Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Keelpijn bij slikken

16-09-2020 06:18 72 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoals de titel zegt ben ik net wakker geworden met keelpijn bij het slikken. Het valt nog wel mee, maar twijfel of ik mij af moet melden op het werk en mij te laten testen.

De pijn zakt nu iets af tijdens het drinken en ben totaal niet verkouden of koortsig. Kan keelpijn bij covid horen?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb intussen een afspraak vrijdagmiddag. Wel een eind verder weg maar ik wil het graag weten. Keelpijn wordt hier steeds erger nml.
Alle reacties Link kopieren
Tweede dag met keelpijn, inmiddels ook verhoging. Vandaag serieus een poging doen om een test in te plannen. Ik zie dat het met digid niet gaat werken.
Alle reacties Link kopieren
Je kan ook bellen er staat een tel nr bij.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Klopt, dat was ik ook van plan. Het telefoonnummer is vanaf acht uur bereikbaar. Gister is het niet gelukt en was er een mega wachtrij.
Alle reacties Link kopieren
Afspraak voor een test staat zaterdagochtend gepland, locatie is 60 km verderop.
Alle reacties Link kopieren
yukon schreef:
16-09-2020 08:08
Ik heb exact dezelfde klacht.
Ik heb corona.
Dus jij hebt alleen keelpijn? Lijkt me niet relaxt om corona te hebben maar als je er vanaf komt met alleen keelpijn dan zou dat wel mooi zijn toch?
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook het afgelopen jaar meerdere keren keelpijn en oorpijn gehad, maar dit duurde meestal maar 10 minuten a een uur.
Ik heb mijn huisarts gebeld maar die vond het niet nodig om me te laten testen, omdat de keelpijn weer weg was. Ik heb verder geen koorts gehad of zo.
Ik denk dat ik misschien een hele lichte versie heb gehad.
Alle reacties Link kopieren
boannan schreef:
17-09-2020 09:51
Dus jij hebt alleen keelpijn? Lijkt me niet relaxt om corona te hebben maar als je er vanaf komt met alleen keelpijn dan zou dat wel mooi zijn toch?
Nee niet alleen keelpijn.
Maar daar ging het om in dit topic.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen corona! Uitslag met 22 uur, super fijn. Hopelijk heb jij het ook niet anoniempje!
Alle reacties Link kopieren
Vriend had ook alleen keelpijn deze week. Vanochtend gebeld dat het Corona is, terwijl hij eigenlijk al geen klachten meer heeft. Ik ben dag later getest, voel mij alleen licht verkouden, maar zal ook wel Corona zijn.
Alleen keelpijn kan dus wel degelijk Corona zijn.... Maar ach: als ik het dan toch moet krijgen, dan maar zo, hebben we dat iig al gehad 😜
anoniempje,beterschap en sterkte met je uitslag! :rose:
hova schreef:
19-09-2020 18:59
Vriend had ook alleen keelpijn deze week. Vanochtend gebeld dat het Corona is, terwijl hij eigenlijk al geen klachten meer heeft. Ik ben dag later getest, voel mij alleen licht verkouden, maar zal ook wel Corona zijn.
Alleen keelpijn kan dus wel degelijk Corona zijn.... Maar ach: als ik het dan toch moet krijgen, dan maar zo, hebben we dat iig al gehad 😜
Gelukkig hebben jullie alleen lichte klachten. Hoe gaat het nu met jullie? Beterschap! :redrose:
Alle reacties Link kopieren
Geraldine schreef:
19-09-2020 21:36
Gelukkig hebben jullie alleen lichte klachten. Hoe gaat het nu met jullie? Beterschap! :redrose:
Dankjewel! Gaat ok hoor. Vriend is al klachtenvrij en mag vanaf dinsdag weer de deur uit. Ik ben nog wat snotterig. Als ik 24 uur klachtenvrij ben zou ik vanaf woensdag weer de deur uit mogen.
Ik vind het vervelender voor mijn dochters, die moeten vanaf ons klachtenvrij zijn nog 10 dagen thuis blijven ... Vooral funest voor oudste, die net een paar weken aan haar afsluitende stage voor hbo begonnen is...
Alle reacties Link kopieren
Hier net de uitslag ontvangen, gelukkig negatief. Voor mij nog wel even uitzieken maar ouders en zussen kunnen weer lekker hun eigen ding doen en het huis uit.
hova schreef:
20-09-2020 11:02
Dankjewel! Gaat ok hoor. Vriend is al klachtenvrij en mag vanaf dinsdag weer de deur uit. Ik ben nog wat snotterig. Als ik 24 uur klachtenvrij ben zou ik vanaf woensdag weer de deur uit mogen.
Ik vind het vervelender voor mijn dochters, die moeten vanaf ons klachtenvrij zijn nog 10 dagen thuis blijven ... Vooral funest voor oudste, die net een paar weken aan haar afsluitende stage voor hbo begonnen is...
Fijn dat het de goede kant op gaat! Even een vraagje: Wat doe je dan zoals de hele dag als je niet naar buiten mag? Mocht het zo zijn dat mijn
vriend en ik in quarantaine moeten,liever niet natuurlijk,zo ben ik erg blij met onze ruime keuze aan Dvd's,boeken,Netflix en gelukkig hebben we ook een balkon. We gaan ons dan wel vermaken.
anoniem_pje_x schreef:
20-09-2020 18:36
Hier net de uitslag ontvangen, gelukkig negatief. Voor mij nog wel even uitzieken maar ouders en zussen kunnen weer lekker hun eigen ding doen en het huis uit.
Hartstikke fijn! :)
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig, hoop dat je snel weer opknapt!
Alle reacties Link kopieren
Geraldine schreef:
20-09-2020 20:35
Fijn dat het de goede kant op gaat! Even een vraagje: Wat doe je dan zoals de hele dag als je niet naar buiten mag? Mocht het zo zijn dat mijn
vriend en ik in quarantaine moeten,liever niet natuurlijk,zo ben ik erg blij met onze ruime keuze aan Dvd's,boeken,Netflix en gelukkig hebben we ook een balkon. We gaan ons dan wel vermaken.
Van alles, op zich kan ik mij prima vermaken. Ben leerkracht maar heb nog een hoop werk dat online kan, dus daar heb ik nu tijd voor. Vandaag even in de tuin gewerkt, aan een fotoboek op Albelli gewerkt, lekker boek gelezen. Met dochter cake gebakken en een filmpje gekeken...
Vermaak mij (nu nog) best hoor. 😉
Alle reacties Link kopieren
Mosterd
hova schreef:
20-09-2020 21:51
Van alles, op zich kan ik mij prima vermaken. Ben leerkracht maar heb nog een hoop werk dat online kan, dus daar heb ik nu tijd voor. Vandaag even in de tuin gewerkt, aan een fotoboek op Albelli gewerkt, lekker boek gelezen. Met dochter cake gebakken en een filmpje gekeken...
Vermaak mij (nu nog) best hoor. 😉
Heel fijn om te horen! Het is natuurlijk niet leuk om binnen te zitten maar uiteraard belangrijk om er het beste van te maken. Ik las ergens dat jij
je testresultaat nog niet hebt? Wat duurt het toch allemaal onwijs lang en ook om je te laten testen!
Alle reacties Link kopieren
Geraldine schreef:
21-09-2020 18:05
Heel fijn om te horen! Het is natuurlijk niet leuk om binnen te zitten maar uiteraard belangrijk om er het beste van te maken. Ik las ergens dat jij
je testresultaat nog niet hebt? Wat duurt het toch allemaal onwijs lang en ook om je te laten testen!
Nee klopt, officieel nog steeds niet en vrijdag getest.... ze hebben het blijkbaar erg druk momenteel.
hova schreef:
21-09-2020 22:33
Nee klopt, officieel nog steeds niet en vrijdag getest.... ze hebben het blijkbaar erg druk momenteel.
Ja,het is zeker enorm druk. Heb je inmiddels je testresultaat?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven