Coronavirus COVID-19 alle pijlers

En als Corona nu was verdwenen.

20-05-2020 22:15 182 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag had ik het er met iemand over. Stel, morgen word je wakker met wereldnieuws. Het virus is op wonderlijke wijze verdwenen. Helemaal foetsie.
Hoe zou je je voelen?
anoniem_398134 wijzigde dit bericht op 20-05-2020 22:19
1.13% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nemain• schreef:
21-05-2020 13:23
Ik zeg ook niet dat het niet mag of verkeerd is of what ever. Ik vind het gewoon bizar/gek/etc.
Ik denk altijd dat ik de gek ben, dat ik me elke dag douche en aankleed, ongeacht of ik deur uit moet of niet.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
19juni schreef:
21-05-2020 13:14
Én in de zomer natuurlijk als je een korte broek/hemdje/bikini aantrekt!

Maar serieus, je ziet het zelf toch niet of je wel of geen make-up op hebt? Ik vind mezelf prima zonder make-up. Heb dan wel m’n wenkbrauwen laten pmu-en, maar dat beetje mascara wel of niet dat maakt nu ook geen wereld van verschil.
Ik vind mezelf prima zonder make up, maar vind een oogpotloodje en kleding de aanvang van de dag maken. In pyjama sta ik nog uit. Nooit gedacht dat zoveel mensen de hele dag in een pyjama lopen als ze de deur niet uit hoeven. Ik denk dat ik dat nog het meest bizarre vind. Maar als jij er blij van wordt, lekker doen toch?
Solomio schreef:
21-05-2020 13:25
Ik denk altijd dat ik de gek ben, dat ik me elke dag douche en aankleed, ongeacht of ik deur uit moet of niet.
Nou ja, dit is denk ik het enige wat ik wel normaal aan mezelf vind :proud:
Solomio schreef:
21-05-2020 13:23
Knap hè, wat mensen van je weten op basis van een paar posts.
Zou ik superieur in lengte zijn als vrouw zijnde?
Nemain• schreef:
21-05-2020 13:23
Ik zeg ook niet dat het niet mag of verkeerd is of what ever. Ik vind het gewoon bizar/gek/etc.

Maar het komt toch op hetzelfde neer? Jij voelt je prettig om binnenshuis op dezelfde manier gekleed te zijn als buitenshuis. Dus dat doe je voor jezelf. Sommige anderen dragen thuis liever wat anders omdat zij zich daar weer prettig bij voelen. Dus dat doen zij dan weer voor zichzelf.
Alle reacties Link kopieren
Nemain• schreef:
21-05-2020 13:25
Ik vind mezelf prima zonder make up, maar vind een oogpotloodje en kleding de aanvang van de dag maken. In pyjama sta ik nog uit. Nooit gedacht dat zoveel mensen de hele dag in een pyjama lopen als ze de deur niet uit hoeven. Ik denk dat ik dat nog het meest bizarre vind. Maar als jij er blij van wordt, lekker doen toch?
Oh maar ik drink standaard minimaal 6-8 koppen koffie in de vroege ochtend, ergens na die tijd sta ik meestal wel aan 😂

Ik heb ook niet echt een 9-5 baan of eigenlijk nooit echt een ritme/routine gehad of zo, misschien scheelt dat ook. Behalve het ritme van de schooltijden dan.

Ik hoorde aan het begin toen iedereen thuis moest werken dat het goed was om je dagelijkse routine aan te houden en zo, en ik hoorde zelfs mensen die ipv reistijd een half uur gingen fietsen om toch maar dat ritme vast te houden.
Nemain• schreef:
21-05-2020 13:00
Ik loop sowieso nooit op schoenen in huis en hakken heb ik ook zonder bezoek aan.
Dat eerste snap ik, hier ook. Maar dan raak ik je kwijt bij het tweede deel van de zin.
ñuca schreef:
21-05-2020 13:28
Maar het komt toch op hetzelfde neer? Jij voelt je prettig om binnenshuis op dezelfde manier gekleed te zijn als buitenshuis. Dus dat doe je voor jezelf. Sommige anderen dragen thuis liever wat anders omdat zij zich daar weer prettig bij voelen. Dus dat doen zij dan weer voor zichzelf.
Ja, en dat vind ik bizar. Nooit verwacht dat zoveel mensen zich niet aankleden.
Solomio schreef:
21-05-2020 13:25
Ik denk altijd dat ik de gek ben, dat ik me elke dag douche en aankleed, ongeacht of ik deur uit moet of niet.
Elke dag douchen lijkt mij nou gewoon normaal.
DS1971 schreef:
21-05-2020 13:41
Dat eerste snap ik, hier ook. Maar dan raak ik je kwijt bij het tweede deel van de zin.
Dat ik hakken draag zonder reden. Dus niet voor bezoek, werk sowieso al niet, of iemand anders, maar gewoon omdat ík zin in hakken heb. Hoort voor mij niet tot de standaard uitrusting van een broek/rok, bloes/trui, etc.
Alle reacties Link kopieren
Nemain• schreef:
21-05-2020 13:26
Zou ik superieur in lengte zijn als vrouw zijnde?
Jij bent een reus.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Solomio schreef:
21-05-2020 13:45
Jij bent een reus.
:yes:
Nemain• schreef:
21-05-2020 13:44
Dat ik hakken draag zonder reden. Dus niet voor bezoek, werk sowieso al niet, of iemand anders, maar gewoon omdat ík zin in hakken heb. Hoort voor mij niet tot de standaard uitrusting van een broek/rok, bloes/trui, etc.
Ik bedoel meer dat als je nooit met schoenen in huis loopt, dat je dan in mijn beleving dus ook nooit thuis in hakken loopt.
Zou mijn kinderen, ouders en familie hele dikke knuffels geven en samen aan tafel willen eten zonder bang te zijn voor spetters, kuchjes en besmette lepels.
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
21-05-2020 13:25
Ik denk altijd dat ik de gek ben, dat ik me elke dag douche en aankleed, ongeacht of ik deur uit moet of niet.
Oh ik dacht dat we alleen onze handen moesten blijven wassen
Alle reacties Link kopieren
Nemain• schreef:
21-05-2020 13:00
Ik loop sowieso nooit op schoenen in huis en hakken heb ik ook zonder bezoek aan.
Maar als je thuiskomt trek je dus je schoenen uit? Anderen trekken dan dus ook hun werkkleren uit en verwisselen die voor iets makkelijkers, dat is toch hetzelfde?
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Solomio schreef:
21-05-2020 13:50
Maar als je thuiskomt trek je dus je schoenen uit? Anderen trekken dan dus ook hun werkkleren uit en verwisselen die voor iets makkelijkers, dat is toch hetzelfde?
Ik mijn ogen niet. Tenzij je in uniform werkt oid, dan snap ik het. I
DS1971 schreef:
21-05-2020 13:47
Ik bedoel meer dat als je nooit met schoenen in huis loopt, dat je dan in mijn beleving dus ook nooit thuis in hakken loopt.
Nee, we lopen thuis op geen enkele schoen, op sloffen na dan.
Alle reacties Link kopieren
Nemain• schreef:
21-05-2020 13:55
Ik mijn ogen niet. Tenzij je in uniform werkt oid, dan snap ik het. I
Maar waarom wel je schoenen uit?
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Nemain• schreef:
21-05-2020 13:55
Ik mijn ogen niet. Tenzij je in uniform werkt oid, dan snap ik het. I
Oh, ik heb geen uniform, maar vind het heerlijk na het werk wat makkelijks / comfortabelers aan te doen: bh uit, trainingsbroek en shirtje. Ben ik vrij, draag ik dat soms de hele dag.
~ Whatever it is you're seeking won't come in the form you're expecting ~
Solomio schreef:
21-05-2020 13:56
Maar waarom wel je schoenen uit?
hygiene
Nemain• schreef:
21-05-2020 13:42
Ja, en dat vind ik bizar. Nooit verwacht dat zoveel mensen zich niet aankleden.
Nouja, ik kleed me wel aan. Maar niet altijd zo netjes of representatief als wanneer ik de deur uit moet.
Alle reacties Link kopieren
Nemain• schreef:
21-05-2020 13:56
Nee, we lopen thuis op geen enkele schoen, op sloffen na dan.
Dat vind ik dan weer raar. Helemaal opgedoft en dan sloffen aan.
19juni schreef:
21-05-2020 14:26
Dat vind ik dan weer raar. Helemaal opgedoft en dan sloffen aan.
Gewoon aangekleed is toch niet helemaal opgedoft? Dat doe ik alleen voor een feestje oid.
*
anoniem_117397 wijzigde dit bericht op 21-06-2021 09:04
0.00% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven