Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Ken jij op dit moment iemand met corona

27-09-2020 09:31 191 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Volgens het media is corona weer flink aan het opspelen.

In mijn omgeving ken ik op dit moment niemand met corona en ik woon dan nog wel in de randstad!

Ik ben benieuwd of er mensen op het forum op dit moment iemand kennen die nu of afgelopen dagen positief is getest op corona.
#doeslief
Ik ken niemand in mijn omgeving met corona.
Ook niet tijdens de 'eerste golf'.
Alle reacties Link kopieren
flipje2 schreef:
27-09-2020 09:39
Volgens het de media?

Volgens de testresultaten, bedoel je. Cijfers liegen niet. Wees maar blij dat je naasten gezond zijn.

En houd afstand.
Cijfers liegen dus wel. Test resultaten zijn onbetrouwbaar!
#doeslief
Alle reacties Link kopieren
MarindaH schreef:
27-09-2020 09:57
En Loesie, bevestigt dit je vermoedens of niet?
Nee. Viva forum zit vol met slapende schapen.
#doeslief
Alle reacties Link kopieren
In maart kende ik niemand en nu een stuk of 8
Vind het trouwens sneu dat TO gelijk wordt weggezet als viruswappie. Jammer dat je op VivaForum gelijk wordt weggezet als een gek terwijl je (kritische) of normale vragen stelt.
Loesiepoesie schreef:
27-09-2020 10:06
Nee. Viva forum zit vol met slapende schapen.

Oh, wordt dit weer zo'n verhaal. Vermoeiend. Succes met je topic hoor.
Alle reacties Link kopieren
Slushpup schreef:
27-09-2020 10:07
Vind het trouwens sneu dat TO gelijk wordt weggezet als viruswappie. Jammer dat je op VivaForum gelijk wordt weggezet als een gek terwijl je (kritische) of normale vragen stelt.
Wie het woord 'schapen' gebruikt is meteen af.
Alle reacties Link kopieren
Ik kende er in maart meerdere. Nu nog niemand. Midden van het land. Ik hoop dat het zo blijft en mijn naasten niet ziek worden.
Alle reacties Link kopieren
Loesiepoesie schreef:
27-09-2020 10:06
Nee. Viva forum zit vol met slapende schapen.

Hoezo dan? Hebben de mensen die ze kennen niet echt corona? Of zijn het er niet genoeg?
Such fun!1
Slushpup schreef:
27-09-2020 10:05
Ik ken niemand in mijn omgeving met corona.
Ook niet tijdens de 'eerste golf'.
Ik ook niet. Ik snap de vraag wel en zoek er niet gelijk een complottheorie achter. Bijzondere reacties weer.
Alle reacties Link kopieren
Slushpup schreef:
27-09-2020 10:07
Vind het trouwens sneu dat TO gelijk wordt weggezet als viruswappie. Jammer dat je op VivaForum gelijk wordt weggezet als een gek terwijl je (kritische) of normale vragen stelt.
TO: ‘Viva forum zit vol met slapende schapen’
Alle reacties Link kopieren
Ik ken niemand met Corona en dat wil ik ook zo houden .
Hou me aan de maatregelen, hoewel ik helaas weleens wat vergeet.
kerst wijzigde dit bericht op 27-09-2020 10:22
3.00% gewijzigd
Calypso- schreef:
27-09-2020 10:13
Ik ook niet. Ik snap de vraag wel en zoek er niet gelijk een complottheorie achter. Bijzondere reacties weer.

Ik ken ook niemand, maar ik snap de vraag niet. Je kijkt toch nieuws? Je hoort toch artsen vertellen over de situatie in ziekenhuizen? Je hoort mensen op straat die vertellen over naasten die ziek zijn? Je ziet letterlijk mensen die ziek zijn. Je kijkt toch verder dan je neus lang is?
Alle reacties Link kopieren
Calypso- schreef:
27-09-2020 10:13
Ik ook niet. Ik snap de vraag wel en zoek er niet gelijk een complottheorie achter. Bijzondere reacties weer.
Als je even loept weet je genoeg.
Ik kende een aantal mensen die positief getest waren toen in Hillegom.
Overigens hadden ze alleen geen klachten en wilde ze getest worden omdat ze er geweest waren.
nerdopviva schreef:
27-09-2020 10:17
Ik ken ook niemand, maar ik snap de vraag niet. Je kijkt toch nieuws? Je hoort toch artsen vertellen over de situatie in ziekenhuizen? Je hoort mensen op straat die vertellen over naasten die ziek zijn? Je ziet letterlijk mensen die ziek zijn. Je kijkt toch verder dan je neus lang is?
Ik zie dat en ik geloof het ook allemaal. Heb een beroep waarin ik veel contact heb met mensen en ik heb ook weleens gedacht “ ik ken nog niemand die het heeft en hoe komt het dat ik het nog niet heb opgelopen ?”
Nee, ik ken niemand persoonlijk met corona.

Wel is er een geval bekend op de school van mijn dochter en kennen patiënten van mij mensen die eraan zijn overleden of besmet zijn geraakt.
Sjulia schreef:
27-09-2020 10:20
Als je even loept weet je genoeg.
Dat heb ik dan weer niet gedaan.. Los van complottheorieën en dat het allemaal nep is , want ik geloof er absoluut in, snap ik de vraag.
Ik woon in the middle of nowhere, ver van de grote boze Randstad en ik ken 8 besmette mensen.
Heeft Willem Engel geen forum mop?
Alle reacties Link kopieren
Star3 schreef:
27-09-2020 10:34
Heeft Willem Engel geen forum mop?
Nou, lijkt me beter van niet.
Eenzame opsluiting zonder internet zou een mooie oplossing zijn.
Stressed is just desserts spelled backwards
In maart-april welgeteld een persoon. De afgelopen weken al een stuk of vijf, afkomstig uit diverse grote Belgische (Vlaamse) steden. Ook ken ik redelijk wat mensen in quarantaine want besmet familielid of huisgenoot (dus los van uit rode zone teruggekeerd).
Alle reacties Link kopieren
Ik haak al af bij 'het media'.
1 familielid is eraan overleden en 1 familielid is net weer thuis van ziekenhuisopname. (Maar zal wel door TO als niet waar worden bestempeld). Bah.
anoniem_64989bb158d94 wijzigde dit bericht op 27-09-2020 10:41
25.96% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
En ja, de moeder van mijn beste vriendin is aan het coronavirus overleden (fitte vrouw van begin zeventig) en diezelfde beste vriendin ligt nu ook op de intensive care met corona.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven