Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Ik mis de action

24-01-2021 08:57 309 berichten
Totaal onbelangrijk maar wie heeft het er ook zo zwaar mee😅

Misschien kunnen we elkaar hier steunen en toekomstige aankopen delen
Alle reacties Link kopieren
Subnautica schreef:
24-01-2021 16:14
Trouwens, wisten jullie dat je bij de Wibra nu wel online kunt bestellen? Dus als er nog mensen zijn die Dasty nodig hebben....
Helaas alleen schoonmaakspullen. Hoopte zó op kinderkleding
Alle reacties Link kopieren
-
sallie68 wijzigde dit bericht op 24-01-2021 17:48
Reden: Verkeerde topic
0.00% gewijzigd
Mijn favoriete popcorn is die van de Action. Gelukkig had ik een redelijke voorraad ingeslagen vlak voor ze dicht gingen.
Alle reacties Link kopieren
Mevrouw75 schreef:
24-01-2021 09:58
Ja, en dan merk je dat een pannetje het prima doet🤣
Precies. Ik had pas een pannetje waarin iets vreselijk was aangebrand. Was geen duur pannetje, normaal had ik 'm weggegooid en bij IKEA een nieuwe gehaald. Nu gewoon even doorgezet om de zwarte laag te verwijderen. Half uurtje werk en de pan is weer als nieuw.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat ze niet failliet draaien aan X weken of maanden dicht moeten zijn.

Want dan hebben een boel mensen hier kennelijk een probleem :-).


Voor zij die tegen de grens wonen:
Hier in BE is ie open :-D.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren
Aurorus schreef:
24-01-2021 10:38
Ik mis de Action ook. En het is eigenlijk ook de enige winkel die ik écht mis.

Laatst ging mijn waterkoker kapot en moest ik dus een nieuwe kopen. Normaal gesproken was ik dan even naar de Action gefietst. Nu heb ik er maar eentje bij Blokker besteld, waarschijnlijk voor de dubbele prijs... Verder koop ik vaak deodorant, schoonmaakmiddelen en wasmiddel bij de Action. Dat is in de supermarkt/drogist een stuk duurder.

Klein leed, maar goed ;)
Blokker heeft ongeveer 25 waterkokers onder de 20 euro. De besparing die je daar op kunt halen door 'm bij Action te halen is te verwaarlozen lijkt me.
Alle reacties Link kopieren
ca726647543 schreef:
24-01-2021 18:18
Blokker heeft ongeveer 25 waterkokers onder de 20 euro. De besparing die je daar op kunt halen door 'm bij Action te halen is te verwaarlozen lijkt me.
Huil huil ... Hier is Blokker sinds kort failliet :-(.

Ik kwam liever bij Blokker dan die 1 keer per jaar bij Action.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren
Wissewis schreef:
24-01-2021 18:17
Ik hoop dat ze niet failliet draaien aan X weken of maanden dicht moeten zijn.

Want dan hebben een boel mensen hier kennelijk een probleem :-).


Voor zij die tegen de grens wonen:
Hier in BE is ie open :-D.
Plezierreizen naar BE zijn verboden geloof ik dus dan moet je met een heel goed verhaal komen ;-D
Alle reacties Link kopieren
OhDeer schreef:
24-01-2021 09:10
https://www.vpro.nl/programmas/prijsvechter.html

Kijk in de tijd dat je je verveeld eens naar deze docu over winkels als Action.
Je zult zien welke impact het heeft op de hele wereld en hoe jij daar zelf een rol in speelt. Dus qua economie en plastic.

Sinds ik deze docu heb gezien kom ik niet meer bij winkels als Action en mis het totaal niet.
Moeten we nu allemaal op die link gaan klikken ofzo?

Ik kom niet zo vaak bij de action, het decoratiespul vind ik er vaak goedkoop uitzien en gaat of is soms snel stuk

Ik koop er wel: Folie, vuilniszakken, boterhamzakjes, schuursponsjes, bakpapier, bakblikken en haarcreme
Caro_22 schreef:
24-01-2021 18:28
Plezierreizen naar BE zijn verboden geloof ik dus dan moet je met een heel goed verhaal komen ;-D
Sowieso na woensdag ook alleen maar voor werk/school, crematies en trouwerijen.
Alle reacties Link kopieren
ca726647543 schreef:
24-01-2021 18:18
Blokker heeft ongeveer 25 waterkokers onder de 20 euro. De besparing die je daar op kunt halen door 'm bij Action te halen is te verwaarlozen lijkt me.
Bij de Action kost een waterkoker volgens mij 6,95. Dat hebben ze bij Blokker niet.
Am Yisrael Chai!
fashionvictim schreef:
24-01-2021 21:00
Bij de Action kost een waterkoker volgens mij 6,95. Dat hebben ze bij Blokker niet.
En dat is volgens mij ook nog eens de 1.5 liter. Dus de grootste. Dan ben je toch vaak duurder bij blokker uit.
Alle reacties Link kopieren
BabyStarsShineBright schreef:
27-01-2021 16:46
En dat is volgens mij ook nog eens de 1.5 liter. Dus de grootste. Dan ben je toch vaak duurder bij blokker uit.
Maar dan hou je geen rekening met het vermogen.
En eerlijk gezegd vind ik zo'n plastic gevaarte er ook niet uitzien. Ik wil graag mooie spullen op mijn aanrecht
Sabeltandcavia schreef:
24-01-2021 11:39
Heb je een naaimachine Renee? Op Pinterest staan voorbeelden hoe je manden en dozen kunt maken van oude spijkerbroeken.
[


Was vandaag op zolder en daar staan lege bloempotten. Vind ik daar een klein bloempotje net zo hoog als de lippenstiften en de lippenbalsems en heb ze daar in gedaan. Stuk of 10 en staan rechtop, dus ik zie nu ook nog eens heel makkelijk welke ik moet hebben en het staat opgeruimd. Had ze eerst overal en nergens liggen.

Niet echt creatief zoals jouw voorbeelden maar vond het wel creatief bedacht. Tja we moeten toch wat, nu de action en Xenos dicht zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de Action echt een totaal overbodige winkel en mis er niks aan dat die dicht is. Grappig te lezen dat er zoveel Action fans zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik mis de spargo-doekjes, de vochtige (roze verpakking) en de stofdoeken.
Geen motto
Alle reacties Link kopieren
Renee* schreef:
27-01-2021 22:40
Was vandaag op zolder en daar staan lege bloempotten. Vind ik daar een klein bloempotje net zo hoog als de lippenstiften en de lippenbalsems en heb ze daar in gedaan. Stuk of 10 en staan rechtop, dus ik zie nu ook nog eens heel makkelijk welke ik moet hebben en het staat opgeruimd. Had ze eerst overal en nergens liggen.

Niet echt creatief zoals jouw voorbeelden maar vond het wel creatief bedacht. Tja we moeten toch wat, nu de action en Xenos dicht zijn.
In feite creatiever hoor. Je hebt het zelf bedacht ipv nagemaakt nav een plaatje.
Alle reacties Link kopieren
girasole3 schreef:
27-01-2021 22:53
Ik vind de Action echt een totaal overbodige winkel en mis er niks aan dat die dicht is. Grappig te lezen dat er zoveel Action fans zijn.
Want jij koopt liever je huishoudartikelen, drogisterijspullen etc bij de AH of Etos waar alles 2 of 3 keer zo duur is?
...
Alle reacties Link kopieren
Djessy schreef:
28-01-2021 10:23
Want jij koopt liever je huishoudartikelen, drogisterijspullen etc bij de AH of Etos waar alles 2 of 3 keer zo duur is?
Er zijn veel winkels en drogisterijen waar je met regelmaat de 1+1 actie hebt
Ben je altijd goedkoper uit
Bovendien, het goedkope schoonmaakspul is vaak zo waterig dat je er meer van nodig hebt. Of heeft onhandige grote schenktuitjes, of bij doekjes kijk je er al zo'n beetje gelijk door, zo dun
Alle reacties Link kopieren
pearle schreef:
28-01-2021 11:11
Er zijn veel winkels en drogisterijen waar je met regelmaat de 1+1 actie hebt
Ben je altijd goedkoper uit
Bovendien, het goedkope schoonmaakspul is vaak zo waterig dat je er meer van nodig hebt. Of heeft onhandige grote schenktuitjes, of bij doekjes kijk je er al zo'n beetje gelijk door, zo dun
Ik koop over het algemeen A-merken bij Action die zelfs als ze bij andere winkels in de aanbieding zijn, dan nog goedkoper zijn.

Anyway, ik mis de Action ook.
...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben bijna door mijn voorraad fietslampjes heen :-|
Bij het Kruidvat verkopen ze ze ook, maar dan wel voor het dubbele.
En ook al gaat het maar om minimale bedragen, ik vind dat dan toch zonde.
Gelukkig is het deze winter nog nauwelijks echt koud geweest, want meestal haal ik bij de Action ook ladingen handschoenen (die dan steevast weer kwijtraken). Maar dit jaar gaat de voorraad niet zo hard.
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
juliet64 schreef:
28-01-2021 12:50
Ik ben bijna door mijn voorraad fietslampjes heen :-|
Bij het Kruidvat verkopen ze ze ook, maar dan wel voor het dubbele.
En ook al gaat het maar om minimale bedragen, ik vind dat dan toch zonde.
Gelukkig is het deze winter nog nauwelijks echt koud geweest, want meestal haal ik bij de Action ook ladingen handschoenen (die dan steevast weer kwijtraken). Maar dit jaar gaat de voorraad niet zo hard.
Ik heb herlaadbare lampjes van de Decathlon. Die geven echt goed licht en gaan jaren mee. Die goedkope lampjes van de Hema/action ed zijn vaak echt niet nuttig, je ziet mensen echt niet.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Blokker heeft fietslampjes voor maar iets van 3 euro per setje en allemaal leuke kleurtjes ook nog eens.

Ik ben fan van de microvezeldoekjes, allesreiniger, Robijn wasmiddel, sponsjes, opbergbakken, notitieboekjes, agenda's, potloden, gummen, plasticfoliedingetjes om papieren in te doen etc. Als ik die moet hebben ga ik standaard naar de Action (nou ja Robijn koop ik 1+1 gratis als ik de kans krijg, maar ik ga wel altijd even kijken of ze een lekker luchtje hebben staan bij Action, dan neem ik weleens een flesje mee als ik bijna door mijn wasmiddel heen ben).

En dan snuffel ik meteen tussen de "leuke meuk", zo had ik laatst 2 super leuke gouden kandelaren gevonden waar ik al eeuwen naar opzoek was voor maar 1,50 per kandelaar en ook meteen zo'n elektrische kaars die erin kon. Mijn klok komt ook van de action, heb zitten zoeken tussen exemplaren van 100 tot 200 euro maar deze was 8 euro en leuker dan die dure krengen haha. Soms zit er echt leuk spul tussen en dan kost het geen drol.

Dus ja, de Action mis ik wel. :(
Alle reacties Link kopieren
Ik denk soms wel eens dat ik de enige in Nederland ben, die nooit bij de Action komt. ;-D Nou ja, ik ben er ooit wel geweest... maar ik was niet onder de indruk. Misschien ben ik te weinig prijsbewust ofzo. Of te lui. Ik vind de Action ook te ver weg; zeker 4 km rijden / fietsen, terwijl ik Kruidvat, Blokker, Hema, Xenos en 3 supermarkten op loopafstand heb.
Ik mis allerlei winkels nu, maar niet de Action.
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Alle reacties Link kopieren
Ik loop vaak langs de Action in ons winkelcentrum, want die zit pal naast de Jumbo die wel open is. Zag ik daar van de week iemand zeker tien minuten lang verlangend tegen het raam naar binnen staan kijken - ik denk nog: "boh die mist de Action echt". Iemand van jullie toevallig :rofl:

Voorlopig zelf nog geen afkickverschijnselen zelf.
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven