Geen resultaten gevonden Probeer een andere zoekterm

Zoekfilters:

Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Niet meer ongesteld sinds 2e Pfizer prik

14-07-2021 18:00 82 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
De titel zegt het al. Sinds mijn 2e vaccinatie ben ik niet meer ongesteld geworden. Daarvoor kon je de klok erop gelijk zetten, 26 dagen. Nu dag 38.
Uiteraard getest en niet zwanger. Zijn er meer hier? Gewoon benieuwd.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik durf het bijna niet te zeggen vanwege dat ik er zelf niet in geloof: sinds de eerste Pfizer al is mijn menstruatie van de rel. Te vroeg, te laat, te lang. Half juni had ik de tweede prik te pakken.
Ik kan gewoon niet geloven dat er een link is, maar gek is het wel. Ik ben 41, overgang lijkt me wat vroeg.
Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben sinds mijn eerste prik niet meer ongesteld geworden. Nu 10 dagen over tijd. Ik ben wel eens vaker wat dagen later. Niet getest overigens, maar heb ook geen enkel symptoom waardoor ik zou verwachten zwanger te zijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
Heel veel vrouwen hebben problemen met hun menstruatie na vaccinatie.
Alle reacties Link kopieren Quote
a_nick_is_crini schreef:
14-07-2021 18:02
Ik durf het bijna niet te zeggen vanwege dat ik er zelf niet in geloof: sinds de eerste Pfizer al is mijn menstruatie van de rel. Te vroeg, te laat, te lang. Half juni had ik de tweede prik te pakken.
Ik kan gewoon niet geloven dat er een link is, maar gek is het wel. Ik ben 41, overgang lijkt me wat vroeg.
Ik geloof ook niet dat er een verband is. Toch ben ik sinds de pubertijd niet meer zo lang over tijd geweest (ik ben 34)
Alle reacties Link kopieren Quote
Klinkt niet gek. Er worden steeds meer klachten gemeld rondom de menstruatie na het prikken. Menstruatiestoornissen schijnen een bijwerking te zijn.

Misschien heb je hier iets aan.
https://www.newscientist.nl/nieuws/bein ... tiecyclus/ :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Als je een keer een goede griep hebt kan je cyclus ook in de war zijn. Ik zou me er geen zorgen om maken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik geloof zeker wel dat er een verband is. Net als dat vrouwen pijnlijke borsten melden bij Lareb. Agnes Kant zegt alleen dat ze het nu niet gaan onderzoeken, omdat ernstige bijwerkingen prioriteit hebben. Snap ik ook wel weer, maar ik vind het niet vertrouwenwekkend.

De vaccins worden ook nu pas op vrouwen 'getest' he.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren Quote
Geen idee, ik slik de anticonceptiepil en heb gewoon mijn onttrekkingsbloeding gehad.
We're born naked. After that, it's all drag.
Alle reacties Link kopieren Quote
Honingbij_ schreef:
14-07-2021 18:05
Als je een keer een goede griep hebt kan je cyclus ook in de war zijn. Ik zou me er geen zorgen om maken.
Dit. Je immuunsysteem krijgt even een flinke schop en je lichaam heeft dan ‘andere prioriteiten’
Alle reacties Link kopieren Quote
Problemen met menstruatie staat ook op de website van Lareb bij de bijwerkingen vermeld, dus het komt meer voor.
Alle reacties Link kopieren Quote
a_nick_is_crini schreef:
14-07-2021 18:02
Ik durf het bijna niet te zeggen vanwege dat ik er zelf niet in geloof: sinds de eerste Pfizer al is mijn menstruatie van de rel. Te vroeg, te laat, te lang. Half juni had ik de tweede prik te pakken.
Ik kan gewoon niet geloven dat er een link is, maar gek is het wel. Ik ben 41, overgang lijkt me wat vroeg.

Bij mij begon het wel rond die leeftijd met een veranderende menstruatie.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik las dit topic en dacht Wauwww dat meen je niet ik was laatst ook opeens 10 dagen te laat,,

Ben ik het gaan opzoeken heb ik blijkbaar net na mijn menstruatie mijn eerste prik gehad

Geen nuttige toevoeging, maar mocht mijn menstuatie de volgende keer echt weg blijven en het forum bestaat nog zal ik het melden
Alle reacties Link kopieren Quote
Afgelopen weekend mijn ovulatie gehad. Gisterochtend 2e prik moderna. Vanmorgen; ongesteld...
Dus de boel is een beetje in de war.
Alle reacties Link kopieren Quote
Toch wel 'blij' te lezen dat er meer zijn. Of er een link is geen idee maar het is wel heel toevallig dat het samenvalt met het vaccineren. Ik heb de berichten ook wel gelezen maar deze bijwerking werd daar ook weer naar het land der fabelen verwezen.
De overgang lijkt me ook stug. Ik ben 43 maar heb totaal geen klachten verder. Het kan toch niet zo zijn dat je dan van de een op de andere niet meer menstrueert en dat het dan klaar is? We wachten maar af.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nummer*Zoveel schreef:
14-07-2021 18:22
Bij mij begon het wel rond die leeftijd met een veranderende menstruatie.
Ja kan, weet ik.
Maar wel gek dat het dan precies na de prik begint. En mijn moeder was ruim de 50 gepasseerd toen het pas begon. Niet dat dat dan ook precies zo voor mij zou moeten gelden natuurlijk, maar toch...
Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven
Alle reacties Link kopieren Quote
Toch wel 'blij' te lezen dat er meer zijn. Of er een link is geen idee maar het is wel heel toevallig dat het samenvalt met het vaccineren. Ik heb de berichten ook wel gelezen maar deze bijwerking werd daar ook weer naar het land der fabelen verwezen.
De overgang lijkt me ook stug. Ik ben 43 maar heb totaal geen klachten verder. Het kan toch niet zo zijn dat je dan van de een op de andere niet meer menstrueert en dat het dan klaar is? We wachten maar af.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nummer*Zoveel schreef:
14-07-2021 18:21
Problemen met menstruatie staat ook op de website van Lareb bij de bijwerkingen vermeld, dus het komt meer voor.

Problemen of (tijdelijke) veranderingen?
Alle reacties Link kopieren Quote
Is toch niet gek? Je immuunsysteem is hard aan het werk. Dan kan dat ook even ontregeld zijn.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren Quote
Bij Janssen was mijn menstruatie ook van slag. Kwam dik een week later dan normaal. Ook had ik in de aanloop naar mijn menstruatie meer last van opgeblazen gevoel, en volle borsten.
Alle reacties Link kopieren Quote
MarindaH schreef:
14-07-2021 18:07

Ik geloof zeker wel dat er een verband is.

:bonk:
Het geluk behoort aan hen, die aan zichzelf genoeg hebben

Aristoteles
Alle reacties Link kopieren Quote
doornroosje9 schreef:
14-07-2021 18:47
Is toch niet gek? Je immuunsysteem is hard aan het werk. Dan kan dat ook even ontregeld zijn.
Ik denk ook dat het hier mee te maken heeft.

Mijn menstruatiecyclus is niet veranderd. Wel had ik al veel eerder dan normaal pijnlijke borsten voor de aankomende menstruatie.
mallebeppie wijzigde dit bericht op 14-07-2021 18:59
0.72% gewijzigd
Wat niet kan, is nog nooit gebeurd
Alle reacties Link kopieren Quote
Yep, hier ook een extreem lange cyclus na de 1e Pfizer vaccin.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren Quote
Nou ik ben vlak na de prik ziek geworden en bleek Pfeiffer te hebben. Vanaf het begin ontregeld; veel doorbraakbloedingen en na 1 week de pil slikken opnieuw erdoorheen breken. Ik zocht het voornamelijk in relatie tot Pfeiffer, maar nooit gedacht dat de vaccinatie mogelijk hierin ook nog een rol zou kunnen spelen.
Wel vervelend, was in 6 weken tijd 3x ongesteld, dus ben er een beetje klaar mee!
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier de dag na mijn 2e prik (Moderna) ineens een korte doorbraakbloeding (ik slik de pil). Maar ik heb ook koorts gehad na de prik en ik las dat daar je menstruatie ook van slag door kan raken.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven