben toch blij dat ik getest ben, want ik ben behoorlijk ziek... Maar dat hoort dus bij de blaasontsteking...
Fijn! En lekker snel de uitslag. Wel balen van de blaasontsteking. Beterschap!
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je negatief bent! Nu snel opknappen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven