Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Moeilijk doen om het moeilijk doen, ik snap het niet.

30-11-2021 18:56 162 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de Tweet wat geanonimiseerd maar het viel me op dat deze dame nog redelijk wat bijval kreeg.

Afbeelding



TO trapt af:

Het kabinet probeert de scholen open te houden om te voorkomen dat ouders verplicht thuis blijven, kinderen achterstanden oplopen zowel op sociaal als wat betreft de leerstof.

Dat is een goed streven en er wordt een minimale "tegenprestatie" gevraagd; testen en een mondkapje, geen onoverkomelijk ongemak.

Als ik zie wat overige groepen in de samenleving hebben moeten inleveren en nog inleveren denk ik niet dat deze mevrouw veel recht van klagen heeft.

Kort samengevat : Wat een asociale hork is deze vrouw.


Wat vinden jullie hier nu van?

Ik vind dat deze dame

Totaal aantal stemmen: 347

Verplicht een weekje op een IC afdelingen moeten meedraaien. (26%)
Lekker met haar kind op een onbewoond eiland moet gaan wonen. (14%)
Compleet genegeerd moet worden. (33%)
Het voorbeeld is dat er bezuinigd is op psychiatrische zorg. (9%)
Gelijk heeft. (18%)
hollebollegijs wijzigde dit bericht op 30-11-2021 19:06
0.00% gewijzigd
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
"90 procent van besmette KLM-passagiers uit Zuid-Afrika is gevaccineerd"


Nu.nl


Lekker dan!
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
05-12-2021 14:19
"90 procent van besmette KLM-passagiers uit Zuid-Afrika is gevaccineerd"


Nu.nl


Lekker dan!




Misschien beschermen de huidige vaccins niet tegen de Omicron variant?
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
hollebollegijs schreef:
05-12-2021 15:48
Misschien beschermen de huidige vaccins niet tegen de Omicron variant?
Het was niet allemaal omicron, 14 stuks, maar toch, zoveel gevaccineerde mensen baart wel zorgen.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
05-12-2021 16:15
Het was niet allemaal omicron, 14 stuks, maar toch, zoveel gevaccineerde mensen baart wel zorgen.
Maar hoeveel van deze mensen hadden ook daadwerkelijk klachten? Wordt dat ook vermeld? Dat je kennelijk nog makkelijk besmet kan worden als gevaccineerde dat was inmiddels toch wel duidelijk.
Vladimir schreef:
05-12-2021 17:11
Maar hoeveel van deze mensen hadden ook daadwerkelijk klachten? Wordt dat ook vermeld? Dat je kennelijk nog makkelijk besmet kan worden als gevaccineerde dat was inmiddels toch wel duidelijk.
Kan wel zijn, maar 90% was vast niet voorzien. Wel heel erg veel.
Alle reacties Link kopieren
Sietske Bergsma en Annelies Strikkers maken het momenteel wel heel bont.
zo roepen op om informatie te verzamelen over de - overleden - 14 jarige Wouter.

Deze jongen overleed tijdens het sporten en de moederhart dames vinden dat ze er recht op hebben te weten of Wouter gevaccineerd is.

Afbeelding


De dames maken zich niet populair.

https://www.flaironline.nl/column/ouder ... accineerd/
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
hollebollegijs schreef:
09-12-2021 21:11
Sietske Bergsma en Annelies Strikkers maken het momenteel wel heel bont.
zo roepen op om informatie te verzamelen over de - overleden - 14 jarige Wouter.

Deze jongen overleed tijdens het sporten en de moederhart dames vinden dat ze er recht op hebben te weten of Wouter gevaccineerd is.

Afbeelding


De dames maken zich niet populair.

https://www.flaironline.nl/column/ouder ... accineerd/
Wat een naar giftig wijf is dat toch, bah bah :@

Totaal geschift. Alle realiteitszin én fatsoen uit het oog verloren. Met d’r zogenaamde moederhart rouwende ouders lastigvallen, over het hoofd van een overleden kind heen.

Walgelijk. En ik wil ook dat ze nou eens een keer kapt met beweren dat ze deze idioterie namens alle moeders en voor alle kinderen uitkraamt. Mijn kind en ik willen helemaal niks te maken hebben met haar schadelijke debiele beweringen.
Marelyse schreef:
11-12-2021 11:18
Totaal geschift. Alle realiteitszin én fatsoen uit het oog verloren. Met d’r zogenaamde moederhart rouwende ouders lastigvallen, over het hoofd van een overleden kind heen.

Walgelijk. En ik wil ook dat ze nou eens een keer kapt met beweren dat ze deze idioterie namens alle moeders en voor alle kinderen uitkraamt. Mijn kind en ik willen helemaal niks te maken hebben met haar schadelijke debiele beweringen.
Volledig mee eens. Hoe haal je het in je hoofd? Wat een naar mens.
Alle reacties Link kopieren
koko67 schreef:
03-12-2021 19:26
Ik werk ook op VO en wij werden zo schijtziek hiervan dat we gisteren in de vergadering besloten hebben om een excelbestandje te maken, 2 keer een waarschuwing is naar huis. Leerling kan dan online les volgen tot hij/zij zeker weet dat dat mondkapje gebruikt gaat worden.
Ik ben er blij mee.
Tijdens de 2e lockdown hadden we ook strenge regels bij de online lessen.
Op een stoel aan een tafel, aangekleed en geen hoodie. Camera verplicht aan.
Dat werkte ( na een hoop gemekker) erg goed. De lessen verliepen gestructureerd, dat was fijn.
Veel pubers gaven daarna aan de strenge regels achteraf heel fijn te hebben gevonden.
Ik snap de verboden hoodie niet helemaal, wat is daar mis mee? Of bedoel je dat ze de capuchon niet op mogen?
Alle reacties Link kopieren
jeanine75 schreef:
11-12-2021 22:05
Ik snap de verboden hoodie niet helemaal, wat is daar mis mee? Of bedoel je dat ze de capuchon niet op mogen?
Je stelt die vraag niet aan mij, maar ik snap het wel. Als ze allemaal diep weggedoken zitten in hun hoodie en daarbij dan ook nog bij elkaar gedromd voorbij lopen zie je niet (goed) of ze wel of niet een kapje op hebben. Hier worden er ook verdacht veel hoodies gedragen. Alles om dat kapje maar niet op te hoeven zetten. Op 'mijn' school zijn we constant in gevecht om die dingen en hoe we het ook aanpakken, ruim de helft heeft gewoon schijt aan alles.

Alle reacties Link kopieren
jeanine75 schreef:
11-12-2021 22:05
Ik snap de verboden hoodie niet helemaal, wat is daar mis mee? Of bedoel je dat ze de capuchon niet op mogen?
Ja, ik had iets duidelijker moeten zijn. Ik bedoel inderdaad de capuchon.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven