Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Oud en Nieuw vieren in Coronatijd

29-12-2020 13:23 156 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal, hoe gaan jullie oud en nieuw vieren dit jaar? Wij blijven dit jaar thuis samen met onze pup van 18 weken. We zouden op visite bij familie, maar zij zijn een risicogroep voor Corona en durven het niet aan wat ik kan begrijpen. Normaal gingen we vaak na 00.00 nog even langs vrienden, maar vanwege alle maatregelen zit dit er dit jaar niet in en wij willen ons daar aan houden en geen risico lopen om jezelf of anderen te besmetten.
Dus het wordt een andere jaarwisseling dan anders. Maar we kijken positief uit naar het nieuwe jaar.
Alle reacties Link kopieren
Bella1971 schreef:
31-12-2020 23:46
Ik vind het ook een kut avond.
Ik vind er ook niks aan, pubers zitten hier ook op hun scherm.
De fondue waren ze ook al met een klein uur klaar mee.
Hopelijk volgend jaar weer met een groter gezelschap.
Stelletje zeikerds
Alle reacties Link kopieren
Mumper schreef:
01-01-2021 03:09
Stelletje zeikerds

https://youtu.be/PXatLOWjr-k
Wanna grow up to be
Be a debaser
https://www.youtube.com/watch?v=esEdC0c ... nel=andech
Alle reacties Link kopieren
merano schreef:
31-12-2020 22:10
Ja, dat idee had ik ook.

Veel keurige thuisblijvers met als avondvulling een kippiepan, een foute film of een crimispelletje.
(De butler heeft het gedaan in de studeerkamer met het oestermes.)
Hahaha.. kippie is ook hier een hit. Niet een mega pan. Dat krijgen we niet op. (Al wil ik daar wel mijn best voor doen)
Ik was bij mijn ouders, tussendoor even langs een vriendin gefietst, en bij mijn ouders Youp gekeken en geproost op het nieuwe jaar.
Veel vuurwerk. Vond het ook mooi. Opvallend veel knallen.

Thuisgebracht door broer. Kat heeft het wel zwaar gehad dus die heeft heel de nacht tegen me aangekropen.

Ik vond het wel oké zo.

De beste wensen voor iedereen!
Alle reacties Link kopieren
Ik was met 5 huisgenoten thuis, was prima te doen. Had ook helemaal geen zin om de deur uit te gaan, vond het wel best zo. Lag om half 1 in bed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven