Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Er juist nu voor elkaar zijn

26-03-2020 10:56 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik werk in een sector waar de gevolgen van deze crisis niet direct voelbaar zijn. Ik ben in vaste dienst en mijn volledige salaris wordt dan ook nog gewoon gestort. Ik weet dat velen nu wel in onzekerheid leven m.b.t. hun inkomsten. Daarom heb ik mij voorgenomen elke week eten te bestellen bij verschillende restaurants in mijn buurt, en ook regelmatig naar de bloemist hier om de hoek te gaan. Dingen die ik normaal gesproken maar weinig doe. Ook heb ik een paar tientjes uitgegeven bij de boekenwinkel in mijn stad en twee broeken gekocht bij een lokaal kledingwinkeltje. Normaal gesproken kom ik daar alleen met de uitverkoop omdat zij dure merkkleding verkopen.

Daarnaast ben ik via een stichting in contact gekomen met een oude man die bij mij in de buurt woont. Ik ga 1 keer per week voor hem koken. En daar hoef ik geen geld voor.

Wie kiest er in deze periode ook voor de lokale ondernemer te steunen of op een andere manier solidair te zijn met elkaar? En op welke manier?
.
Alle reacties Link kopieren
Haay dromertje,

Werk jij in de vitale sector?
Mijn partner wel, en ondanks dat we roepen om lief voor elkaar te zijn is de liefde hier niet te zoeken.

Werkdruk wordt ondertussen zo groot dat er geen ruimte meer is voor andere dingen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven