Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Jouw corona-aankopen

30-03-2020 01:01 268 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat heb jij al gekocht om de quarantaine te overleven? Ik kocht al een dure koptelefoon zodat ik hier rustig kan thuiswerken.

Op webshops zag ik dat puzzels en tondeuses vaak uitverkocht waren. Of koop jij net extra veel kleding online nu?

In België zijn alle winkels die geen voeding verlopen gesloten. In NL is het nog op vrijwillige basis als ik het goed begrijp
Ik heb in de loop van een week drie cropped skinny jeans gekocht in drie verschillende kleuren en me daarna voorgenomen om ermee te stoppen anders ga ik nog eens failliet als ik eraan toe blijf geven.
Alle reacties Link kopieren
[...]
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 30-03-2020 05:26
Reden: Trollen
96.92% gewijzigd
Een tweede koffiepot zodat vriend en ik elkaar niet hoeven te storen tijdens het werk om een bakkie te bietsen. Verder zijn dit goedkope tijden voor ons. We kunnen allebei ons normale werk vanuit huis voortzetten. Geen treintickets, geen benzine, geen kop koffie hier, lunch daar. Geen uitstapjes. Niet winkelen. Alleen maar vaste lasten en een beetje meer boodschappen.
Alle reacties Link kopieren
niks eigenlijk. wilde een nieuw spel kopen, maar dat is voor 2 personen, dus kan voorlopig niet, dus heb maar even laten zitten.
(heb wel troostchocola gekocht)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Vooral t tuincentrum gespekt op de eerste maandag (doodstil, toen wel) en onlineeen doos constructie speelgoed voor mn dochter. Maar das nogsteeds niet geleverd :bonk:
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
En die troostchocolade was dan nog omdat ik bij de kassa zoveel afstand moest houden dat ik voor het rek chocolade stond. Hebben ze volgens mij expres daar weggezet
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat maaltijdvervangende shakes het volgende wordt...
Of ik moet komkommer gaan hamsteren ipv troostchocola :facepalm: :cry:
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Apatura schreef:
30-03-2020 01:18
Ik denk dat maaltijdvervangende shakes het volgende wordt...
Of ik moet komkommer gaan hamsteren ipv troostchocola :facepalm: :cry:
dan hamster ik liever niks, komkommer is zo niet lekker
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook maar wat lente kleding gekocht online, ik heb niet veel van voorgaande jaren en begint toch langzaam aan wat warmer te worden. Helaas was de eerste lading niet zo'n succes, van de 10 kledingstukken moeten er 8 terug, dat is het nadeel als je niet meteen kan passen.
Alle reacties Link kopieren
[...]
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 30-03-2020 05:28
Reden: Trollen
0.00% gewijzigd
Een statief voor mijn telefoon om filmpjes op te nemen voor mijn klas
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een aantal wii spellen gekocht. Als de kinderen netjes hij werk van school doen en zich rustig houden als ik online vergadert dan krijgen ze einde van de week een nieuw spel. Misschien niet de beste opvoedingsmethode maar het werkt redelijk goed. Hoe de kinderen niet heel erg te motiveren
.
anoniem_395854 wijzigde dit bericht op 11-06-2020 22:59
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Een grote trampoline zodat dochter haar energie kwijt kan.
Een nieuwe laptop voor dochter nu ze thuisonderwijs moet volgen. Mijn laptop werd hier voor gebruikt maar ik heb zelf ook studieopdrachten en ik was steeds bang dat die per ongeluk zouden worden verwijderd.

Voor mezelf nog geen aankopen gedaan. Er staat momenteel niets op mijn wensenlijstje.
summerheat schreef:
30-03-2020 06:30
Een grote trampoline zodat dochter haar energie kwijt kan.
Een nieuwe laptop voor dochter nu ze thuisonderwijs moet volgen. Mijn laptop werd hier voor gebruikt maar ik heb zelf ook studieopdrachten en ik was steeds bang dat die per ongeluk zouden worden verwijderd.

Voor mezelf nog geen aankopen gedaan. Er staat momenteel niets op mijn wensenlijstje.
Maak sowieso alsjeblieft backups van je opdrachten!
We hadden ons in januari toevallig net getrakteerd op een nieuw iPad en laptop, dus digitaal thuiswerken gaat gelukkig goed. We hebben wel printpapier en een cartridge gekocht want de kinderen moeten veel werkjes uitprinten.
Ook hebben we 2 extra iPhone opladers gekocht om op meerdere plekken van het huis te kunnen opladen en niet midden in een conference call weg te vallen.
Verder alvast wat nieuwe basis kleding voor de kids.

Ik heb andere aankopen juist uitgesteld. We hebben net de keuken verbouwd en ik had me verheugd om die te gaan stylen. Ik vindt het nu alleen echt zonde om m’n geld uit te geven aan nieuw theedoeken, potjes en frutsels. Ik heb een tijdelijk contract, dus wie weet hebben we het geld nog hard nodig...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb puzzels gekocht voor mijn dochter om de bezig te houden. Helaas waren de puzzels te makkelijk. Ze is 2,5. Maar heeft de 24 stukjes puzzel in 3 minuten af. Daar gaat mijn idee van even bezig zijn. Mama andere puzzzzzzzzzzel. Nu maar op zoek naar 50 stukjes of zo.... verder stoepkrijt, wel effectief en een bak met speelzand, ook effectief, echter moet het wel warmer zijn als 5 graden.
Als je niks doet, gebeurt er ook niks!
Alle reacties Link kopieren
Legpuzzels had ik al gekocht, dik een week voor de quarantaine inging (vooruitziende blik).

Verder heb ik mezelf alleen op een grote bos bloemen getrakteerd omdat ik nu thuiszit en er van kan genieten.
Internetshoppen doe ik niet, en lekkere dingen kopen ook niet meer, want ik beweeg ook minder dan normaal.

Was niet van plan om met tien kilo extra overgewicht uit quarantaine te komen. ;-)
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
- Een bureaustoel
- Een nieuw extra beeldscherm
- Headset.

Duur grapje, die quarantaine
Valhalla! Where the brave may live Forever!
Alle reacties Link kopieren
Een laptop voor thuiswerken.

Wij betalen tijdelijk de boodschappen voor onze hulp omdat al haar huisjes hebben afgezegd.

Zakdoeken, neusspray, paracetamol en multi vitaminen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook veel meer geld kwijt. De kinderen eten veel meer dan wanneer ze op school zitten. En lekkerder pistolets lekker dingetjes. Dus veel meer boodschappen.
En stiften, kleurspullen, ander speelgoed om ze bezig te houden.
Disney + kanaal erbij besteld.
Nieuwe fiets voor de oudste.
Geen goedkope tijd hier.
Wat speelgoed voor de kinderen en een stapeltje boeken voor mezelf.
De kinderbijslag komt 1 april maar heb al op voorhand online een stapel kleding voor de kinderen besteld. 🙂
Alle reacties Link kopieren
00suus00 schreef:
30-03-2020 06:47
Ik heb puzzels gekocht voor mijn dochter om de bezig te houden. Helaas waren de puzzels te makkelijk. Ze is 2,5. Maar heeft de 24 stukjes puzzel in 3 minuten af. Daar gaat mijn idee van even bezig zijn. Mama andere puzzzzzzzzzzel. Nu maar op zoek naar 50 stukjes of zo.... verder stoepkrijt, wel effectief en een bak met speelzand, ook effectief, echter moet het wel warmer zijn als 5 graden.
Hier hielp het ook (tijdelijk) om een paar puzzels door elkaar te gooien.
Ik heb sneakers, twee bloesjes, twee broeken en een trui gekocht. Allemaal in de sale maar toch. Ik wilde er leuk bij zitten in de calls, maar tot nu toe is het te fris dus kan ik het niet dragen.

Ook voor de kids kleding gekocht. Maar ja, we gaan niet uit eten, hebben geen benzinekosten, geen uitstapjes en geen koffie hier en daar en dat weegt ruimschoots op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven