Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Geen honger na prik

11-06-2021 09:51 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nu was ik zo wie zo van plan om het vaccin te nemen maar voor mensen die nog aarzelen hierbij nog een extra reden om het wel te doen
(mocht je het nodig hebben letterlijk en / of 'figuurlijk').

Sinds mijn prik (Pfizer) op dinsdag middag heb ik totaal geen trek meer.
Op een beetje pijnlijk plekje na op mijn arm geen bijwerkingen.

Verder voel ik mij super goed maar gewoon geen honger, geen trek, geen niks.
Het kan natuurlijk ook toeval zijn....

Of zouden ze er iets hebben ingestopt om naast de covid-pandemie ook de obesitas-epidemie tegen te gaan?
:idee:
'Soul mate' isn't a pre-existing condition. It's earned over time.
(Pamela Druckerman)
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
11-06-2021 10:27
Dat mag ik niet hopen want ik heb de eerste net gehad en ik ga morgen uit eten sinds tig maanden.
dat wordt een lekker goedkoop etentje dan ;)


maar ff serieus: het kan natuurlijk ook aan de combi met het warme weer liggen.
ik zou het idd geen vervelende bwijerking vinden :)
Goede 5G, geen honger meer dus makkelijk afvallen. Wat wil je nog meer? Halen die prik :cheer2: :rofl:
Alle reacties Link kopieren
-Livia- schreef:
11-06-2021 10:17
Nou zeg. Volgens mij hebben ze mij een placebo gegeven in plaats van Pfizer. Niet magnetisch, en trek als nooit tevoren.
Waar kan ik een klacht tegen mijn GGD indienen? :hamer:
Als je dat weet meld ik het ook even ;-). Maar ik ben maandag pas geprikt, wie weet komt het nog.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen honger meer! Werkt het dan misschien ook al wanneer je een datum hebt voor een afspraak? :cheer2:
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren
Dan kan je tenminste afvallen. Ik heb vorige week de mijn eerste prik gehad maar ben nog geen kilo kwijt. Misschien toch de verkeerde gehad.
Alle reacties Link kopieren
blijmetmij schreef:
11-06-2021 10:21
Maar wat wil je bereiken met het topic? Denk je dat je de rest van je leven geen trek meer hebt?
Elk 'argument' om twijfelaars over de streep te trekken is er één, dus als mensen die twijfelen door dit topic naar de 'ja-ik-wil'-kant worden overgehaald is dit topic nuttig.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
CatherineTheGreat schreef:
11-06-2021 09:51
...

Of zouden ze er iets hebben ingestopt om naast de covid-pandemie ook de obesitas-epidemie tegen te gaan?
:idee:
Eindelijk een geheime missie gevonden.. :idee: :HA:
Is die missie alleen voor de pfizer geldig?
Alle reacties Link kopieren
Lucky you! Dit zat niet in mijn verrassings-ei. Hier een slaapmiddeltje erin, vannacht heerlijk geslapen!
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
11-06-2021 12:03
Elk 'argument' om twijfelaars over de streep te trekken is er één, dus als mensen die twijfelen door dit topic naar de 'ja-ik-wil'-kant worden overgehaald is dit topic nuttig.
:high5:
'Soul mate' isn't a pre-existing condition. It's earned over time.
(Pamela Druckerman)
Alle reacties Link kopieren
Led-lampje schreef:
11-06-2021 12:17
Is die missie alleen voor de pfizer geldig?
Dat is nog wetenschappelijk niet bewezen maar volgens de Universiteit van Google zeer erg 100% met zekerheid te zeggen onwaarschijnlijk.
'Soul mate' isn't a pre-existing condition. It's earned over time.
(Pamela Druckerman)
Solomio schreef:
11-06-2021 12:03
Elk 'argument' om twijfelaars over de streep te trekken is er één, dus als mensen die twijfelen door dit topic naar de 'ja-ik-wil'-kant worden overgehaald is dit topic nuttig.
Okee.in dat geval; hadden jullie er ook last van dat je 2-3 dagen na de prik steeds vreselijke aandrang kreeg om te poepen, en dat er dan een gouden ei uit kwam?
Heb een mandje vol maar wel nog wat zeer aan mijn gat...
Alle reacties Link kopieren
blijmetmij schreef:
11-06-2021 12:59
Okee.in dat geval; hadden jullie er ook last van dat je 2-3 dagen na de prik steeds vreselijke aandrang kreeg om te poepen, en dat er dan een gouden ei uit kwam?
Heb een mandje vol maar wel nog wat zeer aan mijn gat...
Neem een paracetamol? Oh nee, wacht dat is niet bewezen dat het werkt tegen pijn...
'Soul mate' isn't a pre-existing condition. It's earned over time.
(Pamela Druckerman)
Alle reacties Link kopieren
CatherineTheGreat schreef:
11-06-2021 12:58
Dat is nog wetenschappelijk niet bewezen maar volgens de Universiteit van Google zeer erg 100% met zekerheid te zeggen onwaarschijnlijk.
Bij Moderna geldt het iig niet. Want ik heb het niet en mijn vriendin die ook Moderna heeft gehad heeft het ook niet.
N=2.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
blijmetmij schreef:
11-06-2021 12:59
Okee.in dat geval; hadden jullie er ook last van dat je 2-3 dagen na de prik steeds vreselijke aandrang kreeg om te poepen, en dat er dan een gouden ei uit kwam?
Heb een mandje vol maar wel nog wat zeer aan mijn gat...
Ik poep altijd gouden eieren. Zie je dat niet op Facebook?
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Sinds moderna is mijn internet veel beter. Ik heb het wel door.
Dit is een blok tekst dat toegevoegd kan worden aan de berichten die je maakt. Er is limiet van 255 tekens.
Solomio schreef:
11-06-2021 16:35
Ik poep altijd gouden eieren. Zie je dat niet op Facebook?
Dat is geen reclame voor vaccinatie...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven