Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Geen email bevestiging voor coronatest ontvangen

22-09-2021 07:09 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal,

Een half uur geleden heb ik een afspraak om te testen gemaakt,
Kan gelukkig rond 10:00 al terecht.
Normaal krijg ik altijd meteen een bevestiging per mail, maar dit maal heb ik nog niets ontvangen.
Nog een keer geprobeerd om een afspraak te maken (voor het geval dat er iets was mis gegaan) maar dat kan niet, krijg dan een melding dat ik al een afspraak heb.
Wie heeft dit ook eens gehad, en wat moet je dan doen?

Laat maar, krijg nu de bevestiging :-D
Alle reacties Link kopieren
Je kan ook zonder bevestiging naar de afspraak de medewerker daar zal dan je gegevens controleren in computer.
Alle reacties Link kopieren
jokesloten schreef:
22-09-2021 08:56
Je kan ook zonder bevestiging naar de afspraak de medewerker daar zal dan je gegevens controleren in computer.
Dank je, fijn om dit te weten.
Mocht het toch een keer voorkomen.
Alle reacties Link kopieren
ik heb me inmiddels al een keer of 16 laten testen en ik heb echt nog nooit een bevestiging gehad. Niet via mail en niet via sms. Ook met de vaccinatie geen bevestiging. Het is echt een raadsel hoe dat kan, want mijn gegevens kloppen gewoon en ik krijg wel een mailtje als de uitslag er is.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
rosanna08 schreef:
22-09-2021 17:51
ik heb me inmiddels al een keer of 16 laten testen en ik heb echt nog nooit een bevestiging gehad. Niet via mail en niet via sms. Ook met de vaccinatie geen bevestiging. Het is echt een raadsel hoe dat kan, want mijn gegevens kloppen gewoon en ik krijg wel een mailtje als de uitslag er is.
Dat is idd raar.
Ik heb ook al meerdere malen moeten testen.
Maar altijd meteen na het maken van een afspraak (ook bij de vaccinatie) een bericht gehad.
Vandaar dat ik het vanmorgen wel even vreemd vond toen er in eerste instantie niets kwam.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven