Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Ik mis de action

24-01-2021 08:57 309 berichten
Totaal onbelangrijk maar wie heeft het er ook zo zwaar mee😅

Misschien kunnen we elkaar hier steunen en toekomstige aankopen delen
Alle reacties Link kopieren
Led-lampje schreef:
24-01-2021 09:21
goh het was als grapje bedoeld.
Dan moet ie wel goed geponeerd worden natuurlijk.
Mevrouw75 schreef:
24-01-2021 09:23
Dan moet ie wel goed geponeerd worden natuurlijk.
Oh sorry had niet overlegd met de viva dames hoe ik een grap moest maken.
Zo weer genoeg gehad voor vandaag,
anoniem_402172 wijzigde dit bericht op 24-01-2021 09:25
8.08% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Led-lampje schreef:
24-01-2021 09:24
Oh sorry had niet overlegd met de viva dames hoe ik een grap moest maken.
Ach ja, soms valt een grap in het water.
Nee. Ik mis geen enkele winkel en het winkelen zelf mis ik ook niet.
Boodschappen worden bezorgd en als ik echt iets nodig heb kijk ik wel op bol.com.
Vorige week ging mijn kruimeldief kapot, ik heb een nieuwe besteld via Bol.
Mevrouw75 schreef:
24-01-2021 09:25
Ach ja, soms valt een grap in het water.
Ik zal er voortaan bij zetten disclaimer dit is een grap.
Wat een gezeik.
Ook toen de winkels wel nog open waren kwam ik er al maanden niet meer.
De horeca mis ik wel, de winkels niet.
Alle reacties Link kopieren
Horeca mis ik dan weer totaal niet. Ik mis wel een dag shoppen met mijn beste vriendin.
LAgirl82 schreef:
24-01-2021 09:25
Nee. Ik mis geen enkele winkel en het winkelen zelf mis ik ook niet.
Boodschappen worden bezorgd en als ik echt iets nodig heb kijk ik wel op bol.com.
Vorige week ging mijn kruimeldief kapot, ik heb een nieuwe besteld via Bol.

De grote dingen kan ik ook wel online vinden, maar het gaat om kleine dingen: haakje voor in de badkamer, insteekmapjes, wol, breinaalden, onderbroeken, t-shirts. En dat kan ik allemaal online vinden, maar ik ga niet 8 euro voor een haakje bij Bol betalen als het voor 1,50 bij de Praxis ligt. Ik hoop toch wel dat alles snel weer open gaat (ook voor de eigenaren van al die winkels).
Irregular_Choice schreef:
24-01-2021 09:30
Horeca mis ik dan weer totaal niet. Ik mis wel een dag shoppen met mijn beste vriendin.
Hier precies hetzelfde!

Verder haalde ik bijna alles bij de action. Online bestellen kan idd ook maar dan moet je bij verschillende webshops zijn en action had gewoon alles. Daarnaast zit ik midden in een verbouwing en hebben we soms opeens wat nodig en zit alles dicht. En er is een kleine op komst dus lekker snuffelen of wagens uittesten (dat dan niet in action) mis ik ook zo erg!
Alle reacties Link kopieren
Ik mis de Action totaal niet want dat vond ik altijd al een prutswinkel waar ik nooit kon vinden waarvoor ik kwam en enorm lange rijen voor de kassa.
Eigenlijk mis ik geen enkele winkel behalve de IKEA en het tuincentrum.
Gatinmijnsok schreef:
24-01-2021 09:12
Niet alleen de action, ik mis meer winkels. Na 5 weken heb ik nu een aantal dingen gewoon nodig en die zijn of erg duur in webshops, zeker met verzendkosten idioot, of wil ik kunnen voelen en passen.
Ik ook. Heb eigenlijk een hekel aan winkelen maar m'n kind groeit overal snel uit de laatste weken en ik mis nog wat laatste items voor de baby-uitzet voor nummer 2. En we hebben een paar meubels die dringend vervangen moeten worden maar die we toch echt even fysiek willen zien in een showroom. Marktplaats lost al een hoop op maar ik mis het binnenlopen bij Hema e.d. zo langzamerhand wel een beetje.
nerdopviva schreef:
24-01-2021 09:33
De grote dingen kan ik ook wel online vinden, maar het gaat om kleine dingen: haakje voor in de badkamer, insteekmapjes, wol, breinaalden, onderbroeken, t-shirts. En dat kan ik allemaal online vinden, maar ik ga niet 8 euro voor een haakje bij Bol betalen als het voor 1,50 bij de Praxis ligt. Ik hoop toch wel dat alles snel weer open gaat (ook voor de eigenaren van al die winkels).
Ja precies. Boodschappen en drogisterij spullen bestellen we gewoon online, net als een nieuwe stofzuiger. Maar juist voor dat ene kapotte keukenitem van 3 euro vind ik een onlinebestelling zo onzinnig en in verhouding erg duur.
Alle reacties Link kopieren
Hier in de gemeente willen ze dat je doorzichtige zakken gebruikt voor een bepaald type afval. Bij de Action verkopen ze die in een maat die perfect past en en met trekband. Ideaal...maar ben er door heen. Dus ja, dat ga ik kopen zodra het weer kan.
Ik mis de action ook wel. Veel van de spullen die ze hebben zijn niet mega kwaliteit( al zitten er af en toe parels tussen die niet kapot te krijgen zijn zoals mijn gaming headset) maar ik vind het wel vaak fijn als een soort instapwinkel voor sommige spullen

Voorbeeld:ik wil een google nest kopen en daarmee mijn lampen aansturen. Maar die wi fi lampen bij de ah zijn 15 euro per stuk. Bij de action heb je een lijn die is 7 euro per stuk. Als uitprobeersel vind ik dat dan wel leuk om te proberen of het iets is. En zo heb ik wel meer van die kleine dingen daar gekocht om te kijken of ik er wat van vind. Daarna koop ik vaak duurdere varianten als het stuk is of veel problemen begint te geven
MrsDuck schreef:
24-01-2021 09:42
Hier in de gemeente willen ze dat je doorzichtige zakken gebruikt voor een bepaald type afval. Bij de Action verkopen ze die in een maat die perfect past en en met trekband. Ideaal...maar ben er door heen. Dus ja, dat ga ik kopen zodra het weer kan.
Jaaa precies die zakken waren hier ook op vorige week :-D
nerdopviva schreef:
24-01-2021 09:33
De grote dingen kan ik ook wel online vinden, maar het gaat om kleine dingen: haakje voor in de badkamer, insteekmapjes, wol, breinaalden, onderbroeken, t-shirts. En dat kan ik allemaal online vinden, maar ik ga niet 8 euro voor een haakje bij Bol betalen als het voor 1,50 bij de Praxis ligt. Ik hoop toch wel dat alles snel weer open gaat (ook voor de eigenaren van al die winkels).

Ik zoek dan creatieve oplossingen of doe het anders.
En van de meeste dingen heb ik sowieso wel een grote voorraad, dat dat scheelt.
Gaat de lamp kapot? Ik heb een hele doos reservelampen in alle vormen en maten om maar een voorbeeld te noemen.

Voor de winkeliers hoop ik inderdaad dat ze snel weer open mogen, voor mij zelf is het prima zo.
Gaan de winkels weer open ga ik echt niet in die drukte staan hoor!
Alle reacties Link kopieren
MrsDuck schreef:
24-01-2021 09:42
Hier in de gemeente willen ze dat je doorzichtige zakken gebruikt voor een bepaald type afval. Bij de Action verkopen ze die in een maat die perfect past en en met trekband. Ideaal...maar ben er door heen. Dus ja, dat ga ik kopen zodra het weer kan.
Van die oranje pmd-zakken?
Die kreeg je hier gratis bij de ah.
Zwartgroen schreef:
24-01-2021 09:41
Ja precies. Boodschappen en drogisterij spullen bestellen we gewoon online, net als een nieuwe stofzuiger. Maar juist voor dat ene kapotte keukenitem van 3 euro vind ik een onlinebestelling zo onzinnig en in verhouding erg duur.

Maar heb je dat dan écht nodig? Of is het gewoon het idee?
Alle reacties Link kopieren
Ik begin het nu ook wel te missen. Ik moet bv een klosje rood garen hebben. Ik vind zo'n artikel veelste duur om online te kopen + de verzendkosten daar bovenop.
Bij Bol zag ik ook een acrylverf/vernis voorbij komen die ik altijd bij Action koop voor mijn hobby.
Echt 10 Euro duurder bij Bol (zelfde merk en hoeveelheid) Ik moest echt 3x kijken o_o
Dus hopen maar dat alles snel weer open kan.
pindakaasjes wijzigde dit bericht op 24-01-2021 09:50
3.95% gewijzigd
LAgirl82 schreef:
24-01-2021 09:47
Maar heb je dat dan écht nodig? Of is het gewoon het idee?
Ik heb voor nu een workaround gevonden maar heb het straks graag weer in m'n kast liggen. Er is geen man overboord dus, maar door dat soort dingen ben je je ineens bewust hoe erg we gewend zijn om 'gewoon even' naar een winkel te kunnen.
Mevrouw75 schreef:
24-01-2021 09:20
Ik vind dat altijd zo bijzonder. Ik heb die 2x dat ik in de action was nog geen top knutselspul gevonden. Ik was best teleurgesteld eigenlijk.

Ze verkopen en hoop rommel maar ook best goede dingen.
Hun hobby lijm is van dezelfde kwaliteit als Pritt of Tess maar kost echt veel minder.

Hun dunne vouwblaadjes zijn van dubieuze kwaliteit maar dat is juist prima als je met gekleurd papier iets van papier-maché wilt maken.

Wiebeloogjes echt heel goedkoop en dan zit er wel eens een mislukte tussen maar dan zijn ze nog steeds goedkoper dan elders.

Ik koop er best veel voor mijn werk, ik weet precies wat goed en goedkoop is daar.
Alle reacties Link kopieren
LAgirl82 schreef:
24-01-2021 09:47
Maar heb je dat dan écht nodig? Of is het gewoon het idee?
Ik ben ook zo’n enorme spoil sport die dan gaat vinden dat we eigenlijk amper wat nodig hebben en dat het verwende aanstelleritis is. Ga een creatief denken enzo. Maar ja, ik denk het soms ook, oh, jammer dat de Hema dicht is (of mijn favoriete knutselwinkels) waar ik als laatste der mohikanen wél kom ;).

Dus bij mijn is het vooral het idee, maar het idee dat we héus zonder kunnen is ook wel weer aan mij besteed.

(Wij hadden in de eerste lockdown een week geen internet thuis, dat was heftig, maar ook weer lekker basaal).
Alle reacties Link kopieren
Mevrouw75 schreef:
24-01-2021 09:46
Van die oranje pmd-zakken?
Die kreeg je hier gratis bij de ah.
Nee, die niet. Hier krijgen we geen gratis zakken. De pmd gaat in een kliko.
Alle reacties Link kopieren
Zwartgroen schreef:
24-01-2021 09:50
Ik heb voor nu een workaround gevonden maar heb het straks graag weer in m'n kast liggen. Er is geen man overboord dus, maar door dat soort dingen ben je je ineens bewust hoe erg we gewend zijn om 'gewoon even' naar een winkel te kunnen.
Ja daar kwam ik vorige week ook achter toen mijn waterkoker er opeens mee ophield. Dan maar theewater koken in een pannetje totdat de vervanger met postNL geleverd werd maar anders was ik even naar de Blokker gefietst.
Alle reacties Link kopieren
Het enige wat ik altijd bij de Action kocht waren hun eco schoonmaakmiddelen. Er was een allesreiniger die rook ook zo heerlijk en kostte volgens mij nog geen 2 euro. Maar ik heb inmiddels Marcel's green soap ontdekt. Ruikt ook heerlijk. Gewoon bij de Appie en maar ietsje duurder.

Knutselspullen heb ik online besteld bij de Hema. Is toch prima spul?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven