Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Quarantaine humor

17-03-2020 18:48 1882 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kom best veel grappige plaatjes en filmpjes tegen over het thuis blijven.
Misschien is het leuk om ze te delen met elkaar?

Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me best voorstellen dat het in juli misschien wat minder strak zal zijn dan nu, maar het is de vraag of hutjemutje naar het strand, receratiemeer of zwembad dan wel een optie is.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
OldWood schreef:
26-03-2020 10:59
En wat dacht je van 30, wat een ellende :proud:

Mijn kinderen van 20 en 22 hebben nog een walkman gehad met bandjes. Kennelijk hoef je gewoon niet oud te zijn hiervoor, maar lijkt het allemaal veeeeel langer geleden, omdat ontwikkelingen de laatste jaren zo snel zijn gegaan :-]

Dat handenwassen :rofl:
Later is nu
Maleficent schreef:
26-03-2020 11:14
Afbeelding
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
:rofl:
Maleficent schreef:
26-03-2020 11:14
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Ik wil even zeggen dat dit me heel goed doet. Even lachen terwijl ik me verder ellendig voel.
Dankjewel :heart:
smulrol schreef:
26-03-2020 10:22
niemand mag naar buiten. Dus ook niet zwemmen of naar het strand.
Vooralsnog mag iedereen gewoon naar buiten hoor. Maar niet in grote groepen bij elkaar gaan hangen.
Alle reacties Link kopieren
Bof ik even dat ik een enorm openluchtzwembad achter mijn huis heb!
Het is wel niet privé, maar in de praktijk maken alleen mijn buren en ik er gebruik van.
Ze pleuren er wel vaak een binnenvaartschip in, dat dan weer wel.
When in doubt, the auditor is always right!
Alle reacties Link kopieren
Auditor schreef:
26-03-2020 11:59
Bof ik even dat ik een enorm openluchtzwembad achter mijn huis heb!
Het is wel niet privé, maar in de praktijk maken alleen mijn buren en ik er gebruik van.
Ze pleuren er wel vaak een binnenvaartschip in, dat dan weer wel.
Dat is dan wel weer flauw zeg :rofl:
Alle reacties Link kopieren
-Darkside- schreef:
26-03-2020 11:26
Vooralsnog mag iedereen gewoon naar buiten hoor. Maar niet in grote groepen bij elkaar gaan hangen.
Ja, wij doen dat ook nog dagelijks. Even een uurtje het bos in. Maar ik heb daar op social media heel veel commentaar op gehad.
Dat is een asociale egoïst ben die andere mensen in gevaar brengt enzo, en dat we binnen moeten blijven.

Alleen omdat ik zei dat er genoeg plekken zijn waar je geen mensen tegenkomt als je je best maar doet.
Wij wonen op de Veluwe en als je niet naar de trekpleisters gaat (hallo Posbank) dan kun je zo een uur lopen zonder een hond tegen te komen.
Maar dat is wel echt heel asociaal kennelijk.

ik durf niet eens mijn kind buiten te laten spelen met anderen maar hij moet toch ook af en toe naar buiten.


(overigens zijn wij dit weekend helemaal niet gegaan omdat Staatsbosbeheer opriep niet te komen, maar doordeweeks is het echt rustig in het bos)
Stressed is just desserts spelled backwards
Maleficent schreef:
26-03-2020 13:00
Ja, wij doen dat ook nog dagelijks. Even een uurtje het bos in. Maar ik heb daar op social media heel veel commentaar op gehad.
Dat is een asociale egoïst ben die andere mensen in gevaar brengt enzo, en dat we binnen moeten blijven.

Alleen omdat ik zei dat er genoeg plekken zijn waar je geen mensen tegenkomt als je je best maar doet.
Wij wonen op de Veluwe en als je niet naar de trekpleisters gaat (hallo Posbank) dan kun je zo een uur lopen zonder een hond tegen te komen.
Maar dat is wel echt heel asociaal kennelijk.

ik durf niet eens mijn kind buiten te laten spelen met anderen maar hij moet toch ook af en toe naar buiten.


(overigens zijn wij dit weekend helemaal niet gegaan omdat Staatsbosbeheer opriep niet te komen, maar doordeweeks is het echt rustig in het bos)
Niks aantrekken dus van zeikerds die de richtlijnen blijkbaar te onduidelijk vinden.
Alle reacties Link kopieren
-Darkside- schreef:
26-03-2020 13:10
Niks aantrekken dus van zeikerds die de richtlijnen blijkbaar te onduidelijk vinden.


Ik vind het toch wel moeilijk om er niks van aan te trekken, ik heb zelfs dreigmails ontvangen terwijl ik niks anders heb gedaan dan me houden aan de maatregelen van de overheid. Sommige mensen zijn echt totaal van het potje gerukt, ook mensen waarvan ik het niet had verwacht en dat vind ik beangstigender dan het virus. Ik schrok ook heel erg van de berichten dat in Spanje zelfs ambulances met corona-patiënten worden bekogeld met stenen, angst doet rare dingen met mensen.
You say potato.
I say vodka.
Dreigmails? Hoe dan?

Als het via social media kwam, gewoon niet meer op insta op fb zetten dat je naar het bos was. En de mailers lekker rapporteren.

Als het bekenden zijn: aangifte doen.
Alle reacties Link kopieren
-Darkside- schreef:
26-03-2020 13:10
Niks aantrekken dus van zeikerds die de richtlijnen blijkbaar te onduidelijk vinden.
Ja de frisse neus halen mag, dat is aangegeven tijdens de laatste persconferentie.
Als je maar naar plekken gaat waar weinig mensen zijn. En die zijn er bij ons gelukkig genoeg.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Zo raar dat mensen zo reageren. Ik wandel dagelijks. Met de hond, maar ook naar de brievenbus. Ik kom amper mensen tegen en als ik mensen tegenkom, dan hebben we genoeg afstand. Ik kan me voorstellen dat dit in een binnenstad moeilijker is, maar in mijn wijk kun je ongestoord buiten lopen en dat wil ik dan ook doen.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
-Darkside- schreef:
26-03-2020 11:26
Vooralsnog mag iedereen gewoon naar buiten hoor. Maar niet in grote groepen bij elkaar gaan hangen.
Eindelijk de oplossing tegen die situaties dat je een heel leeg groot strand hebt en die andere mensen gaan op een halve meter afstand van je zitten. Nu kun je gewoon een cirkel van 2 meter om je plekje reserveren. :biggrin:

Die met dat handen wassen! :HA: Is er zoiets als een oscar voor tekeningen?!
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Hé wat raar, ik zie het nu ook, plaatje is weg. Dan maar weer een link.
https://media.dumpert.nl/foto/f359cfe5_ ... _n.jpg.jpg

Eindelijk tijd voor belangrijke zaken.
anoniem_370276 wijzigde dit bericht op 27-03-2020 17:27
22.86% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Tvp, moet nog even uitzoeken hoe ik een plaatje plak
Alle reacties Link kopieren
MokThee schreef:
26-03-2020 14:07
Afbeelding

Eindelijk tijd voor belangrijke zaken.
zo?
Jammer, nee.
Later is nu
Afbeelding
Dreamer schreef:
26-03-2020 14:17
zo?
Jammer, nee.
Je zoekt het plaatje op wat je wilt plaatsen. Als je daarop staat, klik je met de rechter muisknop en selecteer je : afbeeldingsinfo bekijken. Die kopieer je vervolgens. Dan ga je naar dit forum, daar klik je onderin het venster van je reactie op het landschap icoontje (links van de emoji). Vervolgens klik je op plakken en dan moet als je je reactie verstuurt, het plaatje er staan.
Niet grappig, wel heerlijk rustig:

https://vimeo.com/400501788

Oh en mods: wordt het niet eens tijd inline video te implementeren op dit forum!?
Alle reacties Link kopieren
Beter.Laat schreef:
26-03-2020 15:49
Je zoekt het plaatje op wat je wilt plaatsen. Als je daarop staat, klik je met de rechter muisknop en selecteer je : afbeeldingsinfo bekijken. Die kopieer je vervolgens. Dan ga je naar dit forum, daar klik je onderin het venster van je reactie op het landschap icoontje (links van de emoji). Vervolgens klik je op plakken en dan moet als je je reactie verstuurt, het plaatje er staan.

Probeer jij het even met het plaatje van Mok thee dan, want mij lukte het niet namelijk. Kan het hele plaatje zelfs niet vinden.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic en kan het gebruiken!
Ik word helemaal gek thuis! De buren (rijhuis) zijn al bijna een jaar aan het verbouwen met bijna elke weekenddag en vakantie geboor voor ons.
Nu ik moet thuiswerken, heb ik er dus ook in de week last van, zijn al uren aan het boren vandaag, lijkt als ze in de kamer staan. Wij moeten schreeuwen om elkaar te verstaan, kijken tv met ondertitels, ... vreselijk
Dreamer schreef:
26-03-2020 16:02
Probeer jij het even met het plaatje van Mok thee dan, want mij lukte het niet namelijk. Kan het hele plaatje zelfs niet vinden.
Nee, dat gaat niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven