Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Ik mis de action

24-01-2021 08:57 309 berichten
Totaal onbelangrijk maar wie heeft het er ook zo zwaar mee😅

Misschien kunnen we elkaar hier steunen en toekomstige aankopen delen
Ik ook! Ik zit midden in een soort verbouwing en ik heb een gigantische lijst van spullen die ik wil halen. Van lampjes tot dekentjes tot kussentjes, opbergrekken en bakken, enzovoorts. En ondergoed en sokken. Normaal kom ik echt niet wekelijks bij de action, maar nu mis ik hem
Alle reacties Link kopieren
Toevallig hoorde ik een paar van mijn kinderen (25 en 23) nog in gesprek hebben over het feit dat de enige winkel die ze echt miste de action was. Je zou verwachten dat ze op die leeftijd wel andere prioriteiten hebben maar schijnbaar dus niet.
En heel eerlijk bekennen ik ben door de eiwitrepen van de action heen en ik heb ook nog niet kunnen ontdekken waar ik diezelfde elders kan kopen/bestellen.
Af en toe wel ja. Laatst waren de knutselspullen op en moest ik ze online bestellen. Duurder en langer moeten wachten (wat voor de kleuters een klein drama was :lol: ).
En we zijn de zolder aan het opruimen, dus wat grote opbergbakken zouden fijn zijn.

Verder valt het gelukkig wel mee. Heb van mezelf al genoeg meuk in huis :-D
Ik kreeg vorige week een mail dat er artikelen waren voor click&collect. Ik werd daar heel blij van, omdat ik al een verlanglijstje (digitaal) had klaarstaan. Een paar uur later kreeg ik een mail dat ik 'per ongeluk' een verkeerde mail had ontvangen. Bummer.

Ik kan nog prima een paar weken zonder de action. Ik ga liever niet naar binnen (ook voor Corona niet), dus een click&collect zou ik echt heel fijn vinden!
Op het lijstje staan voornamelijk knutselspullen (verf en handletteringspullen).
Ik mis het ook een beetje.

Ik vrees dat zodra ze open gaan, er gelijk files in en voor de winkel komen.
Alle reacties Link kopieren
TijdvoorTaart schreef:
24-01-2021 09:02
Af en toe wel ja. Laatst waren de knutselspullen op en moest ik ze online bestellen. Duurder en langer moeten wachten (wat voor de kleuters een klein drama was :lol: ).
En we zijn de zolder aan het opruimen, dus wat grote opbergbakken zouden fijn zijn.

Verder valt het gelukkig wel mee. Heb van mezelf al genoeg meuk in huis :-D
Herkenbaar. Ik heb oa knutselkarton besteld. Blijkt niet allen veel duurder bij Intertoys maar ook nog eens slechtere kwaliteit (veel dunner)
Dus ja ik mis de action.

Kon je er maar bestellen, want binnen is het snel druk en chaotisch daar.
sprietgras wijzigde dit bericht op 24-01-2021 09:07
6.19% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik ook sinds deze week! :D
Mijn voorraad deo en douchegel enz. begint op te raken. Nu was het even speuren naar goede aanbiedingen van ‘mijn’ merken ipv gewoon de Action in en uit rennen.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik heb ook lampjes nodig. Ik heb nu wel bij de supermarkt lampen gekocht, maar die blijken te fel te zijn. Voordeel is nu dat, in deze donkere dagen, mijn kamer behóórlijk goed verlicht is. Ik woon in een aquarium.

En ik moest gisteren concluderen dat ik mijn Action handcrème (de Zero) toch wel de fijnste vind.
Olijk, guitig, jofel, koddig, schrander, schalks en hip.
Alle reacties Link kopieren
https://www.vpro.nl/programmas/prijsvechter.html

Kijk in de tijd dat je je verveeld eens naar deze docu over winkels als Action.
Je zult zien welke impact het heeft op de hele wereld en hoe jij daar zelf een rol in speelt. Dus qua economie en plastic.

Sinds ik deze docu heb gezien kom ik niet meer bij winkels als Action en mis het totaal niet.
Alle reacties Link kopieren
Blijenvrij schreef:
24-01-2021 09:06
Ik mis het ook een beetje.

Ik vrees dat zodra ze open gaan, er gelijk files in en voor de winkel komen.

Ja dat vrees ik ook. :rrr:
Olijk, guitig, jofel, koddig, schrander, schalks en hip.
Ik ook! Alle duurdere winkels zijn voor ons gewoon niet te doen..
Alle reacties Link kopieren
Niet alleen de action, ik mis meer winkels. Na 5 weken heb ik nu een aantal dingen gewoon nodig en die zijn of erg duur in webshops, zeker met verzendkosten idioot, of wil ik kunnen voelen en passen.
Serengeti schreef:
24-01-2021 09:10
Ja dat vrees ik ook. :rrr:
Dat was voor de lockdown ook al. In elk geval in mijn stad. Ik stuurde mijn dochter, want ik ga daar echt niet in de rij staan. Het zijn ook vooral haar spullen die we daar halen ;-D
Alle reacties Link kopieren
Mijn dove deo is bijna op. Die haal ik altijd bij de action voor €1,74 ipv voor €3,- of €4,- bij de supermarkt. Maar even kijken of deze in de aanbieding komt bij Kruidvat.
OhDeer schreef:
24-01-2021 09:10
https://www.vpro.nl/programmas/prijsvechter.html

Kijk in de tijd dat je je verveeld eens naar deze docu over winkels als Action.
Je zult zien welke impact het heeft op de hele wereld en hoe jij daar zelf een rol in speelt. Dus qua economie en plastic.

Sinds ik deze docu heb gezien kom ik niet meer bij winkels als Action en mis het totaal niet.
Dit duurde nog vrij lang
OhDeer schreef:
24-01-2021 09:10
https://www.vpro.nl/programmas/prijsvechter.html

Kijk in de tijd dat je je verveeld eens naar deze docu over winkels als Action.
Je zult zien welke impact het heeft op de hele wereld en hoe jij daar zelf een rol in speelt. Dus qua economie en plastic.

Sinds ik deze docu heb gezien kom ik niet meer bij winkels als Action en mis het totaal niet.
Ik weet het en ik probeer ook altijd zo bewust mogelijk te kopen, wat dus vaak niet de action is, maar qua knutselspullen heb ik nog geen alternatief gevonden waarbij de keuze zo groot is en de prijs zo betaalbaar.
En er wordt hier in huis heeeeel veel geknutseld
anoniem_383378 wijzigde dit bericht op 24-01-2021 09:18
1.22% gewijzigd
OhDeer schreef:
24-01-2021 09:10
https://www.vpro.nl/programmas/prijsvechter.html

Kijk in de tijd dat je je verveeld eens naar deze docu over winkels als Action.
Je zult zien welke impact het heeft op de hele wereld en hoe jij daar zelf een rol in speelt. Dus qua economie en plastic.

Sinds ik deze docu heb gezien kom ik niet meer bij winkels als Action en mis het totaal niet.
Je koopt nu online bij Ali?
Ja hier was laatst ook wat dingetjes op ik altijd bij de Action of Big Bazaar kocht.
Alle reacties Link kopieren
TijdvoorTaart schreef:
24-01-2021 09:17
Ik weet het en ik print ook altijd zo bewust mogelijk te kopen, wat dus inderdaad niet de action is, maar qua knutselspullen heb ik nog geen alternatief gevonden waarbij de keuze zo groot is en de prijs zo betaalbaar.
En er wordt hier in huis heeeeel veel geknutseld
Ik vind dat altijd zo bijzonder. Ik heb die 2x dat ik in de action was nog geen top knutselspul gevonden. Ik was best teleurgesteld eigenlijk.
mevrouw75 wijzigde dit bericht op 24-01-2021 09:24
0.41% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Led-lampje schreef:
24-01-2021 09:18
Je koopt nu online bij Ali?
En jij denk dat iemand die dit soort docu’s kijkt bij Ali shopt?
Mevrouw75 schreef:
24-01-2021 09:20
Ik vind dat altijd zo bijzonder. Ik heb die 2x dat ik in de action was nog geen knutselspul gevonden. Ik was best teleurgesteld eigenlijk.
Bij de handwerkafdeling.Tussen de bollen wol in.
Mevrouw75 schreef:
24-01-2021 09:21
En jij denk dat iemand die dit soort docu’s kijkt bij Ali shopt?
goh het was als grapje bedoeld.
Alle reacties Link kopieren
Led-lampje schreef:
24-01-2021 09:21
Bij de handwerkafdeling.Tussen de bollen wol in.
Ja, ik weet waar het ligt. Maar ik was teleurgesteld.

Oh, ik zie nu dat ‘top’ is verdwenen.
Geen top knutselspul dus.
mevrouw75 wijzigde dit bericht op 24-01-2021 09:24
16.36% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven