Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Ideeën voor uitstapjes

01-04-2020 22:16 716 berichten
De mogelijkheden om een uitstapje te doen zijn beperkt. Maar wie heeft er leuke tips? Zijn er plekken die leuk zijn om te bezichtigen waar het niet te druk is of die je vanuit je auto kan bekijken? Ik ben heel benieuwd of er iemand tips heeft. Wij gaan nog wel veel naar het bos. Maar dan doordeweeks als het wat rustiger is. Voor de rest weinig inspiratie momenteel...
Alle reacties Link kopieren
Wat begrijp jij niet aan zoveel mogelijk thuis blijven om het virus niet te verspreiden?
Alle reacties Link kopieren
Over de afsluitdijk rijden.

De hunebedden bezoeken. Sommige staan gewoon langs de kant van de weg en kan je bekijken vanuit de auto (D52 in Diever)
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
Het dringende advies is thuis blijven, tenzij het niet anders kan.
Je achtertuin, je zolder, je kelder etc.
Nemain• schreef:
01-04-2020 22:20
Het dringende advies is thuis blijven, tenzij het niet anders kan.
De afsluitdijk is afgesloten toch?
Alle reacties Link kopieren
Nemain• schreef:
01-04-2020 22:21
De afsluitdijk is afgesloten toch?
Geen idee eigenlijk. Ik blijf thuis :)
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
Spininhoek schreef:
01-04-2020 22:19
Over de afsluitdijk rijden.

De hunebedden bezoeken. Sommige staan gewoon langs de kant van de weg en kan je bekijken vanuit de auto (D52 in Diever)
Dank! Dat is misschien nog wel leuk om te doen :)
Alle reacties Link kopieren
DaCities schreef:
01-04-2020 22:22
Dank! Dat is misschien nog wel leuk om te doen :)
Wel in je auto blijven he
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
Alle reacties Link kopieren
Zondagmiddag picknicken in het park met je kinderen.
kerst schreef:
01-04-2020 22:26
Zondagmiddag picknicken in het park met je kinderen.
Je bent niet wijs.
kerst schreef:
01-04-2020 22:26
Zondagmiddag picknicken in het park met je kinderen.
Het wordt te druk in het park met dit mooie weer dit weekend vrees ik
Alle reacties Link kopieren
Jij volgt het nieuws niet?
Dan zou ik daar maar eens tijd een aandacht aanbesteden.
Dan kom je vanzelf op een goed idee, ik geef je er één cadeau: thuis blijven!
Alle reacties Link kopieren
DaCities schreef:
01-04-2020 22:28
Het wordt te druk in het park met dit mooie weer dit weekend vrees ik
Ja misschien wel.
( ik heb zin om te gaan picknicken in het park met vriendinnen maar dat kan ook niet)
https://www.npostart.nl/levenslucht-een ... _101398849

Kijk even naar deze “docu”. Dan zie je misschien in hoe idioot je vraag is en laat je het wel uit je hoofd om voor je plezier naar buiten te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Gaat het vooral om de kinderen? (Leeftijden?)
Of gaat het om twee volwassenen?
Nee heb je, ja kun je krijgen
lemoos2 schreef:
01-04-2020 22:34
Gaat het vooral om de kinderen? (Leeftijden?)
Of gaat het om twee volwassenen?
Dat maakt toch niet uit?
Gewoon thuis blijven of in je eigen omgeving even een frisse neus halen.

Ik heb Rutte letterlijk horen vertellen dat picknicken in het park natuurlijk niet de bedoeling is.
Alle reacties Link kopieren
[...]

Is dit serieus. Lees jij geen kranten, kijk je geen tv of social media. Het advies is THUIS blijven!!!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 01-04-2020 23:27
Reden: quote OP verwijderd
66.77% gewijzigd
Colorado1975 schreef:
01-04-2020 22:32
https://www.npostart.nl/levenslucht-een ... _101398849

Kijk even naar deze “docu”. Dan zie je misschien in hoe idioot je vraag is en laat je het wel uit je hoofd om voor je plezier naar buiten te gaan.
Ik vraag ook om uitstapjes met de auto. Misschien zijn er dingen die leuk zijn om te bekijken vanuit de auto? En een frisse neus halen mag gewoon nog. Mits je geen drukke plekken bezoekt en 1,5m afstand houdt. Daar houden we ons echt wel aan
Wat een gezeur. Je kan gewoon met je gezin naar buiten, zolang je maar bij andere mensen uit de buurt blijft. Je hoeft je echt niet op te sluiten in huis. Buitenlucht en beweging zijn goed voor je.
Gewoon wandelen in de natuur is mogelijk. Picknicken ook.
Bezienswaardigheden zou ik niet doen, omdat daar waarschijnlijk veel anderen ook heen gaan.
Alle reacties Link kopieren
Tuinesie
Grand Balconia
Rundumhausen
Hintergarten is ook leuk om te picknicken.

:facepalm:
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
01-04-2020 22:35
Dat maakt toch niet uit?
Gewoon thuis blijven of in je eigen omgeving even een frisse neus halen.

Ik heb Rutte letterlijk horen vertellen dat picknicken in het park natuurlijk niet de bedoeling is.
Jij weet toch helemaal niet welke suggesties ik ga doen...

En het maakt wel degelijk verschil. Of ik adviseer een berenjacht door de woonwijk met lekkers on the go of ‘allereerste El cheapo date revisited’ en door de mcDrive en op een verlaten industrieterrein de boel op knagen.
Nee heb je, ja kun je krijgen
DaCities schreef:
01-04-2020 22:36
Ik vraag ook om uitstapjes met de auto. Misschien zijn er dingen die leuk zijn om te bekijken vanuit de auto? En een frisse neus halen mag gewoon nog. Mits je geen drukke plekken bezoekt en 1,5m afstand houdt. Daar houden we ons echt wel aan
Misschien al beginnen met een regio?

Ik neem aan dat je ook niet van Groningen helemaal naar 't Grevelingenmeer gaat rijden voor een wandeling van 1 à 2 uur.
:facepalm:
-Darkside- schreef:
01-04-2020 22:36
Wat een gezeur. Je kan gewoon met je gezin naar buiten, zolang je maar bij andere mensen uit de buurt blijft. Je hoeft je echt niet op te sluiten in huis. Buitenlucht en beweging zijn goed voor je.
Gewoon wandelen in de natuur is mogelijk. Picknicken ook.
Bezienswaardigheden zou ik niet doen, omdat daar waarschijnlijk veel anderen ook heen gaan.
De ANWB heeft autoroutes die je kan downloaden: https://www.anwb.nl/eropuit/dagje-uit/autoroute Broodjes en drinken meenemen en picknicken in de auto.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven