Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Pakketje versturen in corona tijd

04-04-2020 13:50 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hier een pakketje wat ik binnen Nederland wil verzenden met Post NL.
Weet iemand hoe lang Post NL daar nu over doet? Normaal 24-48 uur.
Misschien dat iemand ervaring heeft met verzenden tijdens corona.
Ik merk nog geen verschil hoor.
Alle reacties Link kopieren
ik heb donderdag een pakketje op de post gedaan, zou gisteren bezorgd worden, maar is verplaatst naar vandaag
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Hier is het wisselend. Kaartje naar mijn moeder deed er 5 dagen over. Aantal pakjes ook 3-4 dagen. Maar andere post dan weer normaal.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Ik merk geen verschil ,de ene keer is het dag er na zoals ze ook beloven en dan wacht je 3 dagen ,dat was vóór corona ook al bij post nl
Je kon't altaid nog bakker worre
Ligt er aan of waar je het heen wil, de post nl genoeg mensen op sorteercentrum heeft en genoeg postbodes/pakketbodes.

Niks over te zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Wat Makiko zegt
Daar is weinig zinnigs over te zeggen.

In principe kan het nog gewoon binnen 24 uur, en dat gebeurt ook met het overgrote deel van de post en pakketten. Maar... Als er in jouw regio veel zieken zijn (bezorgers, sorteercentra) dan kan het vertraging oplopen. Hoeveel is niet te zeggen. Houd er rekening mee dat het een aantal dagen kan duren.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoorde dat pakketjes er nu langer over doen, dus vandaar de vraag. Maar goed om te horen dat het ook nog redelijk op tijd kan.
Maandag brievenbus pakketje verzonden, dinsdag bezorgd. Sneller kan niet.
Ik bestel regelmatig pakjes wat door PostNL wordt bezorgd. Ik merk dat ze 2 a 3 dagen erover doen ipv de volgende dag bezorgd.
Duurt nu wel een paar dagen langer over het algemeen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven