Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Nu de tuin laten doen?

24-03-2020 20:39 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
We staan hier in tweestrijd. Op 6 april zouden we de achtertuin laten doen, als in alles eruit, af laten graven en nieuwe tegels, verlichting en groen erin. Contact gehad met tuinbedrijf en ze werken nu met vaste teams, komen niet binnen, eten buiten of in de bus. Af en toe een plasje wel binnen. Gaat een week duren.
Ik vind het not done eigenlijk, manlief wil het gewoon door laten gaan.
Wat vinden jullie? Kan het deze tijd of toch maar uit stellen?
Is je eigen inkomen zeker en is er bij jou niemand ziek? Dan zou ik het door laten gaan.
ClumsyNinja schreef:
24-03-2020 21:21
Is je eigen inkomen zeker en is er bij jou niemand ziek? Dan zou ik het door laten gaan.
Dit en een dixie. Heerlijk juist! Nog de halve zomer vooral thuis. Als ik geld had zou ik het juist nu willen. Die mannen willen ook werken. Alles valt al weg.
Alle reacties Link kopieren
Waar wonen jullie? Wij hebben nu ook werklui in de tuin, komen naar binnen om te plassen etc. En we lunchen gezamenlijk buiten. Er is voldoende ruimte om 1,5 meter afstand te houden.

Ik woon niet in een gebied waar op dit moment heel veel carona is.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Er is nergens carona.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
ik zou een dixi huren, waarom het risico nemen voor jouw gezin en de werkers?
Alle reacties Link kopieren
Dixie gaan we eens overleggen met het tuinbedrijf. Gelukkig zitten we in de positie dat we allebei een baan hebben en waar geen onzekerheid is, dat scheelt!
Zoalnd er geen totale lockdown komt gewoon door laten gaan.

Wij hebben 4,5 week in de rotzooi gezeten. Beneden wat bouwkundige aanpassingen gedaan (stuk muur eruit, raam geplaatst en een klein raampje er uit gehaald), vloerverwarming laten leggen, alles stucen en een nieuwe keuken.
Met dat kaatste zijn ze nu bezig. Mss vandaag al af en anders morgen ochtend. Zodra die man weg is maak ik alles even schoon. Wij wonen tijdelijk boven en komen niet door de deuren waar hij doorheen gaat.

Bij ons is het dus binnen en heb er geen moment over nagedacht om het af te zeggen. Ik ben al lang blij dat we weer een keuken hebben straks. Ik moet nu om de dag naar de supermarkt omdat ik alleen een klein koelkastje heb. Zodra de koelkast aangesloten is ga ik flink boodschappen doen zodat ik 1/2 keer inde week kan.
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk kan dat gewoon doorgaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven