Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Kinderen meenemen op achterbank naar test

18-01-2021 10:07 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi
Is het toegestaan om mijn kleuter mee te nemen op de achterbank als ik voor een test ga?
Heb al eerder een test gehad dus zelf geen spanning en weet dat het met 2 minuutjes gepiept is. Net aan de corona infolijn vergeten te vragen.
Alle reacties Link kopieren
Wattenbolleke schreef:
18-01-2021 11:38
Dat mag toch ook gewoon? Of het verstandig is, is iets anders. Maar het is niet tegen de regels ofzo.

Gelukkig is het hier nog niet aan de orde geweest!
nee dus
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
18-01-2021 11:42
nee dus
Heb je een linkje waar dat staat? Ik kom alleen tegen dat je huisgenoten ook thuis moeten blijven als er koorts of benauwdheid is.
Alle reacties Link kopieren
Wattenbolleke schreef:
18-01-2021 11:43
Heb je een linkje waar dat staat? Ik kom alleen tegen dat je huisgenoten ook thuis moeten blijven als er koorts of benauwdheid is.
TO mag haar kind niet ergens afgeven, want TO heeft klachten
We weten niet welke klachten, als ze koorts heeft, mogen haar huisgenoten ook nergens heen
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn peuter al drie keer mee genomen, ben alleenstaand en kan haar moeilijk alleen thuis laten.
Overigens is ze toen gewoon in de auto blijven zitten, terwijl ik uitstapte (testen op werk, niet via drive through). Ik snap nooit zo wat mensen daar zo vreselijk aan vinden. Zolang het geen 28 graden is buiten (of -20), overleven ze dat echt wel even. Muziekje aan en klaar.
Alle reacties Link kopieren
Wattenbolleke schreef:
18-01-2021 11:23
Maar in de tijd tussen test en uitslag mag het hele gezin toch nog doen wat ze willen? Dus als ik getest ben, mag mijn kind gewoon op het kdv zijn of buiten spelen.
Dus naar de buurvrouw is ansich geen heel gek idee toch? Behalve dat ik als buurvrouw niet op zou passen..
Ik las pas een hele aardige: gedraag je bij alles alsof je besmet bent. Als iedereen dat doet is het probleem een stuk sneller voorbij. En in dit specifieke geval helemaal. Als je je laat testen is de kans al groter dan gemiddeld dat je besmet bent. Dus gewoon thuis blijven. Kleine moeite, groot resultaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven